דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

סטקיית חצות וצדקיהו עד הבית: וולט מרחיבה את המשלוחים לירושלים

חברת המשלוחים הודיעה היום (ה') שתפעיל שליחים ברחבי הבירה, ותצרף לאפליקציה שלה כ-100 מסעדות מקומיות | זו ההרחבה המשמעותית ביותר של פעילות וולט מאז השקתה בתל אביב ב-2018

וולט מגיעה לירושלים. גם מפגש השייח, סימה ואמא בפנים (צילום: וולט)
וולט מגיעה לירושלים. גם מפגש השייח, סימה ואמא בפנים (צילום: וולט)
הדס יום טוב

חברת המשלוחים וולט הודיעה היום (חמישי) שתחל את פעילותה בירושלים ב-18 באוקטובר, ותעבוד עם יותר מ-100 מסעדות בעיר. נכון להיום, מדובר בהרחבה המשמעותית ביותר של פלטפורמת המשלוחים הפינית בישראל מאז השקתה בתל אביב ב-2018.

החברה הודיעה שהיא פועלת כבר כמה חודשים לגיוס שליחים וצירוף מסעדות כדי לבצע את המהלך. בין כמאה המסעדות הראשונות שהצטרפו ציינה החברה גם מוסדות מוכרים כמו סטקיית חצות, מפגש השייח, מסעדת צדקיהו, מסעדת סימה ומסעדת אמא. הליך צירוף המסעדות החל בקיץ, ויתרחב לאחר שפעילות וולט תחל בעיר. פעילות השליחים בעיר תהיה בעיקרה על קטנועים בשל המבנה ההררי שלה והקושי להתנייד בה באופניים ובקורקינטים חשמליים.

אזורי הפעילות הראשוני של וולט יהיו בקריית הממשלה בגבעת רם, אזורי ההייטק בהר חוצבים ובמלחה, מרכז העיר ומתחם התחנה. שכונות המגורים שאליהן יגיעו המשלוחים בשלב ההשקה יהיו הקטמונים, תלפיות מזרח, בית הכרם, קרית היובל, גבעת משואה, רמות, נחלאות, ארנונה, בקעה, תלפיות, המושבה הגרמנית, קטמון הישנה, ניות, רחביה, רסקו, אבו תור, בית צפאפא, שייח ג׳ראח והמושבה האמריקנית. החברה הודיעה שלאחר כמה חודשי הרצה יתרחב השירות לכיוון גילה והר חומה בדרום העיר, וצפונה לכיוון הגבעה הצרפתית ורמת אשכול.

מתוך הקמפיין של וולט על כניסתה לירושלים. ראש העיר ליאון: "מהמהלך הזה ירוויחו העסקים הירושלמים, תושבי ירושלים ועשרות אלפי העובדים המועסקים בעיר ונכנסים אליה מדי יום" (צילום: וולט)
מתוך הקמפיין של וולט על כניסתה לירושלים. ראש העיר ליאון: "מהמהלך הזה ירוויחו העסקים הירושלמים, תושבי ירושלים ועשרות אלפי העובדים המועסקים בעיר ונכנסים אליה מדי יום" (צילום: וולט)

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "הגעתה של וולט לירושלים היא תוצאה של עבודה מאומצת שארכה כשנה בין עיריית ירושלים לוולט. הפגישה הראשונה שלי מולם נערכה לפני כשנה, והיום אנחנו מתבשרים על קצירת הפירות. אני מברך על כניסתה של כל חברה חדשה לעיר, ובטח חברה בסדר גודל כמו וולט. ירושלים היא כוח כלכלי אדיר במדינת ישראל. הכניסה של וולט לירושלים תכניס עוד תנועה כלכלית מבורכת למסעדות בעיר ותנגיש את מרכולתם באותו סטנדרט גבוה שיש במקומות אחרים בארץ ובעולם. אני בטוח שמהמהלך הזה ירוויחו העסקים הירושלמים, תושבי ירושלים ועשרות אלפי העובדים המועסקים בעיר ונכנסים אליה מדי יום".

מנכ"לית וולט ישראל ליאור אשכול: "וולט מחכה לעלות לירושלים ומתכוונת לתת לכל ירושלמי ליהנות מהסצנה הקולינרית הירושלמית המצוינת יחד עם השירות המעולה שאנחנו יודעים לתת. הביקוש מצד תושבים ועסקים בירושלים לפלטפורמת וולט גבוהה כבר זמן רב. מבחינתנו זהו כבוד גדול להגיע לירושלים ואנחנו מתכוונים לעבוד קשה כדי להצליח לתת לירושלמים חווית צריכה מתקדמת המבוססת טכנולוגיה".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!