דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
20.0°תל אביב
  • 12.2°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 19.8°אשדוד
  • 15.9°באר שבע
  • 22.1°אילת
  • 19.8°טבריה
  • 12.3°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

השופט הציע לעובדות סטודיו סי: שלמו 2,000 שקל כל אחת ותרכשו את הרשת

שופט ביהמ״ש המחוזי אביגדור דורות התייחס לסוגייה במהלך דיון סביב מכירת רשת הכושר לחברת רונית רפאל | עו"ד אופיר רונן המייצג את העובדים: ״קיבלנו חמש הצעות טובות יותר, נשמור על תנאי ההעסקה״

הפגנת חדרי הכושר והסטודיו. "הענף שמסייע לבריאות הציבור  ייסגר בשל חוסר הבנה של מקבלי ההחלטות" (צילום: דיקלה כרמי).
הפגנת חדרי הכושר והסטודיו. "הענף שמסייע לבריאות הציבור  ייסגר בשל חוסר הבנה של מקבלי ההחלטות" (צילום: דיקלה כרמי).
הדס יום טוב

בעקבות התנגדות עובדות למכירת הרשת לרונית רפאל: שופט בית המשפט המחוזי בירושלים הציע לעובדות סטודיו סי לרכוש בעצמן את הרשת. השופט אביגדור דורות אמר את הדברים בדיון שנערך היום (רביעי) בבקשת נאמניה של רשת מועדוני הכושר לנשים סטודיו סי, עו"ד איל אייכל ורו"ח דרור אברהם אטיאס, למכירת החברה לאשת העסקים רונית רפאל תמורת 300 אלף שקלים, אותה הגישו אתמול לבית המשפט המחוזי בירושלים.

הרשת, המפעילה 26 סניפים בפריסה ארצית, הודיעה על פירוקה לפני כחודש בעקבות חובות של מעל לשלושה מיליון שקלים שצברה במהלך משבר הקורונה.

150 מעובדות הרשת הודיעו לבית המשפט שהן מתנגדות למכירה, מכיוון שזו לא כוללת התחייבות להמשך ההעסקה ולשמירה על תנאי העסקתן. במהלך הדיון הציע להן השופט דורות לרכוש חלק מהרשת בעצמן, בתשלום של 2,000 שקלים לכל עובדת, ובסך הכל 312 אלף שקלים, מה שיהווה הצעה גבוהה מזו של רפאל.

בהחלטתו כתב השופט דורות ש"עד למועד הדיון הקרוב תוגש עמדת העובדים המתנגדים ביחס לאפשרות של הגשת הצעה מצידם לרכישת נכסי החברה על ידם, באופן שכל עובד ישקיע 2,000 שקל ובסך הכול 312 אלף שקל, תוך התחייבות להמשך העסקת רוב העובדים, בתנאי העסקתם הנוכחיים".

על פי ההצעה של חברת "רונית רפאל מדע היופי" בבעלותה של רפאל, החברה תשלם 300 אלף שקלים תמורת כל זכויות החברה, המפעילה 26 סניפים ברחבי הארץ, בסימני המסחר, מוניטין, זכויות במאגרי המידע ועוד, בנוסף ל-50 אלף שקלים עבור כל סניף שתבחר לשכור. הנאמנים תומכים באישור ההצעה, מאחר שלדבריהם, קופת הפירוק ריקה ואין ביכולתם להפעיל את החברה. 

עו"ד אופיר רונן, המייצג את 150 עובדות רשת סטודיו סי המתנגדות למכירה, מאמין שבקרוב תוגש הצעה טובה יותר מזו של רפאל. "ב-24 השעות האחרונות פנו אלי חמישה גורמים רציניים שמעוניינים לרכוש את הרשת, ואמרו שהם פונים לנאמנים לקבלת המידע הרלוונטי, על מנת להגיש הצעה מסודרת. אני מאמין שלפחות אחד מהמתעניינים שפנו יגיש הצעה שתהיה טובה בהרבה מההצעה של רונית רפאל, הן לגבי התמורה הכספית והן לגבי העסקת העובדים, לרבות השמירה על תנאי תעסוקתם".

החלטה בדבר המכירה צפויה להתקבל ביום ראשון.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!