דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

"אין מתאימים מהם": שלושה ספורטאים פראלימפיים יופיעו על אריזת קורנפלקס תלמה

בקמפיין לקראת המשחקים הפראלימפיים בטוקיו, יופיעו על אריזות דגני הבוקר תמונותיהם וסיפוריהם של: השחיינית ורוניקה גירנקו, החותר אחיה קליין ושחקנית הכדור שער רוני אוחיון

הספורטאים הפראלימפיים: אחיה קליין, רוני אוחיון וורוניקה גירנקו, יופיעו על אריזת קורנפלקס של תלמה (צילום: rocco run)
הספורטאים הפראלימפיים: אחיה קליין, רוני אוחיון וורוניקה גירנקו, יופיעו על אריזת קורנפלקס של תלמה (צילום: rocco run)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

תמונותיהם וסיפוריהם של שלושה ספורטאים וספורטאיות פראלימפיים יופיעו על אריזת "קורנפלקס של אלופים". כך הודיעו היום (שלישי) הוועד הפראלימפי וחברת תלמה, שיצאו בקמפיין משותף לקראת המשחקים הפראלימפיים בטוקיו.

לקמפיין נבחרו שלושה ספורטאים שייצגו את ישראל במשחקים הפראלימפיים בטוקיו: השחיינית ורוניקה גירנקו, אחיה קליין, חותר בסירת רביעייה ורוני אוחיון, שחקנית נבחרת ישראל בכדור שער.

כחלק מהמהלך, אריזת 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה תושק החודש באריזה חגיגית, ועליה סיפורם של שלושת הספורטאים הפראלימפיים. במקביל תקדם תלמה בתקשורת ובכינוסיה הדיגיטליים את הסיפורים האישיים ואת המסע למשחקים הפראלימפיים של שלושת הספורטאים.

"אני גאה ומתרגשת לחבור למותג תלמה כדי לקדם את הספורט הפראלימפי בישראל, כדי לדבר על ערכים כמו נחישות, התמדה ומימוש עצמי וכדי ליצור שיח של גיוון והכללה. אמרה, ורוניקה גירנקו.

"כשהייתי בת חמש נסענו לבקר את סבי וסבתי, והתנגש בנו רכב. ישבתי מאחור ועפתי קדימה. בעקבות התאונה נפגע עמוד השדרה שלי, ונותרתי מרותקת לכיסא גלגלים. עם עזרה ממאמנים ומחברים, הפכתי מנערה חסרת ביטחון – לשחיינית מקצועית בתחרויות בין-לאומיות".

"אני שמח שמותג ישראלי כמו תלמה מקדם ערכים חשובים כל כך של גיוון והכללה. כאחד שרוצה לתמוך בספורטאים ולקדם אורח חיים פעיל וחתירה למצוינות – אני גאה ומתרגש לחבור למותג תלמה, ואני מזמין את כולם לצפות במשחקים הקרובים בטוקיו", אמר אחיה קליין.

"נפצעתי במהלך פעילות מבצעית ואיבדתי את כושר הראייה. עם כל הקושי והמורכבות, החלטתי להכיל את הפציעה ולצאת לדרך חדשה. כשהתחלתי לחפש הזדמנויות חדשות, גיליתי את הספורט הפראלימפי".

רוני אוחיון אמרה: "אני גאה לקחת חלק בפרויקט המרגש עם מותג תלמה, להופיע על אריזת דגני הבוקר של תלמה, "קורנפלקס של אלופים", ולהגיע לכל בית בישראל. אני בטוחה שהפרויקט יעורר השראה בכולם ויעודד אותם להגשים את עצמם".

"נולדתי עם לקות ראייה קשה", הוסיפה אוחיון. "למרות זאת, תמיד אהבתי ספורט ואהבתי אתגרים. כבר בתור ילדה הייתי הולכת למשחקים במרכז לעיוור והתאהבתי בכדור שער. היום אני גאה להיות הסנטרית של נבחרת ישראל".

ניסים סספורטס, מנכ"ל הוועד הפראלימפי: "אנחנו מודים מאוד לתלמה על הבחירה בספורטאים שלנו, שהם דוגמא לנחישות ומצויינות ואם מדובר בקורנפלקס של אלופים – הרי אין מתאימים מהם".

נגה בנר סוארי, מנהלת השיווק של דגני תלמה: "ורוניקה, רוני ואחיה מבטאים הלכה למעשה את ערכי המימוש העצמי והשאיפה להישגים, והחיבור בינם לבין תלמה הוא טבעי ונכון. אני מאחלת בהצלחה רבה לכלל הספורטאים במשחקי טוקיו 2021, אתם אלופים אמיתיים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!