דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
24.5°תל אביב
  • 24.3°ירושלים
  • 24.5°תל אביב
  • 21.3°חיפה
  • 23.7°אשדוד
  • 29.4°באר שבע
  • 32.5°אילת
  • 29.3°טבריה
  • 21.7°צפת
  • 25.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ממשלת בנט לפיד

ראש הממשלה בנט בישיבת הממשלה הראשונה: ״נפעל לאיחוי הקרעים״

הממשלה ה-36 זכתה לאמון הכנסת ברוב של 60 ח"כים מול 59 מתנגדים | נתניהו התיישב בכיסא יו"ר האופוזיציה ויצא אחרי שבנט ולפיד הצהירו אמונים

  • הממשלה ה-36 זכתה לאמון הכנסת ברוב של 60 ח"כים מול 59 מתנגדים | נתניהו התיישב בכיסא יו"ר האופוזיציה ויצא אחרי שבנט ולפיד הצהירו אמונים
דבר
צרו קשר עם המערכת:

הממשלה ה-36 ערכה הערב (ראשון) את ישיבתה הראשונה, לאחר שהכנסת אישרה את ממשלת החילופים ברוב של 60 חברי כנסת מול 59 מתנגדים.

מוקדם יותר, ראש הממשלה והשרים עלו על דוכן הנאומים והצהירו אמונים.

הסיקור החי פתוח
עדכון אוטומטי:  

החוק הנורווגי: השרים פנינה טמנו שטה, חילי טרופר ואורית פרקש הגישו את התפטרותם מהכנסת

במסגרת החוק הנרווגי, השרה פנינה תמנו שטה, השר חילי טרופר והשרה אורית פרקש הכהן הגישו הערב את התפטרותם ליו״ר הכנסתי.

במקומם יצטרפו לסיעת כחול לבן בכנסת, מופיד מרעי, רות וסרמן-לנדה, ואלון טל.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם נשיא ארצות הברית ג׳ו ביידן

ראש הממשלה הודה לנשיא ביידן על ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה.

ראש הממשלה ציין את הערכתו לנשיא ולתמיכתו בישראל במהלך מבצע שומר החומות, וציין כי הוא רואה בו חבר גדול של מדינת ישראל.

המנהיגים הדגישו את חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב, כמו גם את מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות ולשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, משוחח עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. (צילום: אריאל זנדברג)

לפיד בישיבת הממשלה הראשונה: "מה שהקים את הממשלה הזאת זה חברות ואמון"

בנט בישיבת הממשלה הראשונה: "אנחנו בפתחם של ימים חדשים"

"אזרחי ישראל נושאים אלינו את עיניהם, חובת ההוכחה עלינו, להחזיר את המדינה לתפקוד סביר, אחרי תקופה של שיתוק"

החלה הישיבה הראשונה של ממשלת בנט-לפיד

בר-לב, השר הנכנס לביטחון פנים, ביטל את טקס חילופי השרים: "שהכוחות יהיו בשטח, לא בטקסים"

בהוראתו הראשונה לאחר השבעתו לשר, הודיע השר עמר בר-לב על ביטול טקס החלפת השרים לביטחון פנים על רקע המתיחות וההתחממות הביטחונית.

השר בר-לב מסר: ״על רקע המתיחות הביטחונית, אירועי השבועות האחרונים והארועים הצפויים השבוע, זה לא יום לטקסים. איני מעוניין שכוחות משטרת ישראל יעסקו בדבר מלבד במשימתם הרגישה, שעה שבירושלים ישנה מתיחות ביטחונית. המשטרה צריכה להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר ובשקט.

כהוראתי הראשונה אני רוצה את הכוחות בשטח ולא בטקסים. קדימה לעבודה. אני עצמי אנצל את השעות הראשונות בתפקיד לחפיפה עם השר היוצא״.

ח"כ מתן כהנא הגיש את התפטרותו, במקומו תיכנס שירלי פינטו

השר לשירותי דת, מתן כהנא, הגיש כעת את התפטרותו ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומו תכנס לכנסת בעוד 48 שעות שירלי פינטו.

קנצלר אוסטריה, סבסטיאן קורץ: "אוסטריה מחויבת למען ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"

‏קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ בירך את בנט ולפיד: "מצפה לעבוד איתכם. אוסטריה מחויבת למען ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, ותמשיך לעמוד לצידה".

