דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

יו"ר ההסתדרות בסיור בנגב: "השילוב בין מדע וחלוציות הוא חוד החנית של התעשייה"

ארנון בר-דוד נפגש עם ראש עיריית באר שבע, ועדים ועובדים: ״ההסתדרות מייצגת את כלל העובדים בישראל בלי קשר למפלגה, דת, גזע ומין. יש לנו עוצמה פוליטית וקואליציה מקיר לקיר״

ארנון בר-דוד ורוביק דנילוביץ׳ (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
ארנון בר-דוד ורוביק דנילוביץ׳ (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ערך היום (ראשון) ביקור מיוחד במרחב נגב בבאר שבע ובפארק התעשייה נאות חובב, במהלכו נפגש עם ראש העיר רוביק דנילוביץ', העובדים והוועדים במרחב. ראש העיר הודה לבר-דוד על שיתוף הפעולה הפורה עם הוועד ועם עובדי העירייה, והוסיף כי הוא מרגיש 'חבר ושותף'. יו"ר ההסתדרות אמר לו: "אנו רואים את כל מה שאתה עושה ומודעים לחוסנה של העיר. יש פה עוצמה מוניציפלית, ואני שמח שהעובדים שותפים מלאים לדרך".

יו"ר ההסתדרות בסיור במרחב הנגב (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
יו"ר ההסתדרות בסיור במרחב הנגב (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)

את הסיור הובילו יו"ר מרחב ההסתדרות בנגב מאיר בביוף וממלא מקומו נורברט בוקובזה, ובמהלכו נפגש גם יו"ר ועד עובדי העירייה שקמה אהוד ועובדים נוספים. בהמשך ביקר יו"ר ההסתדרות במפעל אדמה מכתשים, שם נפגש עם סמנכ"ל תפעול ישראל צבי מנור, יו"ר הוועד שלומי בר, נציגות העובדים ובכירים נוספים.

בר-דוד קיבל סקירה על פעילות החברה בארץ ובעולם. "המשיכו לשלב מדע וחלוציות ולהיות חוד החנית של התעשייה הישראלית בנגב", אמר בר-דוד. לאחר מכן סייר יו"ר ההסתדרות במפעל תרכובות ברום, שם נפגש עם יו"ר הוועד אבנר בן סניור, חברי הוועד ועובדים נוספים וערך סיור במפעל.

יו"ר ההסתדרות בסיור במרחב הנגב (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
יו"ר ההסתדרות בסיור במרחב הנגב (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב מאיר בביוף על שנים של עשייה ומצוינות, ואיחל לו בריאות טובה ואריכות ימים. יו"ר ההסתדרות הודה לוועדים על העשייה ועל המחויבות והמסירות לאורך השנים, ואמר "אני מייצג את כלל העובדים בישראל בלי קשר למפלגה, דת, גזע ומין. יש לנו היום עוצמה פוליטית וקואליציה מקיר לקיר".

לסיור התלוו גם מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; יו"ר נעמת חגית פאר; יו"ר נעמת במרחב אריאלה אלון; יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; מנכ"ל האגף רפי סדן ובכירים נוספים.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!