דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליאו מסי חתם בפריז סן ז'רמן: "קשה לעזוב את ברצלונה, אני מאושר להגיע לכאן"

הכוכב הארגנטינאי, שנפרד מברצלונה אחרי 17 שנים ועם 34 תארים, חתם בקבוצת הכוכבים הצרפתית וישתף פעולה עם ניימאר ואמבפה | מסי ירווח 35 מיליון אירו לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

ליאו מסי מתקבל על ידי אוהדים בשדה התעופה בפריז (צילום: AP Photo/Francois Mori)
ליאו מסי מתקבל על ידי אוהדים בשדה התעופה בפריז (צילום: AP Photo/Francois Mori)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

פריז סן ז'רמן הודיעה אמש (שלישי) רשמית על החתמנו את ליאו מסי. הארגנטינאי מצטרף לקבוצת הכוכבים הצרפתית, אחרי שכל חייו שיחק בברצלונה והוביל אותה לתארים רבים בדרך להפיכתו לסמל הגדול של המועדון. הוא מצטרף לניימאר, אמבפה, די מריה, ראמוס ודונארומה ב-"קבוצת החלומות" של אירופה.

הכוכב הארגנטינאי ירווח 35 מיליון אירו לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, ו-30 מיליון אירו מענק חתימה. "אני נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה שלי בפריז סן ז'רמן", צוטט מסי בהודעה הרשמית של פ.ס.ז'. "הכל במועדון תואם את שאיפות הכדורגל שלי. אני יודע עד כמה מוכשר הסגל וצוות האימון כאן. אני נחוש לעזור לבנות משהו מיוחד עבור המועדון והאוהדים, וכבר מצפה להגיע למגרש בפארק דה פראנס".

במסיבת העיתונאים שנערכה היום בפריז אמר הכוכב הארנטינאי: "אני מאושר מאוד להגיע לכאן. היה לי קשה לעזוב את ברצלונה, אבל אני שמח להצטרף לפ.ס.ז'. זה מועדון אמביציוזי עם קבוצה ברמה הכי גבוה שיש. המו"מ עם פריז היה מהיר ורציני. יהיה לי עונג לעבוד עם השחקנים הכי טובים בעולם. המטרה שלי היא לזכות בליגת האלופות, זה החלום הגדול".

החתימה קרתה מספר ימים לאחר שברצלונה הכריזה כי הכוכב לא ימשיך בקבוצה. "למרות שהושג הסכם בין הצדדים, מתוך מטרה ברורה לחתום על חוזה חדש, אין אפשרות להשלים את החתימה בגלל המכשולים הכלכליים והמבניים של הליגה. בשל כך מסי לא ימשיך בברצלונה, וצר לנו שהרצון שלו ושלנו לא יכול להתמלא. אנחנו מודים לו מכל הלב ומאחלים לו הצלחה", אמרו במועדון הקטלאני ביום חמישי.

מסי נפרד רשמית מברצלונה במסיבת עיתונאים שערך שביום ראשון: "זה מאוד קשה בשבילי. יש הרבה דברים לומר אחרי הרבה שנים שעברתי פה. הגשמתי כאן את חלומי והכל היה נהדר", אמר מסי.

ליאו מסי נפרד מברצלונה (צילום: AP Photo/Joan Monfort)
ליאו מסי נפרד מברצלונה (צילום: AP Photo/Joan Monfort)

"עוברים לי המון דברים בראש, עדיין לא מצליח לעכל שאני עוזב את המקום הזה. עכשיו אתחיל הכל מאפס והכל ישתנה. אעשה את הדבר הטוב ביותר לטובת המשפחה שלי. זה שינוי קשה בשבילי, אבל צריך לקבל את זה".

ב- 17 עונות בקבוצה הבוגרת של ברצלונה רשם מסי 672 שערים ו-305 בישולים ב-778 משחקים רשמיים, 34 תארים קבוצתיים ו-6 זכיות בכדור הזהב.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!