דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

שרון דרוקר מונה למאמן נבחרת הנשים בכדורסל: "הצלחת הנבחרת תמנף את הענף"

איגוד הכדורסל קיבל את ההמלצה למינוי המאמן, שזכה בגביע יול"ב עם הפועל ירושלים, לקראת אליפות אירופה 2023 שתיערך בתל אביב וסלובניה | דרוקר: "אין לי ניסיון בכדורסל נשים, אבל אלמד את הנושא לעומק"

שרון דרוקר. מאמן נבחרת הנשים בכדורסל (צילום: פלאש90)
שרון דרוקר. מאמן נבחרת הנשים בכדורסל (צילום: פלאש90)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שרון דרוקר מונה היום (ראשון) למאמן נבחרת הנשים בכדורסל לקראת קמפיין אליפות אירופה 2023 ששניים מהבתים שלה יתקיימו בארץ. ועדת הנשים של איגוד הכדורסל אישרה את ההמלצה על מינויו, שהביאו ראש האגף המקצועי מוישל'ה ויינקרנץ ויו"ר הוועדה אורנית שוורץ. המינוי צריך לקבל את אישור הנהלת איגוד הכדורסל.

מי שימש כעוזרו של דרוקר, הוא רועי לזר, שזכה בעונה שעברה בדאבל עם מכבי רמת גן ושימש בשנים האחרונות כמאמן נבחרת הנערות שעלתה ושרדה תחתיו בדרג א'.

עדן רוטברג במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
עדן רוטברג במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)

דרוקר (54) לא אימן נשים בעבר, אבל הוא גם לא הראשון שמקבל את נבחרת ישראל הבוגרת מבלי שאימן נשים. בעבר היו אלו אפי בירנבוים, אריק שיבק וגם ויינקרנץ עצמו, שקיבלו על עצמם את התפקיד מבלי שאימנו נשים בעבר ועשו זאת בהצלחה.

דרוקר אימן בעבר פעמיים את נבחרת העתודה והיה זה שהחזיר אותה לדרג א' לפני כעשור ובהמשך סיים איתה במקום השביעי. הוא החל את קריירת האימון שלו לפני כ-22 שנים במכבי רעננה ומאז אימן בארץ את הפועל גליל עליון, הפועל ירושלים (2 קדנציות), גלבוע גליל, מכבי ראשל"צ, הפועל אילת, הפועל חולון ובני הרצליה. באירופה אימן ברוסיה, ליטא, יוון, איטליה, בלגיה ובולגריה וזכה בגביע יול"ב עם הפועל ירושלים, הצ'לנג' קאפ עם אורל גרייט, אליפות וגביע בבלגיה.

שרון דרוקר. מאמן את הפועל אילת (צילום: פלאש90)
שרון דרוקר. מאמן את הפועל אילת (צילום: פלאש90)

מכיוון שישראל תארח שני בתים של אליפות אירופה בקיץ 2023 בארץ, הנבחרת עלתה אוטומטית לאליפות, אבל תשתתף במשחקי המוקדמות, כך שהמשחק הראשון שדרוקר בתפקידו החדש יהיה נגד לטביה ב-11.11 בהיכל קבוצת שלמה בבית בו משחקת גם שבדיה. המשחקים ימשכו בנובמבר 2022.

דרוקר אמר לאחר בחירתו: "אני מודה למוישל'ה ויינקרנץ ואורנית שוורץ על ההזדמנות. מצפה לנו אתגר לא פשוט אבל מאוד מעניין והענף כולו צריך להירתם להצלחת הנבחרת, שהצלחה שלה תמנף את הענף כולו".

"זה נכון שאין לי ניסון בכדורסל נשים, אבל אני מתכוון ללמוד את הנושא לעומק ובמהירות ולנסות להגיע מוכן כבר למשחק הקרוב נגד לטביה בעוד חודש וקצת ואני מקווה שקהל גדול יגיע כדי לעודד את השחקניות", הוסיף דרוקר. "אנחנו מאוד רוצים ליצור עניין גדול סביב הנבחרת לקראת אליפות אירופה בקיץ 2023 ואני בטוח שהאיגוד ידע להרים פה אליפות ברמה הגבוהה ביותר שתפאר את הכדורסל הישראלי כולו ואנחנו כנבחרת נעשה הכל כדי לייצג את כולם בכבוד.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!