דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
19.9°תל אביב
  • 12.0°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 17.7°חיפה
  • 20.5°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 13.4°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חינוך ורווחה

בנט לתלמידי בית ספר יסודי בירוחם: "נמשיך לעשות מאמצי על כדי שכל תלמידי ישראל יוכלו ללמוד"

ראש הממשלה ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ביקרו הבוקר (ד') בבית הספר לרגל פתיחת שנת הלימודים | שאשא ביטון: "זו חובה מוסרית לאומית שלנו לתת לכם את החזרה למסגרת, ליציבות ולשגרת הלימודים"

ראש הממשלה נפתלי בנט בבית ספר בירוחם, ספטמבר 2021 (צילום: חיים צח, לע"מ)
ראש הממשלה נפתלי בנט בבית ספר בירוחם, ספטמבר 2021 (צילום: חיים צח, לע"מ)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

ראש הממשלה, נפתלי בנט ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון פתחו הבוקר (רביעי) את שנת הלימודים בבית הספר המאוחד בירוחם.

ראש הממשלה ושרת החינוך קיבלו את תלמידי כיתה א', שנכנסו לרחבת בית הספר בליווי טלית ותקיעת שופר, והצטרפו לשיעור הראשון של התלמידים.

נפתלי בנט, פתח הבוקר את שנת הלימודים תשפ"ב בבית הספר המאוחד בירוחם (צילום: חיים צח, לע"מ)
נפתלי בנט, פתח הבוקר את שנת הלימודים תשפ"ב בבית הספר המאוחד בירוחם (צילום: חיים צח, לע"מ)

בנט הסביר לתלמידים את חשיבות השמירה על הנחיות הקורונה כדי לאפשר את המשך קיום שנת הלימודים, ואיחל לילדי כיתה א' שנת לימודים מוצלחת ופורייה.

"בשבילי, היום הראשון של שנת הלימודים הוא תמיד נורא מרגש", אמר ראש הממשלה, "אתמול חזרתי הביתה מוקדם יחסית, סביב חצות, וכשהגעתי כבר האורות היו כבויים, אבל ראיתי את הילקוט של דוד. עברתי על הילקוט כדי לראות שהכל בסדר. הבוקר, כמו כולם, קמתי להכין את הסנדוויצ'ים. אני חושב שכולנו שמחים שהחופש הגדול סוף סוף נגמר".

"אני מתחייב, כראש הממשלה, שאנחנו נמשיך לעשות מאמצי על כדי שכל תלמידי ישראל יוכלו ללמוד", הוסיף, "אנחנו לא יכולים להבטיח את התוצאה, אבל אנחנו יכולים להבטיח 100% מאמץ. את זה שרת החינוך, משרד הבריאות וכולנו ביחד עשינו כדי להגיע ליום הזה".

"לכן, אחרי שנה של זומים, שנה קשה של דהייה ובהייה מול המסכים", סיכם בנט, "אני רוצה לברך אתכם, תלמידי ישראל בברכה אחת: 'תכלה שנה ומסכיה, תחל שנה וחוויותיה'".

"עשינו הכול כדי לפתוח את שנת הלימודים בצורה בטוחה"

"מאוד מרגש להיות כאן הבוקר. מדינת ישראל קיבלה החלטה מאוד אמיצה: לא להשאיר את הילדים מאחור בשנת הלימודים הזו", אמרה הבוקר (רביעי) שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון בפתיחת שנת הלימודים בבית הספר היסודי בירוחם.

"במשך חודש וחצי עשינו הכול כדי שנוכל לפתוח את שנת הלימודים בצורה בטוחה, כדי לדאוג לחוסן הנפשי והיציבות של התלמידים במדינת ישראל וכדי שנוכל לייצר יותר ודאות להורים ולצוותי ההוראה.

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון בבית הספר היסודי בירוחם. "יש לנו דרך ויש לנו תכנית" (צילום: עודד קרני/לע"מ)
שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון בבית הספר היסודי בירוחם. "יש לנו דרך ויש לנו תכנית" (צילום: עודד קרני/לע"מ)

"פתיחת שנת הלימודים לא הייתה משימה קלה, ואולי לא יהיה כל כך פשוט בהמשך הדרך, אבל זו חובה מוסרית לאומית שלנו לתת לילדים האלה את החזרה למסגרת, ליציבות ולשגרת הלימודים.

"יש לנו דרך ויש לנו תכנית, אבל לא נהסס לאורך כל הדרך לבחון את עצמנו יום אחר יום ולהתאים את התכנית למציאות המשתנה, תוך שיש עקרון אחד שמלווה אותנו: לדאוג שיהיו כמה שיותר ימי לימודים פיזיים בבתי הספר וכמה שפחות ימי בידוד.

"הודיה המתוקה כאן מבקשת שבבית הספר יהיה 'הכי הרבה אהבה'. יש כאן הרבה מאוד אנשים טובים שרוצים שיהיה לילדים טוב ולתת אהבה. דעו שאתם צועדים את הדרך הזו יחד איתם ולא תהיו לבד.

"אנחנו צריכים לדאוג לכם, התלמידים, קודם כל להיבטים הרגשיים והחברתיים שלכם. שתרגישו אהבה, כיף, בטוח ושאתם צומחים.

"אני רוצה לאחל לכולנו שתהיה לנו שנה טובה, יציבה, של בריאות, של יותר ודאות, של חוסן נפשי לכולם ושנצליח באמת להביא למסלול של שגרה לצד האתגרים הלא פשוטים שאנחנו מתמודדים איתם".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!