דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תשתיות וסביבה

הוט טלקום תיקנס ב-262 אלף שקלים: הקשתה על מנויים להתנתק מהשירות

משרד התקשורת הטיל עיצום כספי על החברה, למרות שיפור שנרשם בטיפול שלה בבקשות הלקוחות | השר יועז הנדל: "חברות שמחזיקות לקוחות שבויים פוגעות בעצמן"

ארון תשתיות של הוט (צילום: יהל פרג׳)
ארון תשתיות של הוט (צילום: יהל פרג׳)
יעל אלנתן
יעל אלנתן
כתבת עבודה וצרכנות
צרו קשר עם המערכת:

הוט טלקום תיקנס ב-262,610 שקלים אחרי שהקשתה על מנויים להתנתק משירותיה, כך הודיע היום (חמישי) משרד התקשורת.

אגף פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת הודיע שבכ-170 מקרים פנו לקוחות לחברה בניסיון להתנתק מהשירות, אבל נתקלו בחוסר מענה או עיכוב בטיפול מצד החברה. עם זאת, המשרד הוסיף שב-2021 חל שיפור בטיפול החברה בבקשות הלקוחות להתנתק מהשירות.

"זוהי זכות בסיסית של כל אזרח להתנתק משירות ברגע שהוא חפץ בכך", אמר שר התקשורת יועז הנדל. "חברת תקשורת שתגרור רגליים כדי להרוויח עוד זמן תשלום, בכוונה או בטעות, תמצא את עצמה מול סנקציות כלכליות. חברות שמחזיקות לקוחות שבויים פוגעות בעצמן. הנחיתי את צוות הפיקוח במשרד להמשיך לאסוף תלונות ולהגיב בהתאם, עד שהכסף יוחזר".

מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין אמרה: "בשוק תחרותי ניתן לעבור מחברה אחת לאחרת בקלות ובמהירות. לא נאפשר לחברות התקשורת להערים קשיים על הצרכנים, ונמשיך לפעול כדי לוודא שהחברות יכבדו את בקשות הלקוחות ויזכו במלוא הסכום את אלו שסורבו או חל עיכוב בטיפול בבקשתם".

מהוט טלקום טרם נמסרה תגובה.

 

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!