דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מוקדמות גביע העולם נשים: נבחרת ישראל הפסידה 4:0 לפורטוגל

זהו הפסדה הרביעי של הנבחרת | השוערת עמית ביילין הורחקה בכרטיס אדום בדקה ה-74 | בשלישי תשחק הנבחרת מול טורקיה, בניסיון להשיג נקודות ראשונות בטורניר

נבחרת ישראל נשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת ישראל נשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל הפסידה הערב (חמישי) 4:0 לנבחרת פורטוגל במוקדמות גביע העולם. זה היה הפסד הרביעי של הנבחרת בשלב המוקדמות. השוערת עמית ביילין הורחקה בכרטיס אדום. ביום שלישי ישראל תשחק בחוץ מול טורקיה, בניסיון להשיג נקודות ראשונות בטורניר.

מתחילת המשחק, פורטוגל שלטה במרכז השדה ולחצה על השער הישראלי. בדקה ה-27 הנבחרת המארחת עלתה ליתרון ראשון במשחק. התקפת מעבר מהירה של פורטוגל, שוברת את ההגנה הישראלית, אנה בארגוס העבירה את הכדור מצד ימין לתוך הרחבה לקרולינה מנדס שהבקיעה מתוך הרחבה. בדקה ה-43 אנה בארגוס הפעם מבשלת מצד שמאל לקרולינה מנדס שכבשה מקרוב.

המחצית השניה נפתחה עם שער מהיר של פורטוגל. בדקה ה-48 קרן קצרה של פורטוגל הסתיים עם בישול של קיקה נאצרת לדיאנה גומס. בדקה ה-54 סלאלום מצוין של ג’ואנה מרצ’או שעוברת מספר שחקניות ישראליות, לפני שהיא מוצאת את קרולינה מנדס לא מכוסה, עמוק בתוך השטח הישראלי. מנדס עוברת את השוערת עמית ביילין ומבקיעה את שערה השלישי במשחק. בדקה ה-74 עמית ביילין הורחקה בעקבות הכשלה של ג'סיקה סילבה מחוץ לרחבה.

הרכב נבחרת ישראל: עמית ביילין, שני דוד (טליה זומר, 61), אירנה קוזנצוב, נועם אכטל, שחר נקב, אופל סופר (עדן אביטל, 45), שירה אלינב, מריאן עווד (קורל חזן, 89), קארין סנדל (עמית כהן, 77), שרון בק ורחל שטיינשניידר (נועה סלימהוג'יץ, 45).

הנבחרת הישראלית חולקת כעת את המקום האחרון בטבלת בית 8 במוקדמות המונדיאל עם בולגריה, כששתיהן ספגו 16 שערים ולא הצליחו לכבוש עד כה בקמפיין. במשחק הבא הכחולות-לבנות יפגשו את טורקיה והן יקוו להשיג נקודות ראשונות ושער ראשון במוקדמות.

המאמן, גילי לנדאו, אמר בסיום: “ידענו שהן מפעילות לחץ גבוה מההתחלה, נפלנו בפרטים הקטנים, גול בדקה ה-42 וגול מקרן מיד עם פתיחת החצי השני. יחד עם זאת ראינו מהבנות המון אופי וכוח רצון, הן לא ויתרו. הייתי מדרג את פורטוגל ממש קרוב ליכולת של גרמניה, מאוד חזקה ואינטנסיבית. התחלנו עם חמש בהגנה ואי אפשר לשחק פתוח ויומרני מדי. חובה לשפר את משחק ההגנה, זה ברור, צריכים יותר מודעות הגנתית ויותר אומץ, לתקוף יותר ולהאמין בעצמנו. אפשר רק לצמוח מהמשחק הזה”.

ישראל הגיעה לפורטוגל, לאחר שהפסידה בשלושת משחקיה בטורניר עד כה. שיבוץ המשחקים האכזרי יצר מצב שישראל פגשה עד כה פעמיים את נבחרת גרמניה וכעת תשלים מפגש כפול מול פורטוגל, שתי הנבחרות החזקות בכמה רמות מעל שאר הנבחרות בבית המוקדם.

נבחרת הנשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

ישראל עמדה בגבורה בהפסד הבית 1:0 לגרמניה, אך במשחק החוץ בגרמניה ספגה הפסד כואב 7:0. במשחק הראשון בטורניר הפסידה ישראל בבית לפורטוגל 4:0. ישראל גם לא כבשה עד כה שער בטורניר.

נבחרת פורטוגל הגיעה למשחק עם עשר נקודות מתוך ארבע משחקים. הנבחרת מכוונת למקום השני בבית המוקדם. פורטוגל גברה עד כה על סרביה ובולגריה לצד הניצחון על ישראל וסיימה בתיקו מפתיע מול טורקיה.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!