השר זאב אלקין והשר יועז הנדל הגישו את התפטרותם ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי

השר זאב אלקין והשר יועז הנדל הגישו כעת את התפטרותם ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי.

במקומם ייכנסו לכנסת בעוד 48 שעות ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, וחבר הכנסת לשעבר, צבי האוזר.

נתניהו ובנט ייפגשו מחר (ב') במשרד ראש הממשלה לחפיפה

לשכתו של בנימין נתניהו תיאמה עם לשכתו של נפתלי בנט פגישת חפיפה שתיערך מחר (שני) בשעות הצהריים במשרד ראש הממשלה בירושלים.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירך את בנט ולפיד: "מצפה לעבוד ביחד להידוק הקשרים בין מדינותינו"

"בשם העם האמריקני אני מברך את ראש הממשלה נפתלי בנט, את ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד ואת כל חברי הקבינט הישראלי החדש. אני מצפה לעבוד עם ראש הממשלה בנט כדי לחזק את מערכת היחסים ההדוקה והמתמשכת בין שתי מדינותינו", כתב ביידן.

"לישראל אין חברה טובה יותר מארצות הברית. הקשר המאחד את עמנו הוא עדות לערכים המשותפים שלנו ולעשרות שנים של שיתוף פעולה הדוק וכאשר אנו ממשיכים לחזק את השותפות שלנו, ארצות הברית נותרת בלתי מעורערת בתמיכה בביטחון ישראל. הממשל שלי מחויב במלואו לעבוד עם ממשלת ישראל החדשה לקידום הביטחון, היציבות והשלום עבור ישראלים, פלסטינים ואנשים בכל האזור".

אלפי בני אדם חוגגים בכיכר רבין בתל אביב את השבעת הממשלה החדשה; בניין העירייה הואר בדגל ישראל

בנט ולפיד הצהירו אמונים כראש הממשלה וראש הממשלה החליפי; נתניהו יצא מהמשכן אחרי השבעתם

נפתלי בנט הוא ראש ממשלת ישראל ברוב של 60 חברי כנסת

מיקי לוי נבחר ליו"ר הכנסת

בני גנץ לנתניהו: "מודה לך על עשייתך למען המדינה, אנחנו נמשיך מכאן"

שר הביטחון בני גנץ, הודה לראש הממשלה היוצא, ואמר: "ביום הזה, שהוא יום קשה עבורך, אני מבקש, למרות חילוקי הדעות שבינינו, להודות לך על כל מה שעשית למען מדינת ישראל, עם ישראל, אזרחי ישראל וביטחון המדינה. יש לך זכויות רבות ותודה לך על עשייתך, אנחנו נמשיך מכאן".

שר הביטחון בני גנץ: "הממשלה הזאת היא הזדמנות לחברה הישראלית"

"יש בה לראשונה סיעה ערבית, שזה דבר מבורך. ממשלת השינוי שאנו מקימים כעת אינה כורח של נסיבות פוליטיות אלא הכרח של החברה בישראל. אני מודע היטב לכך שישנם גם רבים בעם שזהו יום עצוב עבורם, ולהם אני מבקש להבטיח שאני מתכוון להמשיך לפעול כדי שההוגנות, הממלכתיות ורוח האחדות ינצחו וייגעו בכל אחד ואחת מכם, גם באחינו החרדים, שזכותם לחיות את אורח חייהם. נפעל גם למען אלה שהצביעו עבורנו, וגם עבור אלה שלא".

שר הביטחון, ח"כ בני גנץ לנתניהו: "לא אלמן ישראל, נתנגד להסכם רע עם אירן"

שר הביטחון, ח"כ בני גנץ: "שנינו יודעים היטב מי נסע לארה"ב לשמור על העליונות הביטחונית שלנו אחרי עסקת ה-F-35 שאותה ביקשת להסתיר. שנינו יודעים היטב מי פועל ביחד עם האמריקנים בכדי להשפיע על ההסכם המתחדש מול איראן. שום מהלך פוליטי לא מצדיק את שבירת השורות שלך והעימות הפומבי שאתה מייצר בשל צרכים פוליטיים מול ארה"ב, ידידתנו הטובה ביותר".

"אויבנו לא יתנו רגע של חסד, לא אלמן ישראל, בטחונה של ישראל לא תלוי באדם אחד. נתנגד להסכם רע עם אירן".

