דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כריסטיאן אריקסן, שהתמוטט במהלך משחק היורו הרגיע: "אני מרגיש בסדר"

חלוץ נבחרת דנמרק, העלה פוסט מבית החולים וקרא לחבריו: "שחקו עבור המדינה" | חברו לנבחרת, קספר שמייכל: "היה נחמד לראות אותו מחייך וצוחק, זה עזר לי"

כריסטיאן אריקסן, שחקן נבחרת דנמרק (צילום: Wolfgang Rattay/Pool via AP)
כריסטיאן אריקסן, שחקן נבחרת דנמרק (צילום: Wolfgang Rattay/Pool via AP)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

כריסטיאן אריקסן, שהתמוטט במשחק של נבחרת דנמרק מול פינלנד בשבת האחרונה, הרגיע הבוקר (שלישי) את האוהדים הרבים כשהעלה פוסט ובו כתב: “אני בסדר, בהתחשב בכל הנסיבות”. השחקן סבל מדום לב והובהל לבית החולים, כשהמשחק הופסק וחודש אחרי כמעט שעתיים ולבסוף הפסידו הדנים 1:0.

אריקסן (29) כתב: “שלום לכולם. תודה רבה על המילים החמות והמדהימות, על האיחולים וההודעות שקיבלתי מכל רחבי העולם. זה משמעותי מאוד עבורי וגם עבור משפחתי. אני עוד צריך לעבור המון בדיקות בבית החולים, אך אני מרגיש בסדר. כעת אני מעודד את חבריי לנבחרת ומאחל להם שיצליחו במשחקים הקרובים. שחקו עבור דנמרק. שלכם, כריסטיאן”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Christian Eriksen (@chriseriksen8)

משחקה השני של דנמרק בטורניר יהיה ביום חמישי מול בלגיה והיא תסיים את שלב הבתים במפגש עם רוסיה ביום שני. שוער דנמרק, קספר שמייכל, אמר: "אנחנו עדיין בתמונה ואם נוכל ננסה לזכות בטורניר הזה עבור כריסטיאן ולמען כל האוהדים שחיזקו אותנו במצב בו היינו. ביקרתי אותו בבית החולים והיה נחמד לראות אותו מחייך וצוחק. זה עזר לי המון. אין לי שום ספק שהנבחרת שלנו מאוחדת, יש הרגשה שאנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד ביחד".

שמייכל התייחס לכך שהשחקנים נאלצו לבחור בין המשך המשחק עם פינלנד באותו לילה להתייצבות לאותו העימות למחרת בצהריים: "העמידו אותנו במצב שלא היה צריך. יכול להיות שמישהו מעלינו היה צריך להבהיר שזה לא הזמן לקבל החלטות ושעדיף לחכות ליום למחרת".

שחקני נבחרת דנמרק מקיפים את כריסטיאן אריקסן לאחר התמוטט במהלך המשחק מול פינלנד ביורו 2020 (צילום: Wolfgang Rattay/Pool via AP)
שחקני נבחרת דנמרק מקיפים את כריסטיאן אריקסן לאחר התמוטט במהלך המשחק מול פינלנד ביורו 2020 (צילום: Wolfgang Rattay/Pool via AP)

רופא נבחרת דנמרק, מרטן בוסר, אמר ביום ראשון: "מצבו של כריסטיאן אריקסן בסדר בהתחשב בנסיבות. הוא צריך להישאר בבית החולים להשגחה ולהמשך בדיקות. הוא דיבר עם השחקנים. שוחחתי איתו מספר פעמים היום. הבדיקות שעשה עד כה היו טובות. מספר פסיכולוגים עזרו לשחקנים ולצוות המקצועי בבית המלון אתמול".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!