פלטפוטרמת חיפוש העבודה אולג'ובס הודיעה אתמול (חמישי) על רכישת 60% מהאתר סחבק, שמתמחה בפרסום משרות לצעירים.
סחבק נוסדה במאי 2018 וצברה פופולריות מאז. מייסדיה הם נועם צוברי (31) וניר דוד (35), מייסדי חברת הפרסום הדיגיטלי SAFRA, שחר מדינה (32), שמוביל את הטכנולוגיה, ואדם ברקת (33) שמכהן כמנכ"ל. בנוסף, בחברה שותפה חברת הפרסום 'חיילים מצייצים'. על פי הודעת החברה, מייסדי סחבק צפויים להמשיך להוביל את החברה בשנים הקרובות.
"החיבור שלנו עם סחבק הוא טבעי, ובמידה מסוימת גם מזכיר את תחילת דרכה של אולג'ובס בתחום לפני 17 שנים", אמר מנכ"ל אולג'ובס שי מגל. "אנחנו בטוחים שהצטרפותם אלינו תאפשר לשני הצדדים הפריה הדדית והשאת ערך מקסימלית לגולשים ולמעסיקים כאחד".
הרצל עוזר, דירקטור וממייסדי אולג'ובס, הוסיף: "רכישת סחבק היא אבן דרך נוספת בהפיכת אולג'ובס לחברה שמהווה פלטפורמה לניהול הקריירה".
נועם צוברי, מייסד-שותף והוגה סחבק, אמר: "אנחנו מתרגשים לחבור לאולג'ובס ובטוחים שנגיע להישגים מרשימים ביחד. יחד עם השותפים החדשים שלנו, החלום לבנות פלטפורמה תעסוקה לצעירים, שמעניקה מעטפת של 360 מעלות, הוא מעבר לפינה".