דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
19.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.9°באר שבע
  • 26.6°אילת
  • 20.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

הנהלת DSV חתמה על הסכם קיבוצי חדש מול ועד העובדים וההסתדרות

עובדי חברת השילוח השלישית בגודלה בעולם יזכו לשיפור בתנאי העסקתם, במסגרת ההסכם שהיקפו נאמד בכ-28 מיליון שקלים | ההנהלה הסכימה על מנגנון שנתי לעדכון שכר, מענקי חתימה ופרישה והגדלת מספר ימי ההבראה

חתימת הסכם חברת DSV עם ההסתדרות (צילום: הסתדרות מרחב תל אביב יפו)
חתימת הסכם חברת DSV עם ההסתדרות (צילום: הסתדרות מרחב תל אביב יפו)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

היום (ד') נחתם הסכם קיבוצי חדש בין הנהלת חברת DSV לבין ועד עובדי החברה וההסתדרות. ההסכם, שעלותו 28 מיליון שקלים, כולל שורה של הישגים והטבות לעובדים הקבועים המאוגדים. בין היתר הסכימה ההנהלה על מנגנון לעדכון שכר לכל שנה קלנדרית, כשמיד עם החתימה ישולם עדכון שכר רטרואקטיבי מחודש יולי 2020.

עדכוני השכר נעים בין 10% ל־22% עם ממוצע של 15% בעוד שהעובדים המשתכרים שכר נמוך יזכו לעדכון בשיעור גבוה כדי לצמצם את הפערים בין כלל העובדים ולהמחיש את המחויבות המוסרית של הוועד לעובדים בכל רמות השכר. העובדים הנכללים בהסכם יקבלו גם מענק חתימה מיוחד של 3,000 שקלים בשתי פעימות. 2,000 שקלים באופן מיידי ועוד 1,000 שקלים בעוד שנה.

פרק חשוב בהסכם מטפל בעובדים ותיקים. עובד שיפרוש לאחר 30 שנות עבודה ב־DSV, יקבל מענק של 10,000 שקלים עם פרישתו. עוד הוסכם כי התגמול לעובדים במשמרות שבהן חל יום שבתון יהיה 300% מהשכר הרגיל. כמו כן, תוגדל מכסת ימי ההבראה לכל העובדים ביום אחד עד תקרה של 15 ימים. כל עובד יזכה ליום בחירה שיוכל לנצל במהלך השנה הקלנדרית ללא אפשרות צבירה.

עוד נקבע כי תשלום דמי הכלכלה לעובדים במשמרות יועלה ל־30 שקלים למשמרת. עובדים המקבלים אחזקת רכב של 1,000 שקלים ומעלה יזכו לעדכון הסכום בעוד 175 שקלים רטרואקטיבית מחודש יולי השנה. עובדים שצברו יותר מ־250 ימי מחלה שלא נוצלו יוכלו לפדות עד 30% מהימים העודפים במשכורת הקרובה. גם עובדים פורשים יוכלו לקבל פדיון של 30% מימי המחלה העודפים שצברו.

את הוועד הארצי של עובדי DSV ליווה יו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב תל אביב־יפו בהסתדרות, רמי רחפור. בשם העובדים חתם על ההסכם יו"ר הוועד הארצי הרצל אדלן. בשם ההנהלה חתמו על ההסכם מנכ"לית החברה סיגל מנהיים קצוביץ, סמנכ"ל הכספים עמרי שוורץ וסמנכ"לית משאבי אנוש איריס הראל.

חברת DSV הינה חברת שילוח בין לאומי השלישית בגודלה בעולם, המציעה פתרונות לניהול שרשרת האספקה בלמעלה מ-80 מדינות. DSV מפעילה 13 סניפים ברחבי הארץ בהם מרכז לוגיסטי באיירפורט סיטי ומנהלת מרכזים לוגיסטיים גם עבור לקוחותיה. ההסכם הקיבוצי מקיף כ-450 עובדים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!