דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
22.4°תל אביב
  • 18.6°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 19.9°חיפה
  • 22.4°אשדוד
  • 25.4°באר שבע
  • 32.7°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 16.8°צפת
  • 23.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספת שכר של 7.5% ומענק מכירה: הסכם קיבוצי ראשון בזאפ גרופ

300 העובדים יזכו לתוספת שכר נוספת של 2.5% בהתאם לעמידה ביעדי החברה, הגדלת ההפרשה לקרן ההשתלמות ותקציב רווחה של 2,500 שקלים לעובד

הסכם קיבוצי בזאפ גרופ (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
הסכם קיבוצי בזאפ גרופ (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת זאפ גרופ חתמו על הסכם קיבוצי ראשון. ההסכם יחול על כ-300 עובדי החברה, שעוסקת בשירותי פרסום דיגיטלי במגוון תחומים, ונמצאת בבעלותה של פורמולה מערכות.

לפני כשלוש שנים התאגדו העובדים בהסתדרות, בעקבות אכזבתם מההסכם הקיבוצי שחתמה עבורם ההסתדרות הלאומית. אחרי משא ומתן ממושך נחתם ביום חמישי האחרון ההסכם החדש.

בין היתר יקבלו העובדים תוספת שכר של 7.5%, שתיפרש לאורך שנות ההסכם, ותוספת נוספת של 2.5% בהתאם לעמידה ביעדי החברה.

כמו כן יינתן מענק מכירה לעובדים בעקבות העברת הבעלות בחברה מקרן אייפקס לפורמולה מערכות, תוגדל ההפרשה לקרן ההשתלמות ויוגדר תקציב רווחה בסך של 2,500 שקלים לעובד.

כל אלה באים בנוסף לתנאים ולהטבות הקיימות כיום בחברה. ההסכם יהיה בתוקף עד דצמבר 2024.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק בהסתדרות יקי חלוצי: "עברנו דרך ארוכה לקראת ההסכם, אבל עובדי זאפ יכולים להיות היום גאים. התוצאה היא טובה, שכן הצלחנו לשפר את תנאי העבודה ולקבוע תוספות שכר משמעותיות ומתגמלות. אני רוצה להודות להנהלה ולוועד העובדים על העבודה המאומצת, על ההסכם המיוחל ועל יצירת יחסי העבודה".

יו"ר ועד העובדים תקווה ברמר: "אני מברכת על חתימת ההסכם ומרוצה מההישג בתום מהלך ארוך. אני רוצה להודות ליו"ר איגוד האינטרנט, הסלולר וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי ולמזכיר החטיבה באיגוד גיא כהן על הליווי הצמוד, שכן בלעדיהם לעובדי זאפ לא היה הסכם מיטיב.

"אודה גם להנהלת זאפ על ההסכם שהושג בשיתוף פעולה ובכבוד הדדי, מתוך ראייה משותפת אשר שמה את הצלחת החברה ועובדיה בראש מעייניה. תודה לחברי הוועד, שרון, נדב וולדי על תמיכה הדדית ושותפות לדרך. תודה ענקית לעובדי זאפ המדהימים שבלעדיהם וללא האמון שנתנו בוועד העובדים, לא היינו יכולים להגיע להסכם. כי רק כשמאוחדים – מנצחים".

סמנכ"ל משאבי אנוש בזאפ גרופ ענת בירן סיכמה: "ההסכם הקיבוצי שנחתם  הוא תוצאה של משא ומתן ארוך ואינטנסיבי מתוך כוונה וראייה אמיתית של שמירה וקידום זכויותיהם של העובדים בד בבד עם קידום מטרותיה והצלחתה של החברה. אנחנו נמשיך לשמור ולהקפיד על יצירת אקלים ארגוני להצלחת החברה והעובדים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!