דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
20.3°תל אביב
  • 13.0°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 14.9°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.9°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ריבלין לחברי המשלחת האולימפית והפראלימפית: "אתם מקור השראה, תביאו לנו כבוד"

הנשיא אירח את הספורטאים שיחלו בעוד חודש את השתתפותם בטוקיו | השר חילי טרופר: "אתם מופת של מצוינות ותודה על מי שאתם" | לינוי אשרם: "אני מבטיחה לך אדוני הנשיא ולאזרחי המדינה שכולנו נעשה את הטוב ביותר"

הנשיא ראובן ריבלין, לינוי אשרם, השר חילי טרופר בטקס לכבוד המשלחת לאולימפיאדת טוקיו (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)
הנשיא ראובן ריבלין, לינוי אשרם, השר חילי טרופר בטקס לכבוד המשלחת לאולימפיאדת טוקיו (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, אירח היום (רביעי) בבית הנשיא את המשלחת שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים והפראלימפיים שיפתחו בעוד חודש בטוקיו. "עמלתם הרבה בשביל להגיע לרגע הזה, אני בטוח שהגעתם להישגים שהביאו לנו כבוד ותביאו לנו כבוד עוד יותר גדול", אמר הנשיא לספורטאים והספורטאיות. "קרוב לוודאי כי לא תונצחו בפסלים כמו ביוון העתיקה, אבל הכבוד הרב בהישגים ספורטיביים ילווה אתכם בכל אשר תלכו".

המעמד נערך בנוכחות שר התרבות והספורט חילי טרופר, יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי ויו"ר הוועד הפראלימפי דוקטור יהושוע דקל. באירוע השתתפו גם שתי אלמנות חללי מינכן אילנה רומנו, אשתו של יוסף רומנו ז"ל ואנקי שפיצר, אשתו של אנדרי שפיצר ז"ל.

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, עם המשלחת למשחקים האולימפיים והפראלימפיים בטוקיו (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, עם המשלחת למשחקים האולימפיים והפראלימפיים בטוקיו (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)

הנשיא התייחס לקשיים בהם נתקלו הספורטאים בתקופת הקורונה: "אנחנו יוצאים מתקופה קשה, כאובה ומלאת תהפוכות שפקדה את העולם כולו. ראיתי אתכם מתאמנים גם כשהמציאות התהפכה על פיה ואתם יכולים להיות גאים בעצמכם כבר מעכשיו. כל רגע כזה וכל צעד בדרככם לאולימפיאדה הוא רגע של ניצחון מפואר. הוכחתם כי אתם ראויים לייצג את ישראל בספורט הבינלאומי ועל כך מגיע לכם כל הכבוד".

ריבלין הוסיף: "אני רוצה למסור ברכה מיוחדת לחברי המשלחת הפראלימפית. כולנו מבינים שהתחרות הספורטיבית בשילוב עם מוגבלות קשה, דורשת ומאתגרת הרבה יותר. אתם מוכיחים לנו שבעזרת נחישות, ועבודה קשה אפשר להגיע להישגים ספורטיביים מדהימים, בלתי נתפסים ולנצח את המגבלה. אתם עבורנו מודל לחיקוי".

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, עם המשלחת למשחקים הפראלימפיים בטוקיו (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, עם המשלחת למשחקים הפראלימפיים בטוקיו (צילום: עמוס בן גרשום לע"מ)

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: "אהיה בטוקיו ביחד עם המשלחת האולימפית והפראלימפית. ספורט זה הרבה יותר מסתם משחק או תחרות, הספורטאים שלנו הם כל מה שאנחנו רוצים לראות בבני האדם. אחרי שנה מורכבת ומאתגרת בגלל מגפת הקורונה, שדווקא חיזקה את מעמד הספורט בישראל כי אתם המשכתם להתאמן, יש רגעים יפים איתכם. אתם מופת של מצוינות ותודה על מי שאתם. אנחנו גאים בכם והלוואי שנשמע בטוקיו את התקווה מתנגנת".

המשלחת האולימפית של ישראל מונה כיום 81 ספורטאים שייקחו חלק ב-17 ענפי ספורט שונים. המשלחת הפראלימפית תשלח נכון להיום 28 ספורטאים משבעה ענפים שונים.  המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, אמרה: "ההתרגשות עוצמתית. זה ממש כבר כאן. אני מבטיחה לך אדוני הנשיא ולאזרחי המדינה שכולנו נעשה את הטוב ביותר".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!