הוט טלקום תיקנס ב-262,610 שקלים אחרי שהקשתה על מנויים להתנתק משירותיה, כך הודיע היום (חמישי) משרד התקשורת.
אגף פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת הודיע שבכ-170 מקרים פנו לקוחות לחברה בניסיון להתנתק מהשירות, אבל נתקלו בחוסר מענה או עיכוב בטיפול מצד החברה. עם זאת, המשרד הוסיף שב-2021 חל שיפור בטיפול החברה בבקשות הלקוחות להתנתק מהשירות.
"זוהי זכות בסיסית של כל אזרח להתנתק משירות ברגע שהוא חפץ בכך", אמר שר התקשורת יועז הנדל. "חברת תקשורת שתגרור רגליים כדי להרוויח עוד זמן תשלום, בכוונה או בטעות, תמצא את עצמה מול סנקציות כלכליות. חברות שמחזיקות לקוחות שבויים פוגעות בעצמן. הנחיתי את צוות הפיקוח במשרד להמשיך לאסוף תלונות ולהגיב בהתאם, עד שהכסף יוחזר".
מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין אמרה: "בשוק תחרותי ניתן לעבור מחברה אחת לאחרת בקלות ובמהירות. לא נאפשר לחברות התקשורת להערים קשיים על הצרכנים, ונמשיך לפעול כדי לוודא שהחברות יכבדו את בקשות הלקוחות ויזכו במלוא הסכום את אלו שסורבו או חל עיכוב בטיפול בבקשתם".
מהוט טלקום טרם נמסרה תגובה.