דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הרוכב עומר גולדשטיין יתחרה בטור דה פראנס: "הגשמתי חלום ילדות"

אלוף ישראל ישתתף בטור כחלק מקבוצת ישראל סטארט אפ ניישן: "כריס פרום נתן לי עצות וטיפים" | גולדשטיין יהיה הישראלי השני שמתחרה בטור המפורסם בעולם, אחרי גיא ניב

רוכב האופניים עומר גולדשטיין (צילום: ישראל סטארט אפ ניישן)
רוכב האופניים עומר גולדשטיין (צילום: ישראל סטארט אפ ניישן)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

עומר גולדשטיין נבחר היום (רביעי) להיות הרוכב הישראלי השני בהיסטוריה שיתחרה בטור דה פראנס, בשורות קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן. הצוות המקצועי של הקבוצה החליט להעניק לגולדשטיין מקום בהרכב, שבו יופיעו שמות גדולים כמו כריס פרום (מנצח הטור ארבע פעמים) ומייק וודס (המנהיג המוביל של הקבוצה לטור).

"הגשמתי חלום ילדות" אמר הרוכב בן ה-24 מהישוב גילון. "עוד כנער דמיינתי את עצמי רוכב בקדמת המרוץ בטור דה פראנס, בקטע הררי אגדי עם כל המוני האוהדים בצדי הדרך, בורח לכולם. לא מעניין אותי אם יתפסו אותי בסוף או לא, אבל אני בפרונט ונותן את הכול".

"חיכיתי לזה הרבה שנים, אבל אני לא מגיע לטור הזה רק כדי לסיים אותו", המשיך גולשטיין. העניין הזה כבר הרבה מאחורינו, הישראלים. קודם כל אני בא לעזור למייק ולקבוצה לנסות להשיג ניצחון ראשון בטור אבל אני גם מאמין שאקבל הזדמנות להשיג תוצאה אישית יום אחד. מה שחשוב לי זה ‘להיות במשחק' ואני מאמין שכל יום תהיה לי משימה לבצע. כריס פרום נתן לי עצות וטיפים, והכל בידידות רבה כחבר, לא כמישהו מעליך. יש לכולנו ריספקט עצום אליו. הוא פייטר אדיר ואני מאמין שהוא עוד יפתיע".

גולדשטיין יהיה הישראלי השני שמתחרה בטור המפורסם בעולם. חברו לקבוצה, גיא ניב, חצה בשנה שעבר את קו הסיום של הטור בשדרות השאנז אליזה בפריז, לאחר שלושה שבועות מפרכים, בהם רכב כ-3,500 קילומטרים ב-21 קטעים שונים.

גיא ניב בסיום הטור דה פרנס בפריז. (צילום: נועה ארנון. באדיבות Israel Start-Up Nation)
גיא ניב בסיום הטור דה פרנס בפריז. (צילום: נועה ארנון. באדיבות Israel Start-Up Nation)

הדירקטור הראשי של הקבוצה, ריק וורברוגה, אמר: "סימנו אותו כמועמד לטור כבר בתחילת השנה ובכל המרוצים בהם השתתף הוא הוכיח שהוא מבצע נסיקה קדימה. הדבר המיוחד אצל עומר שהוא ‘רוכב התקפי'. תמיד שש אל הזדמנות, תמיד רוצה להיות במרכז האקשן".

"בטור הזה אנחנו בונים עליו שיעזור למוביל שלנו מייק וודס, אבל בגלל היכולות המגוונות של עומר הוא יכול לעשות זאת בלא מעט דרכים", הוסיף וורברוגה. "אנחנו רואים בו רוכב שיכול לצאת לבריחות, ואולי אולי, בעיקר בשבוע האחרון של הטור, הוא יכול להתברג לבריחה שתלך עד הסוף והוא יוכל אפילו להשיג תוצאה מצוינת. אנחנו סומכים עליו ומאמינים שהוא בחירה מעולה עבורנו".

הבעלים של הקבוצה, סילבן אדאמס: "עומר הוא ההוכחה שהאמון וההשקעה שלנו בישראלים – מניבים תוצאות. הוא הגיע מהקבוצה הצעירה שלנו, סייקלינג אקדמי, ורק הלך והשתפר עד שהפך לרוכב לגיטימי מקצועני בוורלד טור, הדרג הגבוה. ועכשיו הישראלי שלנו בטור דה פראנס עם משימה חשובה לסייע למייק וודס ולקבוצה להשיג ניצחון. יאללה, עומר, ישראל תעקוב אחריך בגאווה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!