דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
29.0°תל אביב
  • 26.3°ירושלים
  • 29.0°תל אביב
  • 25.2°חיפה
  • 26.0°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 26.8°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 20.4°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות ותק לשכר ותווי קניה: הסכם קיבוצי לעובדי הלוגיסטיקה של שטראוס

ההסכם יחול על כ-500 עובדים ועובדות במרכזים הלוגיסטיים בשוהם, בחיפה ובעכו | יו"ר ועד העובדים: "הבאנו בשורה ענקית לעובדים, עם העלאות שכר יפות מאוד לאורך שנות ההסכם"

עובד במפעל נוהג במלגזה (צילום: משה שי/פלאש 90)
עובד במפעל נוהג במלגזה (צילום: משה שי/פלאש 90)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי חטיבת שרשרת אספקה ותפעול ביחידת הלוגיסטיקה של שטראוס נחתם אתמול (שני) בין ההסתדרות, הנהלת שטראוס גרופ וועד עובדי יחידת הלוגיסטיקה. ההסכם כולל תוספות תלויות ותק לשכר המגיעות ל-15% בממוצע מוותק של עשרה חודשים ומעלה ועוד תוספת של אחוז לשנה לעובדים בוותק של למעלה מ-15 שנים.

חתימת הסכם עובדי הלוגיסטיקה בשטראוס (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם עובדי הלוגיסטיקה בשטראוס (צילום: דוברות ההסתדרות)

ההסכם רלוונטי לכ-500 עובדים ועובדות במרכזים הלוגיסטיים בשוהם, בחיפה ובעכו. תוקפו חמש שנים, כאשר השנה החמישית תלוית מדד. העובדים יקבלו מענק חתימה בסך 1,250 שקלים לכל עובד, וכן תווי קניה בסך 600 שקלים לשנה לכל עובד בחנות החברה, ותווי ביגוד בסך 600 שקלים לבעלי תפקידים מסויימים. כמו כן, נהגים המחזירים משטחים יקבלו תמריץ חדש שיעמוד על 7-5 שקלים למשטח. תוספת משמרת הלילה בחברה תעודכן ל-150%.

ההסכם נחתם במעמד יו"ר מרחב השפלה בהסתדרות משה ארבלי, יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, נציגי ועדי העובדים והנהלת חטיבת הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה של חברת שטראוס.

יו"ר מרחב השפלה בהסתדרות, משה ארבלי: "אני מברך את כל השותפים שלי למעמד החתימה, לרבות ההנהלה שגילתה רצון טוב וכנות לאורך כל המשא ומתן. בנוסף, חברי נציגות העובדים, אשר בתקופת הקורונה ידעו לגלות אחריות, הן כלפי העובדים והן כלפי החברה. זה אחד ההסכמים המרשימים שנחתמו בתקופה זאת. תודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הגיבוי, וליו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, אשר פעלנו במשותף להשגת ההסכם".

יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו: "אני מברך על ההסכם המעולה שנחתם היום. 500 עובדי המערך הלוגיסטי של שטראוס-ישראל יזכו לתוספות שכר משמעותיות ושיפור בתנאי העסקתם. אני מבקש להודות למשה ארבלי, יו"ר ההסתדרות במרחב השפלה, ולוועדי העובדים, על הובלת ההסכם. תודה מיוחדת להנהלת שטראוס על הנתינה והפרגון לעובדים".

יו"ר ועד עובדי המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) בשוהם, איציק יוסף: "הבאנו בשורה ענקית לעובדים, עם העלאות שכר יפות מאוד לאורך שנות ההסכם. אנחנו מודים למשה ארבל ולאליעזר בלו, וגם למנהלים שלנו שלאורך כל הדרך עבדו איתנו בשיתוף פעולה מלא".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!