דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"ח בניסן תשפ"ד 06.05.24
19.0°תל אביב
  • 13.5°ירושלים
  • 19.0°תל אביב
  • 18.2°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 16.3°באר שבע
  • 23.5°אילת
  • 18.5°טבריה
  • 12.0°צפת
  • 18.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

"אתם השראה לכולנו": רה"מ בירך את המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים

ראש הממשלה נפתלי בנט: "עוד לפני תחילת המשחקים, זכיתם אצלי במדליית זהב על נחישות והתמדה" | שר הספורט חילי טרופר: "יש פה חבורה של ווינרים" | 33 ספורטאים וספורטאיות ייצגו את ישראל בטוקיו

רה"מבנט מברך את חברי משלחת ישראל למשחקים הפרלימפיים בטוקיו (צילום: קובי גדעון / לע"מ)
רה"מבנט מברך את חברי משלחת ישראל למשחקים הפרלימפיים בטוקיו (צילום: קובי גדעון / לע"מ)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר התרבות והספורט, חילי טרופר, בירכו היום (חמישי) את חברי המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בטוקיו שיחלו ביום שלישי. ראש הממשלה שמע מחברי ומחברות המשלחת על ההכנות לתחרויות, ואיחל להם הצלחה.

"היציאה שלכם למשחקים הפראלימפיים, ובכלל העשייה שלכם כל ימות השנה, מבטאות את הכוחות שנמצאים בתוכנו, וזו השראה לכולנו", אמר בנט. "עוד לפני האולימפיאדה, אתם זכיתם אצלי במדליית זהב, על הנחישות, על ההתמדה, על ההתגברות על קשיים עצומים, ועל אופטימיות לאורך כל הדרך, גם ברגעים הקשים".

לדברי בנט, "יש לכם עכשיו תחרות קשה מאוד עם המשלחת שחזרה מטוקיו, הם קבעו סטנדרט גבוה. אני סומך עליכם. תדעו שאנחנו מאחוריכם, גם בטוב וגם ברגעים הפחות טובים. אנחנו גאים בכם ומאמינים בכם. אני מאחל לכם הצלחה ענקית, עם שלם מסתכל עליכם וגאה בכם".

"אני רוצה להודות למאמנים ולמעטפת, כי אני יודע שזו לא עבודה של אדם אחד, וגם לשר חילי טרופר. מדינת ישראל זכתה בשר תרבות וספורט נפלא, שפועל עם כל הנשמה, המקצועיות והרצינות, ותומך בכלל עולם הספורט".

השקת התלבושת של המשלחת האולימפית והפראלימפית לטוקיו 2020 (צילום: קרן איזקסון, הוועד הפראלימפי)
השקת התלבושת של המשלחת האולימפית והפראלימפית לטוקיו 2020 (צילום: קרן איזקסון, הוועד הפראלימפי)

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "יש כאן חבורה של ווינרים. כל מי שפה הוא כבר מנצח, מנצח כל יום מחדש אין סוף אתגרים. אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב שהחבורה המיוחדת הזו תגרוף עוד ניצחונות והישגים ואני מלא באופטימיות לקראת יציאת המשלחת.

"יש כאן חבורה שהיא לא רק מוכשרת באפן יוצא דופן ועומדת בכל קריטריון אפשרי – ישראלי ובינלאומי, היא גם מלאת רוח ואופי. אנחנו מאוד מאוד גאים בכם. אני אומר לכם, לכולכם, לספורטאים, לראשי המשלחת, לאנשי המעטפת – אנחנו מאחוריכם. גם בטוב וגם ברע. סומכים עליכם. בהצלחה!".

שר התרבות וספורט חילי טרופר (צילום: ינאי יחיאל)
שר התרבות וספורט חילי טרופר (צילום: ינאי יחיאל)

בשיחה השתתפו גם יו"ר הוועד הפראלימפי, שוקי דקל, מנכ"ל הוועד הפראלימפי, ניסים סספורטס, יו"ר התאחדות ספורט הנכים, אלי בירנבאום, וכן אנשי הצוות המקצועי והרפואי של המשלחת.

33 ספורטאים וספורטאיות ייצגו את ישראל במשחקים. בין ענפי הספורט המתחרים: שחייה, הרמת משקולות, חתירה, טניס שולחן, טניס בכיסאות גלגלים, כדורשער, קליעה, שחייה, בדמינטון ובוצ'יה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!