
ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום (צילום אילוסטרציה: הדס פרוש/פלאש 90)
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 11.07.2021 | 16:18
שני עובדים נפצעו הבוקר (ראשון) בשתי תאונות עבודה שונות באלון תבור ובאשקלון.
גבר כבן 30, ספג כוויות בדרגות 1 ו-2 ב-15% מגפיו, אחרי שנשפכה סודה קאוסטית במהלך עבודתו במפעל באיזור התעשייה אלון תבור שליד עפולה. הוא פונה כשהוא במצב בינוני יציב ובהכרה למרכז הרפואי העמק בעפולה.
גבר כבן 37, נפצע באורח בינוני מחפץ כבד שנפל עליו באתר בנייה בפארק שדה באשקלון. הוא פונה למרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי שבעיר. חובש רפואת חירום במד"א יהודה מרקוס: "הגענו למקום והעובדים הובילו אותנו אל הגבר ששכב בתוך אתר הבנייה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגופו לאחר שנפצע מחפץ שנפל עליו. הענקנו לו טיפול רפואי, שכלל חבישות וקיבועים, ופינינו אותו לבית החולים".