גנץ פנה לנתניהו ואמר: "אני מבקש להודות לך על כל מה שעשית למדינת ישראל, עם ישראל, ובטחון המדינה, יש לך זכויות רבות, אנחנו נמשיך מכאן".

תנועת הקיבוץ הדתי ברכה את ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט: "מתוך אמונה ותקווה שידעו להצעיד את ישראל קדימה"

תנועת הקיבוץ הדתי ברכה את ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט ואת ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד. מזכ"ל התנועה אמיתי פורת: "דרוש השיח המחבר, דרושה היכולת להתווכח מתוך כבוד".

עוד הוסיף, "אנו מקווים ומאמינים כי ממשלת האחדות תצעיד את מדינת ישראל, עם ישראל ואזרחי ישראל קדימה ומברכים את ההנהגה החדשה 'לכו בכוחכם זה והושעתם את ישראל'

ח"כ מיקי זוהר: "נלך לאופוזיציה בראש מורם"

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר: "אחרי שהשמאל לא הצליח לנצח את נתניהו והליכוד בקלפי, ואחרי שהמזימה המשפטית כנגדו מתפוררת לה בבית המשפט, יריבנו הפוליטיים מצאו להם פטנט חדש: גניבת הקולות ימין.

אני אומר לכם, חבריי לימין, בצורה ברורה: נלך לאופוזיציה בראש מורם. נעבוד קשה, ונילחם יחד כדי להפיל את הממשלה הרעה הזו ונחזור חזקים ומאוחדים מתמיד".

 

בעקבות בקשת יש עתיד, ההצבעה על הקמת הממשלה תהיה שמית ולא אלקטרונית

ח"כ ליצמן: "מי שנתן לליברמן להיות שר אוצר עושה צעד בזוי"

ח"כ יעקב ליצמן: "הממשלה שקמה תוכננה בחטא ונולדה בפשע, מי שנותן לליברמן להיות שר אוצר ויו"ר ועדת כספים עושה צעד נואש ובזוי".

ח"כ הורוביץ: "הישיבה של רע"ם בקואליציה, זו התשובה לגזענים והאלימים שרצו לסמן את כל הערבים במדינה כאויב"

ח"כ ניצן הורוביץ, שר הבריאות המיועד: "הישיבה של רע"ם בקואליציה והעובדה שיהיה שר ערבי ממרצ בממשלה זו התשובה לכל הגזענים והאלימים שרצו לסמן את כל הערבים במדינה כאויב", והוסיף, "זו בשורה למי שמאמינים בשותפות ערבית יהודית גם במסדרונות הכנסת וגם בממשלה. הגיע הזמן".

ח"כ מנסור עבאס: "נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו"

ח"כ בצלאל סמוטריץ: "ממשלה לא יהודית ולא לגיטימית. ממשלה של חילול השם"

ח"כ דרעי: "מעולם לא הציעו לנו להיכנס לממשלה הזו, ליברמן בעל המריצות הטיל ווטו על המפלגות החרדיות"

‏ח"כ אריה דרעי: "מעולם לא הציעו לנו להיכנס לממשלה הזו, לא שאנחנו רוצים להיכנס, אבל ליברמן בעל המריצות הטיל ווטו על המפלגות החרדיות, והם כולם הסכימו לזה"

יו"ר נעמת, חגית פאר בירכה את ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט

יו"ר נעמת חגית פאר בירכה את ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט וביקשה לחזק אותו ואת ממשלתו החדשה על הכוונה להעביר את החינוך לגיל הרך ממשרד הכלכלה למשרד החינוך ובכך לשמר הרצף החינוכי מגיל לידה ועד בגרות:

"כולי תקווה שהמהלך יבוצע בהקדם ויגובה בתקציבים ראויים שיהפכו את מעונות היום למערכת חינוך עדכנית וראויה כפי שמגיע לילדינו. הצהרת ראש הממשלה כבר בנאום הפתיחה על לקיחת אחריות על החינוך מגיל לידה וכצעד ראשון תעביר את המעונות למשרד החינוך היא החלטה מבורכת ונדרשת ואנו קוראות כבר שנים רבות ליישום הצעד החשוב הזה".

