דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

הסכם שכר חדש ל-180 עובדי מפעל טיב טירת צבי בעמק בית שאן

ההסכם שנחמתם במעמד ההסתדרות, ועד העובדים וההנהלה, משפר את תנאי העבודה והרווחה של העובדים | בין היתר יקבלו העובדים מענקים קבועים ויוגדלו תקציבי השתתפות החברה בנופשים

חתימה על הסכם קיבוצי בטירת צבי (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימה על הסכם קיבוצי בטירת צבי (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם שכר חדש נחתם אתמול (שני) במפעל טיב טירת צבי בעמק בית שאן. ההסכם, שנחתם במעמד ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת טיב טירת צבי, יחול עד חודש דצמבר 2023. ההסכם משפר בצורה משמעותית את תנאי העבודה, הרווחה והזכויות הסוציאליות של 180 עובדים. המפעל מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מעדני בשר: פסטרמה, נקניקים, נקניקיות ומוצרי בשר והינו בבעלות משותפת של קיבוץ טירת צבי ותנובה.

בשנה הראשונה צפויים העובדים לקבל תוספת שכר של שקל לשעה לשכר הבסיס; בשנה השניה יומרו 75% מתוספות הפרמייה שהם מקבלים לבסיס השכר הקובע לצורך חישוב הפנסיה והזכויות סוציאליות; בשנה השלישית יקבלו תוספת נוספת של שקל לשעה לשכר הבסיס, ובשנה הרביעית  תינתן תוספת של 1.75% לשכר וכן תוספת ממוצעת של 0.75% בהתאם לעמידה ביעדים ושיקולי הנהלה. על כל התוספות יחולו הפרשות  לפיצויים, לקרנות ההשתלמות, חופשה, מחלה ושעות נוספות.

כמו כן נקבע בהסכם שכר מינימום מוגדל במפעל, מעל לשכר המינימום. כמו כן נקבע כי העובדים יקבלו מענקים קבועים בכל שנה וכן מענק בסך עד 2,000 שקלים שיינתן בהתאם לעמידת החברה ביעדיה ועל פי הערכת העובדים. לצד זאת הוגדלו תקציבי השתתפות החברה בנופשים והוגדל תקציב רכישות העובדים בחנות המפעל.

זאב ליברמן, יו"ר מרחב עמקים בהסתדרות בירך על חתימת ההסכם וציין כי הינו הסכם חשוב שיבטיח לעובדים שכר הגון ומכבד, וכן מבטיח לעובדים בנוסף גם הפרשות סוציאליות ועתיד טוב יותר.

את הוועד מזכיר האיגוד המקצועי אפי כהן צמח יחד עם יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו, ומנהל החטיבה באיגוד, אביב שניר, שהודו להנהלת המפעל, המנכ"ל עקיבא פולק ומנהלת משאבי האנוש נועה בר דוד על ניהול משא ומתן מכבד והגון שבסופו של דבר הוביל להסכם טוב לעובדים המבטיח את המשך מערכת יחסי העבודה הטובים השוררים במפעל.

אליעזר בלו אמר לאחר ההסכם: "אני מודה לכל מי שלקח חלק במו"מ שהתנהל בצורה מקצועית ויסודית. חשוב לי לברך את העובדים על הסכם מתקדם שהביא לשיפורים בשכר, בתחום הפנסיה ולרווחת העובדים". יו"ר ועד העובדים, אדי ארובס: "אנחנו גאים בהסכם שמשפר לטובה את רווחת העובדים ומודים להנהלת המפעל על שיתוף הפעולה יחד עם הוועד וההסתדרות".

עוד היו מעורבים במו"מ גם  חברי הועד הנוכחי, אדי ארובס, שלומי דמרי וחיה תרועה וכן חברי הוועד היוצא חיים בן שמחון ומיכל ביטון, עו"ד גילה גבר מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי, אומרי זינגר מאגף הכלכלה ועו"ד יניב וייס מאגף הפנסיה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!