דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
21.5°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 21.5°תל אביב
  • 18.3°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 19.2°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 14.1°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

האלופים החדשים: דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה

כוכב וושינגטון וויזארדס יחליף את עמרי כספי ויחד עם המתעמלת האולימפית יובילו את הקמפיין של המותג המוכר "קורנפלקס של אלופים ואלופות" | אבדיה: "המשמעות של להיות אלוף היא להאמין בדרכך ולעבוד קשה"

לינוי אשרם ודני אבדיה (צילום: AP /Paul SancyaPhoto/Efrem Lukatsky)
לינוי אשרם ודני אבדיה (צילום: AP /Paul SancyaPhoto/Efrem Lukatsky)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג ’תלמה’ השייך לחברת ‘יוניליוור ישראל’, כך נחשף היום (שלישי). שחקן הוושינגטון וויזארדס יוביל את פרסום מותגי החברה יחד עם המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם.

“אבדיה נבחר כפרזנטור בשל היותו מודל של מצוינות בענף הכדורסל ומי שמעניק השראה למאות אלפי צעירות וצעירים בישראל, להגשים את חלומותיהם ולשאוף להגיע לפסגה בתחומים שהם טובים בהם. כספי ימשיך ללוות את המותג במהלך השנה הקרובה, ביחד עם אבדיה ואשרם", נימקה החברה את החלטתה.

הקמפיין יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב "קורנפלקס של אלופים", תשולב תמונתו של אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופות', תשולב תמונתה של אשרם.

"אני שמח להצטרף למשפחת ‘תלמה’ ולייצג את המותג. הדרך המחייבת שהותיר עומרי כספי, אחד מגדולי הכדורסלנים הישראלים, מהווה השראה עבורי להמשיך ולעודד אלופות ואלופים בדרך להגשמת החלומות שלהם”, אמר אבדיה והמשיך: "אחד המסרים החשובים אותם אני מבקש להעביר דרך הקמפיין, הוא המסר כי אין קיצורי דרך. המשמעות של להיות אלוף היא להאמין בדרכך ולהיות מוכן לעבוד קשה יותר ולהיות נכון להתגבר על האתגרים שפוגשים במהלך הדרך. גם כשקשה, אלוף צריך קודם להאמין שהוא כזה, וליישם את זה בכל אלמנט בחייו- בלימודים, באימונים, ביחס לחברים ולהורים".

דני אבדיה באליפות אירופה לנבחרות עתודה 2019 (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)
דני אבדיה באליפות אירופה לנבחרות עתודה 2019 (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)

"אני גאה לייצג את תלמה ולקדם ערכים של נחישות, התמדה ומימוש עצמי – ערכים שחשובים כל כך בהתמודדות עם כל אתגר ובדרך להגשמת כל הישג, בענף ההתעמלות האמנותית ובחיים בכלל", אמרה אשרם בתחילת החודש שנודע על היבחרה לתפקיד. "אני שמחה שמותג ישראלי כמו תלמה מקדם ערכים כל כך חשובים, במטרה לגרום לבני נוער להבין שהגשמת כל חלום מתחילה בנחישות ובעבודה קשה".

עומרי כספי, שיעביר את השרביט למי ששיחק איתו במכבי ת”א, אמר: "דני הוא ספורטאי ענק ומבטיח. אני עוקב מקרוב אחר ההישגים שלו ואני בטוח שהוא יביא גאווה לספורט הישראלי. אני מאחל ללינוי ולדני הצלחה רבה. שניהם עוד צפויים להגיע להישגים רבים ונפלאים בהמשך הדרך".

עמר כספי בפרסומת לקורנפלקס (צילום: דבר)
עמר כספי בפרסומת לקורנפלקס (צילום: דבר)

ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, אמר על המינוי: "אנו נפרדים מעומרי כספי לאחר עשור ומודים לו על שיתוף פעולה צמוד ופורה לאורך השנים. הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם ‘קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. אנו גאים מאוד על בחירת האלופים החדשים".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!