דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ב בניסן תשפ"ד 30.04.24
23.7°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.7°תל אביב
  • 20.1°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 26.9°באר שבע
  • 32.1°אילת
  • 27.4°טבריה
  • 18.9°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מכבי בנות עמק חפר חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת הנשים של ויאריאל

במסגרת ההסכם עם מועדון הפאר הספרדי, שתי שחקניות עמק חפר ישחקו בעונה הקרובה בויאריאל ותיפתח בישראל אקדמיה לנערות וילדות | אברתי אברהמי, שינהל את האקדמיה: "השותפות הזו משנה את כללי המשחק בכדורגל הישראלי"

בנות עמק חפר מנצחות את אס"א ת"א בחצי גמר גביע המדינה (צילום: אלן שיבר, ההתאחדות לכדורגל)
בנות עמק חפר מנצחות את אס"א ת"א בחצי גמר גביע המדינה (צילום: אלן שיבר, ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

קבוצת מכבי בנות עמק חפר חתמה אתמול (חמישי) עם מועדון ויאריאל מספרד, על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בכדורגל הנשים בישראל. המועדון הספרדי שקבוצות הגברים והנשים שלו משחקות בליגה הבכירה בספרד, יפתח בישראל אקדמיית כדורגל לנערות וילדות בגילאים 8 עד 19.

אברתי אברהמי, מנהל מחלקת הנערות של עמק חפר, ינהל את האקדמיה של ויאריאל בישראל. הוא מספר ל"דבר" על הקשר שנוצר עם המועדון: "לפני שנתיים קיבלנו אות הצטיינות 'מגן הכבוד בספורט' של בית הנשיא. חלק מהפרס היה יציאת משלחת של שחקניות להתאמן בסביליה. במהלך המשלחת נוצר קשר עם הנציגה של "לה ליגה בישראל" מרתה ודרכה נוצר הקשר עם ויאריאל. כשהם היו פה בארץ במהלך המשחק מול מכבי ת"א, נסענו להיפגש עם המנהלים של הקבוצה".

"במסגרת ההסכם שתי שחקניות שלנו ישחקו בעונה הקרובה בויאריאל", אומר אבהרמי. "בנוסף, המנהלת המקצועית שלנו שתיסע לשם, תעבור הכשרה מקצועית שלהם ומאמנים ייסעו לשם להשתלמויות".

אברהמי הוסיף על השינוי שההסכם ייצור במועדון הישראלי: "אנחנו הולכים לאמץ את המטודיקה שלהן, אביזרי אימון, פסיכולוגיה אנחנו נביא לתוך מחלקות הנערות/ילדות את כל האיכות שלהם כמו שם. במטרה לפתוח עוד בתי ספר נוספים ברחבי הארץ של ויאריאל לבנות. במטרה לפתח את הענף בישראל עוד ועוד".

אברתי אברהמי, מנהל מחלקת הנערות של מכבי בנות עמק חפר (צילום: אלבום פרטי)
אברתי אברהמי, מנהל מחלקת הנערות של מכבי בנות עמק חפר (צילום: אלבום פרטי)

קבוצת הכדורגל של ויאריאל, הידועה בכינויה ה"צוללת הצהובה" מחזיקה בקבוצת גברים מוצלחת שמככבת בליגה הבכירה בספרד. העונה הקבוצה עשתה קפיצת מדרגה משמעותית עם זכייה ראשונה בתולדותיה בגביע הליגה האירופית לאחר ניצחון בגמר על מנצ'סטר יונייטד.

במקביל, קבוצת הנשים של המועדון עלתה העונה לראשונה לליגה הבכירה בספרד. לויאריאל יש מספר אקדמיות נוספות ברחבי העולם בין השאר בארה"ב, רוסיה, יפן ואוסטרליה.

מכבי בנות עמק חפר הוא מועדון צעיר, שהוקם ע"י אירית ואברתי אברהמי ב-2014, לאחר שחזרו לארץ לאחר עשור שגרו בארה"ב וחיפשו להקים קבוצת ילדות לשתי הבנות שלהן. רק בשנת 2017 הוקמה קבוצה בוגרת למועדון. בשנתיים האחרונות מכבי בנות עמק חפר הייתה הקבוצה הצעירה והמפתיעה של ליגת העל.

בשנה שעברה הקבוצה סיימה את הליגה במקום השלישי והגיעה עד לגמר הגביע. בקבוצה משחקות כמה משחקניות העתיד של כדורגל הנשים הישראלי: מלכת שערי הליגה קורל חזן, כוכבת הקבוצה נועה סלימהוג'יץ, שחקנית הקישור מריאן עווד, שחקנית ההגנה הצעירה עמנואל אברהמי ושוערת הנבחרת פורטונה רובין.

אס"א ת"א מול בנות עמק חפר בחצי גמר גביע המדינה (צילום: אלן שיבר, ההתאחדות לכדורגל)
אס"א ת"א מול בנות עמק חפר בחצי גמר גביע המדינה (צילום: אלן שיבר, ההתאחדות לכדורגל)

אברהמי אמר לאתר הרשמי של ויאריאל: "השותפות הזו משנה את כללי המשחק לא רק במועדון הכדורגל בעמק חפר אלא בישראל בכלל. ההזדמנות להתפתח כשחקנית באותו אופן שמתפתחת שחקנית בויאריאל, היא זכות שלא הייתה לאף שחקנית בישראל עד היום".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!