נתניהו: " נמשיך לפעול נגד ממשלת השמאל הרעה והמסוכנת הזאת, וזה יקרה יותר מהר ממה שאתם חושבים"

נתניהו: "משפחתי ואני עוברים מסע ציד כדי שארכין ראש, אתרפס ואיכנע לעמדות השמאל"

"לא תשתיקו את מצביעי הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית, לא תשתיקו את מצביעי ימינה המרומים וגם לא אותי, משפחתי ואני עוברים מסע ציד כדי שארכין ראש, אתרפס ואכנע לעמדות השמאל, יכולתי לפעול כמו כמה מקודמיי, להיכנע ללחצים, לעקור יישובים ולזכות למחיאות כפיים מערוצי התקשורת שמגויסים לשמאל".

לפיד: ״מתבייש שאמא שלי היתה צריכה לצפות במעמד המביש״

נתניהו: "שמענו מבנט בקשה לתת אמון בממשלה, איך אפשר לתת אמון במי שהונה את בוחריו"

"שמענו זה עתה מבנט את הבקשה לתת אמון בממשלה, אבל איך אפשר לתת אמון במי שהונה את בוחריו, לאורך כל מערכת הבחירות הוא יתחייב לא לשבת עם השמאל ועם רע"ם, ערב הבחירות הבטיח בשום תנאי לא אתן את ידי להקמת ממשלה בראשות לפיד, אני איש ימין והוא איש שמאל, אני לא פועל נגד הערכים שלי, מה שאני מבטיח אני מקיים, על זה אמר משורר תהלים: פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר. אם המצביעים של בנט היו יודעים מה סגר עם לפיד עוד לפני הבחירות הוא לא היה עובר את אחוז החסימה. בבחירות האחרונות ספירת הקולות הייתה כשרה, אבל קבלת הקולות נעשתה בהונאת הדעה".

נתניהו: "אנחנו מוסרים לכם היום כלכלה במצב פנטסטי"

"אנחנו מוסרים לכם היום כלכלה במצב פנטסטי, כיווצנו את הגירעון, הורדנו את האבטלה, הגדלנו את הצמיחה, מניסיון העבר, בכל פעם שאנחנו חוזרים לשלטון אנחנו צריכים לתקן את הנזקים של ממשלות קודמות. תשתדלו לקלקל כמה שפחות את הכלכלה הנהדרת שאנחנו מפקידים בידכם, כדי שנוכל לתקן אותה כשנחזור"

נתניהו: "לבנט אין את המעמד הבינלאומי, אין לו את האמינות, אין לו את היכולת ואין לו את הידע, אין לו ממשלה שתאפשר לו התנגדות אמיתית"

"לבנט אין את המעמד הבינלאומי, אין לו את האמינות, אין לו את היכולת ואין לו את הידע, אין לו ממשלה שתאפשר לו התנגדות אמיתית. מכל ההבדלים בינינו לבין הממשלה המיועדת, זהו ההבדל החשוב ביותר, ראש ממשלה בישראל חייב להיות מסוגל לומר לא לנשיא ארה"ב ולגבות את זה, מי יגן על ישראל בקונגרס עכשיו?, הרי רוב חברי הממשלה המיועדת תומכים בהסכם, הם אינם רוצים ואינם מסוגלים להתייצב מול ארה"ב, אשמח להתבדות, אבל אני אומר לכם: לא אתבדה, למן הרגע שארה"ב תחזור להסכם הגרעין עם איראן, הממשלה הנכנסת לא תאשר פעולות משמעותיות בתוך איראן כדי לבלום את המשך ההתחמשות".

נתניהו: "לקחי ההיסטוריה עומדים לנגד עיניי"

"לקחי ההיסטוריה עומדים לנגד עיניי, ב-1944 רוזוולט סירב להפציץ את מסילות הברזל שהוליכו למחנות ההשמדה ואת תאי הגזים, מה שהיה יכול להציל את בני עמנו. מול איום ההכחדה היינו חסרי ישע, קולנו לא נשמע בין העמים.

היום יש לנו קול, יש לנו מדינה, יש לנו כוח מגן ולכן אמרתי למזכיר ההגנה האמריקאי: "כראש ממשלת ישראל אעשה הכול להתנגד להסכם שיביא להתחמשותה הגרעינית של איראן".

אם אצטרך לבחור בין חיכוך בינינו לבין סילוק האיום הקיומי על ישראל – סילוק האיום גובר, עם הסכם או בלי הסכם".

