דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י"ג באייר תשפ"ד 21.05.24
26.1°תל אביב
  • 20.5°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 22.7°חיפה
  • 25.0°אשדוד
  • 23.2°באר שבע
  • 32.6°אילת
  • 26.4°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 25.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כלכלה

בדיקת דבר / מחירי הכניסה השערורייתיים לבריכות השחייה

כניסה חד פעמית לבריכה עולה בין 45 ל-95 שקלים למבוגר, בשבתות המחירים עולים | "לא חוויה שאפשר לעשות כל שבוע"

בריכת גורדון בתל אביב. "כניסה חד פעמית באמצע השבוע עולה 69 שקלים למבוגר ו-59 לילד" (צילום: מרים אלטשר/פלאש90)
בריכת גורדון בתל אביב. "כניסה חד פעמית באמצע השבוע עולה 69 שקלים למבוגר ו-59 לילד" (צילום: מרים אלטשר/פלאש90)
יעל אלנתן
יעל אלנתן
כתבת עבודה וצרכנות
צרו קשר עם המערכת:

בילוי משפחתי בבריכת השחייה, אחת ההנאות האולטימטיביות של הקיץ, הפך בשנים האחרונות ליקר ובלתי נגיש בעבור רבים. בריכות רבות שהופעלו על ידי רשויות מקומיות והתהדרו במחירים נוחים נסגרו, ואלו שעדיין פועלות "יישרו קו" ברוב המקרים עם הבריכות הפרטיות היקרות יותר.

מבדיקת 'דבר' עולה כי במקומות הזולים ביותר עולה כניסה חד פעמית לבריכה באמצע השבוע 45 שקלים, ואילו במקומות היקרים מגיע המחיר ל-95 שקלים. מי שמבקש לרחוץ בבריכה בשבת ישלם יותר. בחלק מהבריכות ניתן להוזיל את הבילוי על ידי רכישת כרטיסייה.

בעכו יש רק בריכת שחייה אחת. הבריכה העירונית נסגרה לפני כ 15 שנה ומאז הפתרון היחיד הוא הקאנטרי היוקרתי. המחירים: 80 שקלים למבוגר ו-60 לילד, המחיר בשבתות עולה.

ברשת 'ספורטן' המפעילה מתקנים בחיפה, פתח תקווה, והוד השרון, כניסה חדפעמית בימים ראשון עד חמישי עולה 75 שקלים, ובשבת 85 שקלים. הכניסה בשבת למי שאינם מחזיקים במנוי על בסיס מקום פנוי בלבד.

בחולון שתי אופציות של בריכות שחייה, מלבד פארק המים 'ימית 2,000'. המחירים בהן דומים. ב'נפשונית קאנטרי חולון' כניסה חד פעמית באמצע השבוע עולה 80 שקלים, כשתושבי העיר זכאים להנחה של 10% ומשלמים 72 שקלים בלבד. בשבת המחיר מתייקר ועומד על 85 שקלים ו-77 שקלים לתושבי העיר.

בתל אביב-יפו מספר בריכות עירוניות ברחבי העיר. המחירים משתנים. בבריכת גורדון עולה כניסה חד פעמית באמצע השבוע 69 שקלים למבוגר ו-59 לילד. בשבת 70 שקלים למבוגר ו-70 לילד. בקאנטרי גורן גולדשטיין שבדרום העיר עולה כניסה למבוגר באמצע השבוע 45 שקלים, ואילו ילד 35. בשבת המחיר יקר ב-5 שקלים ועומד על 50 שקלים למבוגר ו-40 לילד.

בירושלים המחירים גבוהים אך זהים בין יום חול לשבת. בבריכת ימק"א עולה כניסה 95 שקלים למבוגר ו-70 שקלים לילד מעל גיל 3. במתנ"ס פיליפ ליאון בשכונת קרית יובל המחירים נמוכים יותר, ועומדים על 50 שקלים למבוגר ו-40 לילד.

בריכת ימק"א בירושלים. כניסה למבוגר עולה 95 שקלים (צילום: מרים אלטשר/פלאש90)
בריכת ימק"א בירושלים. כניסה למבוגר עולה 95 שקלים (צילום: מרים אלטשר/פלאש90)

בבאר שבע בריכת שחייה אחת – בריכת בית החייל. מחיר הכניסה למבוגר עומד על 50 שקלים, ולילד על 40 שקלים. המחיר בשבת זהה. בריכת אוניברסיטת בן גוריון אינה פתוחה בפני מי שלא מנוי.

ברעננה מפעילה רשת 'הקאנטרי' (הפעילה גם בערים נוספות) בריכה שמחיר הכניסה אליה למבוגר בימי השבוע הוא 65 שקלים ולילד עד גיל 12 55 שקלים. בשבת אין אופציה לרכישת כניסה חד פעמית.

בקרית מוצקין משרתת בריכת 'ספורטלי' את תושבי הקריות כולם. מחיר כניסה למבוגר בימי השבוע 55 שקלים, ולילד 40 שקלים. אין כניסה בשבת למי שאינו מחזיק במנוי.

"כניסה למשפחה של חמש נפשות עולה 400 שקלים"

תמר מוסלי (36) מהוד השרון, נשואה עם 3 ילדים: "ביום שבת רציתי ללכת לקאנטרי בהוד השרון כי יש מגוון בריכות, מקורה, בחוץ, ילדים גדולה ומדשאות גדולות, זה ממש מרחב בילוי. כניסה למשפחה של חמש נפשות עולה 400 שקלים. בסוף הלכנו ל'גלי רון' שם הכניסה עולה 50 שקלים לאדם בלבד. המקום אומנם מציע פחות, אבל המחיר סביר".

מוסלי שוקלת לקנות כרטיסייה להוזלה של הכניסות להמשך הקיץ. "ברמות השבים ניתן לקנות כרטיסייה של 10 כניסות במחיר 450 שקלים, ולשלם עוד 20 שקלים על ילד. זה מחיר שמרגיש הגיוני".

הבילוי בבריכה עם ילדים קטנים לא בהכרח נמשך על פני שעות ארוכות, והקיוסקים והמזנונים המקומיים גובים מחירים יקרים. "זאת לא חוויה שאפשר לעשות כל שבוע, זה בטוח", מסכמת מוסלי. "אבל וגם קיץ וחם, אז צריך או פעילות רטובה או ממוזגת ומבחינת האופציות זה או ג'ימבורי או בריכה, ושניהם הוצאות גדולות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!