דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ריו 2016

ריו 2016 / לקראת סופן של התחרויות הישראלים ממשיכים להביא כבוד

כאשר רק עוד יום תחרויות בהשתתפות המשלחת הישראלית לפנינו. אראל הלוי סיימה במקום ה-10 במשחה 100 מטר. בשייט צמד הסקאד סיים את התחרות במקום ה-11 וצוות הסונאר העפיל לשיוט המדליות.

משה והגר זהבי בדגם הסקאד (צילום: מיקי עוזאי באדיבות ההתאחדות לספורט נכים)
משה והגר זהבי בדגם הסקאד (צילום: מיקי עוזאי באדיבות ההתאחדות לספורט נכים)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יום עם מיעוט משתתפים התקיים בריו במשחקים הפראליימפים. אראל הלוי שחתה במשחה 100 מטר חופשי וסיימה במקום ה-10 המכובד. בשייט צמד הסקאד סיים את התחרות במקום ה-11 וצוות הסונאר העפיל לשיוט המדליות מהמקום השמיני בלי סיכוי ממשי למדליה.

שחיה: אראל הלוי סיימה במקום ה-5

אראל הלוי עלתה בשעות הבוקר למקצה הראשון ב-100 חופשי ברמת הנכות 7. היא סיימה במקום ה-5 במקצה שלה עם זמן של 1:21:56 דקות שלא הספיק לה להעפלה לגמר אלא רק למקום ה-10 המכובד.

שייט: השייטים איבדו סיכוי למדליה

אכזבה לצוות הסונאר אשר קיווה לשפר עמדות לקראת שיוט המדליות שיתקיים היום. דרור כהן, ארנון אפרתי ושמעון בן יעקב פתחו לא טוב את השיוט ה-9 וסיימו אותו במקום ה-13. בשיוט ה-10 השלישיה הישראלית הצליחה להשיג תוצאה יותר טובה וסיימה במקום ה-5. סך הכל לאחר 10 שיוטים הם ממוקמים במקום ה-8 מתוך 10 קבוצות מתחרות, עם 55 נקודות ובמרחק גדול מדי מהמקום השלישי בו ממוקמת שלישיה קנדית עם 44 נקודות. בשיוט המדליות בסונאר אין ניקוד כפול כמו בתחרות האולימפית ולכן לעקוף את הקנדים הופכת למשימה כמעט בלתי אפשרית.

הצמד משה והגר זהבי סיימו את התחרות במקום ה-11 הכללי לאחר שלא הצליחו להעפיל לשיוט המדליות. בשני השיוטים האחרונים של התחרות, השיוטים ה-9 וה-10 סיימו במקום העשירי.

מה מצפה לנו היום:

אנו מתקדמים לקראת סיום התחרויות בריו. היום הוא היום הלפני אחרון של הספורטאים הישראלים. בשחיה ענבל פיזרו תעלה להתחרות ב-100 מטר חופשי ברמת הנכות 5, ענבל, שכפי שהסתבר הגיע לאחר פציעה לתחרויות, תנסה לזכות במדליה שניה בתחרויות. בנוסף למדליית הארד שזכתה בה שלשום במשחה ה-200 מעורב אישי. בנוסף יתחרה יואב ולינסקי במשחה 100 מטר חופשי גברים וינסה להעפיל לגמר.

בשייט יתקיים כאמור שיוט המדליות בתחרות הסונאר. אך כמובן ששלישית הישראלים דרור כהן, ארנון אפרתי ושמעון בן יעקב. איבדו את הסיכוי לזכיה במדליה וינסו בעיקר לשפר את המיקום הסופי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!