בנימין נתניהו: "בנט תמיד עושה הפוך ממה שהוא אומר"

בנימין נתניהו: "פחות אזרחים וחיילים נפגעו בעשור האחרון בהשוואה לכל עשור אחר"

"פחות אזרחים וחיילים נפגעו בעשור האחרון בהשוואה לכל עשור אחר, מה היה לנו קודם? אוטובוסים מתפוצצים, מסעדות מתפוצצות, היום יש לנו מסעדות מפוצצות בסועדים, באנשים שמבלים ללא חשש, כל זה קרה כי הובלנו מדיניות ביטחונית אחרת, תקיפה, מרתיעה ומושכלת, שגובה מחיר כבד מאוד מאויבינו ועם זאת נמנעת מפזיזות ומאימפולסיביות, היא הייתה גם מדיניות מאוד נועזת. ביצענו פעולות נועזות בעומק האויב כמו העברת ארכיון הגרעין הסודי מלב טהרן, ההישגים שלנו הפכו את ישראל ממדינת שוליים לכוח עולה בזירה העולמית".

בנימין נתניהו: "הפכנו את ישראל לכוח עולמי ובתחומים רבים למעצמה"

בכל תפקידי הציבוריים הייתה לי הזכות לפעול לילות כימים למען המדינה האהובה שלנו, הפכנו את ישראל לכוח עולמי ובתחומים רבים למעצמה, יצאנו ראשונים בעולם מהקורונה בעוד מדינות רבות עדיין נתונות בסגרים ובהגבלות, ומים רבים למעצמה, העוצמה שפיתחנו הביאה לישראל הישגים אדירים, הפכנו את ישראל לאחת מ-20 הכלכלות העשירות בעולם, נאבקנו בנחישות נגד מאמצי איראן להשיג נשק גרעיני, נחישותנו השפיעה על הממשל הקודם לצאת מהסכם הגרעין המסוכן".

בנימין נתניהו: "מתכוון להמשיך למלא את השליחות הגדולה של חיי, להבטיח את בטחונה, קיומה ושגשוגה של מדינת ישראל"

"אני עומד כאן בשם מיליוני אזרחים, שבחרו בדרך של זקיפות קומה ולא בדרך של הרכנת ראש, אני עומד כאן כשליח ציבור נבחר של למעלה ממיליון ישראלים שהצביעו לליכוד,  ועוד מיליון שהצביעו למפלגות ימין, בזכותם ולמענם אני מתכוון להמשיך למלא את השליחות הגדולה של חיי, להבטיח את בטחונה, קיומה ושגשוגה של מדינת ישראל"

יאיר לפיד, ויתר על זכותו לנאום: "מתנצל בפני אמא שלי שהיתה צריכה לצפות במופע המביש הזה. לכן היה צריך להחליף אתכם"

נפתלי בנט: "אני קורא לאלה שמתכוונים לחגוג הלילה לא לגלות זחיחות או שמחה לאיד"

"לקראת המשך הדיון הסוער, עיני העם נשואות למשכן, בואו ננסה לשמור על דיון מכבד, אני מבין את מי שקשה לו, אבל זה לא יום אבל, אין פה התנתקות, יש פה החלפת ממשלה בדמוקרטיה, אני מבטיח לכם שזאת ממשלה שתעבוד למען כל העם, אף אחד לא צריך להרגיש חרדה, אני קורא לאלה שמתכוונים לחגוג הלילה לא לגלות זחיחות או שמחה לאיד, אנחנו לא אויבים, אנחנו עם אחד, שעות לפני קבלת האחריות, אני מתפלל לקב"ה שייתן בידי חוכמה, בינה ודעת להנהיג את עם ישראל".

נפתלי בנט: "אני רוצה להודות בשם כולנו לג'ו ביידן על עמידתו הנחושה לצד ישראל בזמן מבצע שומר החומות ועל מחויבותו לביטחון ישראל

"אני רוצה להודות בשם כולנו לג'ו ביידן על עמידתו הנחושה לצד ישראל בזמן מבצע שומר החומות ועל מחויבותו לביטחון ישראל, אנחנו מעריכים את תמיכת ארה"ב, ידידתנו הגדולה ביותר, ממשלתנו תעשה מאמץ להעמיק ולטפח את ידידינו בשתי המפלגות".

