דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל: נבחרת ישראל הפסידה 4:0 לפורטוגל במשחק ידידות

אלופת אירופה היוצאת ניצחה במשחק שנערך בליסבון יומיים לפני פתיחת טורניר היורו | ברונו פרננדס כבש את הראשון (42) והאחרון (92) לפורטוגלים, רונאלדו הכפיל (44) וקאנסלו (86) הוסיף

נבחרת ישראל מול פורטוגל במשחק ידידות (צילום: AP Photo/Armando Franca)
נבחרת ישראל מול פורטוגל במשחק ידידות (צילום: AP Photo/Armando Franca)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בכדורגל הפסידה הערב (רביעי) בליסבון לאלופת אירופה פורטוגל, במשחק אימון שנערך יומיים לפתיחת טורניר היורו. ברונו פרננדס העלה את פורטוגל ליתרון בדקה ה-42, רונאלדו הכפיל את התוצאה בדקה ה-44, ז'ואאו קאנסלו כבש את השלישי בדקה ה-86 ופרננדס כבש את השני שלו בדקה ה-91.

ישראל הגיעה למשחק לאחר הניצחון 1:3 על מונטנגרו, כאשר נטע לביא המשיך לקבל בקישור לצדם של הקפטן ביברס נאתכו וגדי קינדה, שלראשונה בקריירה פתח במדים הלאומיים אחרי שכבש שער נהדר בהופעת הבכורה שלו.

נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, אוראל דגני, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, ביברס נאתכו, גדי קינדה, מנור סולומון, ערן זהבי.
נבחרת פורטוגל: רוי סילבה, ז'ואאו קאנסלו, רובן דיאש, פפה, נונו מנדש, רובן נבס, וויליאם קראבליו, ברונו פרננדס, דיוגו ז'וטה, ברנרדו סילבה, כריסטיאנו רונאלדו.

מהלך המשחק

פורטוגל פתחה בסערה, בדקה ה-1 רונאלדו הצליח לגבור על טיבי בדרך לשער של מרציאנו, אך בעט חלש והכדור התגלגל לידיים של השוער הישראלי. בדקה ה-10, סאן מנחם איבד את הכדור לברנרדו, שחדר לרחבה ומצא את ז'וטה בעמדה נוחה אבל החלוץ בעט חזק והכדור טס מעל המשקוף. כעבור 5 דקות, קאנסלו הצליח להרים כדור לא פשוט לעבר מרכז הרחבה, ז'וטה הקדים את דסה ונגח מקרוב, אבל הכדור החמיץ את המסגרת בסנטימטרים.

מנור סלומון מול כריסטיאנו רונאלדו (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מנור סלומון מול כריסטיאנו רונאלדו (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)

בדקה ה-36, רונאלדו סחט הצלה נהדרת ממרציאנו. ברונו פרננדס הרים כדור נהדר לרונאלדו שבעט מהאוויר מקרוב ומרציאנו הדף עם הרגל ברגע האחרון. בדקה ה-42, המזל הישראלי הסתיים. קאנסלו העביר כדור רוחב מדוד לעברו של ברונו פרננדס, שחדר לרחבה וכבש בנגיעה. כעבור 2 דקות, פרננדס מצא את רונאלדו ברחבה וכוכב יובנטוס ניצל את השטח שנתנה לו ההגנה הישראלית, התקדם לעבר מרציאנו והכניע אותו מקרוב.

המחצית השנייה נפתחה באופן שקול יותר, בדקה ה-59, ברנרדו נותר חופשי ברחבה והתקדם כל הדרך לעבר מרציאנו, קשרה של מנצ'סטר סיטי ניסה להקפיץ את הכדור, אך השוער הישראלי הציל. בדרה ה-87 ז'ואאו קאנסלו בעט בסיבוב מצד ימין של הרחב לתוך שערו של מרציאנו. בדקה ה-91, ברונו פרננדס השלים צמד, קשר מנצ'סטר יונייטד קיבל את הכדור על סף קו ה-16 וסובב אותו לחיבורים של מרציאנו, כשהוא קובע את התוצאה על 0:4.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!