דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16.04.24
26.2°תל אביב
  • 25.8°ירושלים
  • 26.2°תל אביב
  • 23.8°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 30.1°באר שבע
  • 33.7°אילת
  • 30.7°טבריה
  • 23.8°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הפועל באר שבע

באר שבע / הפועל באר שבע ניצחה 2-0 את אינטר והאוהדים לא חסכו בשבחים

אחרי הניצחון המדהים של הפועל ב"ש מול אינטר בסן-סירו יצאנו לשמוע מה אומרים האוהדים בבאר שבע על הניצחון. "שמחה לגדול בעיר שיש לי במה להתגאות בה."

חוגגים אליפות בבאר שבע. צילום: דבר ראשון
חוגגים אליפות בבאר שבע. צילום: דבר ראשון
מיכל רוטנברג
מיכל רוטנברג
כתבת צבא וחברה
צרו קשר עם המערכת:

הפועל באר שבע הדהימה את העולם כאשר ניצחה 2-0 את אחת הקבוצות הגדולות בליגה האיטלקית, אינטר באיצטדיון הביתי שלה סאן סירו ביום חמישי האחרון. המשחק שנערך שלשום היה חלק משלב הבתים של הליגה האירופית.
מי שכבשו היו מיגל ויטור הבלם הפורטוגלי שכבש בדקה ה-54 מכדור רוחב מצויין של לוסיו, 14 דקות בלבד לאחר מכן זכתה הקבוצה לכדור חופשי כ-20 מטר מהשער של אינטר ומאור בוזגלו בבעיטה מסובבת הכניע את השוער סמיר הנדנוביץ' שאפילו לא זז.
לפני שלושה שבועות באר שבע הודחה משלב הפלייאוף של ליגת האלופות, למרות ניצחון גדול על סלטיק ועדיין הגיעה למשחק עם ראש מורם וגב חזק מהאוהדים הנפלאים שלה.
עדן ולירון תלמידות תיכון מבאר שבע, עובדות במאפיית נווה נאמן בתחנה המרכזית מספרות על התחושה אחרי הניצחון המדהים "הניצחון של באר שבע זה גאווה גדולה לעיר. שמחה לגדול בעיר שיש לי במה להתגאות בה. זה כל החברה יודעים כולנו שמחים מאוד, זה המשך ישיר של האליפות שלקחנו השנה. אי אפשר כבר לא להתייחס, הפועל באר שבע על המפה".

עדן ולירון מבאר שבע (צילום: דבר ראשון).
עדן ולירון מבאר שבע (צילום: דבר ראשון).

מהצד השני מאור בוזגלו, הקשר ההתקפי של הקבוצה, התייחס לאוהדים של הקבוצה ״אחד הדברים העוצמתיים של הקבוצה שלנו הוא הקשר שלנו עם האוהדים והחיבור איתם, אני חושב שיש לנו את אחד הקהלים הכי טובים בעולם״.
גם אבי הרוש (55) מבאר שבע סיפר על רגע הניצחון המתוק "אחרי הניצחון הרגשתי שמחה גדולה זה כיף לא נורמלי. גאווה גדולה. אתמול בזמן המשחק הייתי בחתונה, הייתי צריך לנסוע למשחק אני והאישה, אבל היה לנו את האירוע, בת בית שגדלה אצלנו.
בזמן החתונה עקבנו אחרי המשחק בזמן שאנחנו שמחים עם הכלה ועם כל האורחים. חגגנו שתי שמחות."

אבי הרוש מבאר שבע (צילום: דבר ראשון).
אבי הרוש מבאר שבע (צילום: דבר ראשון).

הרוש מספר כי הוא אוהד ותיק מאוד של הקבוצה, עוד מימיה הפחות זוהרים "אפילו עם סילבן שלום קפצתי על הגדרות שהינו ילדים".
על הסיבה שבגלל באר שבע מצליחה הוא מסביר "זה הכל אלונה (אלונה ברקת, הבעלים של הקבוצה מ.ר), היא עשתה שינוי מאוד משמעותי בקבוצה, היא הביאה משהו טוב לעיר, אני מאחל לה לרוץ לראשות העיר.

מאיר אלקובי, אוהד הפועל באר שבע שחי בצרפת אמר "אני אוהד שרוף של הפועל באר שבע וגר בצרפת כל צרפת מדברת על הבית ספר שעשיתם לאינטר מילנו אתם שמתם את מדינת ישראל על המפה האולימפית מה שנבחרת ישראל לא עשתה אתם עשיתם שאפו פשוט להוריד לפניכם את הכובע ושתהיה לכם דרך צלחה בהמשך"

ברק בכר, מאמן הקבוצה, אמר על הניצחון: ״ עבדנו מאוד קשה כדי שהקבוצה שלנו תיראה כמו שהיא נראתה היום. הפגנו יכולת מנטלית נהדרת אדירה ושיחקנו מצוין. אבל באמת שאני חושב על המשחק ביום שני נגד מכבי חיפה בסמי עופר והליגה חשובה ואני שם כרגע את אירופה בצד״.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!