נפתלי בנט: "משפחות השבויים והנעדרים, הממשלה בראשותי תפעל להשבת יקיריכם"

נפתלי בנט: "ועדת חקירה ממלכתית לאסון במירון קום תקום"

נפתלי בנט: "אני פונה לציבור החרדי, אני אייצג אתכם"

"מכאן אני פונה לציבור החרדי: אמנם ראשי המפלגות החרדיות בחרו לא להצטרף לקואליציה וזו זכותם, אבל זה לא אומר שאתם לא מיוצגים. אני אייצג אתכם. אנחנו נייצג אתכם. הממשלה החדשה תכבד את לומדי התורה. התורה היא ששמרה אותנו אלפי שנים בגלות. ובמקביל היא תפעל לשחרר חסמים שמנעו מהציבור החרדי להשתלב בחברה הישראלית".

נפתלי בנט: "נקדם עלייה של יהודים לארץ ישראל"

"נקדם עלייה של יהודים לארץ ישראל, נחזק את הקשר בין ישראל לתפוצות וניאבק באנטישמיות, נשמור על מדינת ישראל מדינת הלאום של העם היהודי כמדינה יהודית ודמוקרטית".

נפתלי בנט: "נאיץ את בניית הדירות"

"נאיץ את בניית הדירות, יש צניחה בבנייה, ולכן המחירים עולים, צעירים משרתים בצבא, משלמים מסים ואין להם כסף לבית".

נפתלי בנט: "נתניהו פרץ את הדרך בהושטת יד לעבאס"

"נפתח פרק חדש ביחסי מדינת ישראל עם אזרחיה הערביים, נתניהו פרץ את הדרך בהושטת יד לעבאס, אנחנו מבינים את מצוקותיה של החברה הערבית, מאבק בפשיעה, מצוקת דיור, פערים בתשתיות ובחינוך, נסדיר את ההתיישבות הבדואית בנגב".

נפתלי בנט: "נקדם תכנית לאומית לצפון כולל הקמת בית חולים ואוניברסיטה בגליל"

נפתלי בנט: "15% מכלל העובדים במשק יהיו בהייטק עד 2026"

"נילחם ברגולציה עודפת וביורוקרטיה מתסכלת, בלי ניירת, בלי תורים, נקל על עצמאים ובעלי עסקים קטנים כולל בדמי אבטלה, נגדיל את קצבת הבטחת ההכנסה ל-70% משכר המינימום – אל תשליכני לעת זקנה. נפתח תחרות במערך הכשרות – נשבור את המונופול החונק של הרבנות הראשית, נוריד את מחירי המזון"

נפתלי בנט: "ניקח אחריות על חינוך ילדי ישראל מגיל לידה"

"אנחנו ניקח אחריות על חינוך ילדי ישראל מגיל לידה, שזו התקופה הכי מעצבת של האדם, וכצעד ראשון אנחנו נעביר את אגף המעונות למשרד החינוך"

נפתלי בנט: "הממשלה שתקום מייצגת רבים מאזרחי ישראל מעופרה ועד תל אביב, מרהט ועד קריית שמונה"

נפתלי בנט: "הקרע הזה שהלך ופרם את החוטים שמחזיקים אותנו ביחד, התיר אותנו מערכת בחירות אחרי השנייה לריב אחים"

נפתלי בנט: "הגרעין האיראני, המלחמה בטרור, תדמיתה של ישראל בעולם - כל אלה משימות גדולות ומורכבות"

נפתלי בנט: "בנימין ושרה נתניהו, לא תמיד הסכמנו, אבל שניכם הקרבתם המון כדי לשרת את עם ישראל"

המשטרה נערכת ללוות ח"כים שנתקעו בדרכם לירושלים בגלל השריפה

המשטרה נערכת לחלץ וללוות ח"כים שנתקעו בדרכם לירושלים בגלל השריפה: נעשה מאמץ שלא יגרם שום עיכוב בלוח הזמנים המקורי ובהצבעות

יהדות התורה תחרים את טקס השבעת הממשלה. ישתתפו בכל ההצבעות ויצביעו נגד

חשש שחברי כנסת לא יצליחו להגיע להצבעה עקב חסימת כביש 1 בגלל שריפה

בנימין נתניהו פרסם בדף הפייסבוק שלו: "תודה לכל אחד ואחת מכם"

(צילום: פייסבוק של בנימין נתניהו)

תנועת קריים מיניסטר: "נערכים לחגיגות ההמוניות הצפויות בכיכר רבין"

הערכות בכיכר רבין. (צילום: קריים מיניסטר)

 

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!