דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליום שאחרי הפרישה: ארגון השחקנים והשחקניות פותח קורס ספורט סטארט אפ ומדיה

כ-20 ספורטאים וספורטאיות ייקחו חלק במחזור השני של הקורס, שמטרתו לתת כלים ליום שאחרי הקריירה הספורטיבית| בין המשתתפים: סילבי זאן, עומרי בן הרוש, דניאל רבר, ניסו קפילוטו ואריק ינקו

משתתפי קורס ספורט סטארט-אפ ומדיה (צילום: ארגון השחקנים והשחקניות בהסתדרות)
משתתפי קורס ספורט סטארט-אפ ומדיה (צילום: ארגון השחקנים והשחקניות בהסתדרות)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בהסתדרות, יפתח ביום שלישי הקרוב את המחזור השני של קורס ‘ספורט סטארט-אפ ומדיה'. בקורס הקרוב ייקחו חלק כ-20 ספורטאים ביניהם שחקני כדורגל מליגת העל והליגה הלאומית, שחקניות כדורגל ושחקניות כדורסל. בין הספורטאים שיתחילו את הקורס: כדורגלנית העבר והפרשנית סילבי ג'אן, עומרי בן הרוש, ניסו קפילוטו, שחקנית הכדורסל דניאל רבר, דור ז'אן, אריק יאנקו ועוד.

הקורס הוא יוזמה של ארגון השחקנים והשחקניות עם חברת 'קולוסיאום ספורט', בהנחיית תומר יהודיין. המטרה ששם לעצמו הארגון הוא לתת לשחקני הכדורגל בפרט ולספורטאים בכלל, את הכלים להצלחה ביום שאחרי הקריירה.

סילבי ז'אן, משתתפת בקורס ספורט סטארט-אפ ומדיה (צילום: ארגון השחקנים והשחקניות בהסתדרות)
סילבי ז'אן, משתתפת בקורס ספורט סטארט-אפ ומדיה (צילום: ארגון השחקנים והשחקניות בהסתדרות)

בין הכלים הניתנים בקורס: מינוף הרשתות החברתיות והמדיה, רכישת הזדמנויות עסקיות בתחום ניהול הספורט והיזמות, סיורי שטח בחברות הייטק וסטארט-אפ והתנסות בטכנולוגיות מתקדמות, מפגשים עם אנשים מובילים בתעשייה והענקת כלים מעשיים להשתלבות בעולם ההייטק.

שחקן העבר ועוזר מאמן סכנין, דושאן מאטוביץ', שסיים את המחזור הראשון של הקורס והשתלב בשנה האחרונה בעבודה בחברת הייטק: "בקורס הזה קיבלתי כלים ורעיונות לאיזה כיוון אני רוצה ללכת בעולם של טכנולוגיה וספורט. קיבלתי בעקבות כך הזדמנות לעבוד בחברת הייטק שנותנת לשחקנים כלים לעשות אימונים אישיים באמצעות אפליקציה שמורידים לפלאפון. אני חושב שלא צריך לחכות לסוף הקריירה בשביל ללמוד ולחשוב על היום שאחרי. אני כבר בתחילת הקריירה התחלתי ללמוד. כשחקנים פעילים צריכים לחשוב קדימה ולבנות את העתיד".

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "מתוך דאגה לקריירה שניה לספורטאים מכל ענפי הכדור שעשויים לחוות משבר בתום הקריירה הספורטיבית, פיתחנו קורס ייחודי שיכין אותם לקריירה השנייה. לספורטאים מקצועיים יש יתרונות וכישורים רבים: עבודת צוות, דבקות במטרה, התמודדות עם הצלחות וכישלונות, שאיפה למצוינות שיכולים לשמש אותם ככרטיס כניסה בחברות וארגונים רבים. הקורס יתקיים בבניין ההסתדרות בתל אביב ואנו קוראים לכל הספורטאים להצטרף אליו".

מושיקו מישאלוף (מימין) וניר אלון בהשקת קורס ספורט סטארט-אפ ומדיה (צילום: ארגון השחקנים והשחקניות בהסתדרות)
מושיקו מישאלוף (מימין) וניר אלון בהשקת קורס ספורט סטארט-אפ ומדיה (צילום: ארגון השחקנים והשחקניות בהסתדרות)

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון השחקניות והשחקנים: "כשחקן עבר שיצא אל עולם חדש בגיל 35, שמנו דגש את החשיבות להתחיל כבר בגילאים צעירים יותר לתת את הכלים לשחקנים. את האפשרות להצליח ביום שאחרי הקריירה. בקורס השחקנים ילמדו איך לגשת לראיון עבודה, איך להתנהל בעבודה שהיא לא כדורגל, אלו דברים שהשחקנים לא מקבלים במהלך הקריירה.

"הקורס למעשה מקנה כלים שיעזרו לשחקנים להיכנס לעולם ההייטק, לדעת להתנהל בצורה פיננסית נכונה", הוסיף מישאלוף. "כדורגלנים רבים מוצאים את עצמם אחרי גיל 30 יוצאים אל העולם ללא כלים, לעומת אנשים אחרים שאינם ספורטאים ובגיל 21 מתחילים את הקריירה שלהם".

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!