
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית עם מדליית הזהב בגביע העולם במינסק (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 03.07.2021 | 20:08
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בגביע האתגר במינסק, בלארוס. הנבחרת קיבלה אתמול ציון של 45.8 נקודות בתרגיל חמישה כדורים ועלתה היום לביצוע התרגיל המשולב שעליו קיבלה את הציון 45.25 נקודות. ציונה המשוקלל עומד על 91.05 נקודות, שמיקם אותה במקום הראשון.
למקום השני הגיעה נבחרת אוזבקיסטן ובמקום השלישי סיימה בולגריה. הנבחרת, שתייצג את ישראל גם באולימפיאדת טוקיו בעוד פחות מחודש, תשתתף מחר בשני גמרים נוספים.
ניקול זליקמן (מכבי ת"א) סיימה את המוקדמות כאשר היא מדורגת במקום הרביעי בקרב-רב (עם סך של 101.300 נק') והיא תשתתף בארבעת הגמרים. עדי כץ (מכבי ת"א) מדורגת במקום התשיעי בקרב רב (עם סך של 91.450 נק') והיא תשתתף בגמר אלות.
בתחרות השתתפו 22 מתעמלות.


