
מחלקת קורונה בבית החולים איכילוב (צילום: יוסי זמיר/פלאש90)
דפנה איזברוך
כתבת בריאות
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 14.11.2021 | 20:02
משרד הבריאות עדכן היום (ראשון) כי 229 בני אדם נמצאו מאומתים לקורונה. אחוז החיוביים עומד על 0.74% מתוך 34,444 בדיקות שנעשו.
בבתי החולים מאושפזים 202 חולים מתוכם 109 במצב קריטי -97 מונשמים. בסוף השבוע נפטרו שני בני אדם מהמחלה, 8,143 נפטרו מתחילת המגיפה.
את מנת החיסון השלישית קיבלו 4,017,971 בני אדם ובמנת החיסון הראשונה התחסנו 6,256,811 ישראלים.


