דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
37.9°תל אביב
  • 32.3°ירושלים
  • 37.9°תל אביב
  • 36.0°חיפה
  • 34.5°אשדוד
  • 37.2°באר שבע
  • 41.0°אילת
  • 38.7°טבריה
  • 30.6°צפת
  • 38.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליות ארד לענבר לניר ורז הרשקו בגרנד סלאם אבו דאבי בג'ודו

לניר ניצחה את פטרישיה ברוליך מסלובניה בקרב על המדליה | הרשקו גברה על אנזלה גרספריאן מרוסיה | זו מדליית הארד השלישית של ישראל בתחרות, לאחר שגפן פרימו השיגה את הראשונה ביום שישי

ענבר לניר ורז הרשקו (במרכז) עם מדליות הארד בגרנד סלאם אבו דאבי (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ענבר לניר ורז הרשקו (במרכז) עם מדליות הארד בגרנד סלאם אבו דאבי (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ענבר לניר ורז הרשקו זכו היום (ראשון) במדליית הארד בגרנד סלאם אבו דאבי. לניר ניצחה בקרב על הארד את ברוליך מסלובניה, בתוך 40 שניות בלבד. רז הרשקו גברה על אנזלה גרספריאן מרוסיה. ההישג שלהן מצטרף לגפן פרימו שזכתה ביום שישי במדליית הארד (עד 52 ק"ג).

לניר הגיעה לתחרות לאחר שזכתה במדליית הארד בגרנד סלאם פריז האחרון ובמדליית כסף בגרנד סלאם באקו. הרשקו רשמה גם היא הצלחה בטורנירים האחרונים, כשזכתה בזהב בגרנד סלאם פריז ובארד בגרנד סלאם באקו.

ענבר לניר בגרנד סלאם טשקנט (צילום: באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)
ענבר לניר בגרנד סלאם טשקנט (צילום: באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)

ענבר לניר (עד 78 ק"ג) העפילה אוטומטית לרבע הגמר, שם הפסידה לבריטית אמה רייד באיפון ובכך נשרה לבית הניחומים. שם ניצחה את מיגל דודנייטה מליטא, מה ששלח אותה להתמודד בקרב על מדליית הארד, שם גברה על פטרישיה ברוליך מסלובניה.

"שמחה לסיים ביום כזה עם מדלית ארד", אמרה לניר. "בקרבות הראשונים לא הרגשתי במיטבי ובכל זאת אני שמחה שבעזרתם של שני הרשקו ועידו בר עליתי לקרב על הארד בנחישות וסיימתי את התחרות והשנה עם מדליה, רוצה להודות לכל מי שמלווה ועוזר לי- נבחרת הנשים והצוות המקצועי, איגוד הג׳ודו והעומד בראשו משה פונטי ולנותני החסות שלי אלטמן, ביטוח ישיר ודנאל מוטורס".

רז הרשקו (מעל 78 ק"ג) התחילה גם היא את התחרות ברבע הגמר, שם גברה באיפון על הילאל אוזטורק מטורקיה ועלתה לחצי הגמר. אלא שאז היא הפסידה לצרפתייה לאה פונטיין ועלתה לקרב על מדליית הארד, שם גברה על אנזלה גרספריאן מרוסיה.

רז הרשקו בגרנד סלאם תל אביב 2021 (צילום: עודד קרני, איגוד הג’ודו)
רז הרשקו בגרנד סלאם תל אביב 2021 (צילום: עודד קרני, איגוד הג’ודו)

"אני שמחה לסיים את השנה עם מדליה, אבל קצת מאוכזבת שלא הצלחתי להשיג יותר. אני מסיימת את התחרות ואת סבב התחרויות העולמי לשנת 2021 עם תחושה טובה מאוד והישגים חשובים שיתנו לי ביטחון רב לעונת התחרויות בשנת 2022", אמרה הרשקו".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "אני שמח מאוד לחתום את 2021 עם שתי מדליות נוספות בגרנד סלאם באבו דאבי (ובסך הכל 3 כולל גפן פרימו). אני גאה מאוד ברז וענבר שמסיימות שנת פריצה משמעותית בקריירה שלהן עם הישגים שיציבו אותן בעשיריה הראשונה בדירוג העולמי בפתיחת 2022. נבחרת הנשים מסיימת את שנת 2021 עם עשרות מדליות בכל התחרויות, מדליה קבוצתית אולימפית, מדליות באליפויות עולם ואירופה ומדליות רבות ויוקרתיות בסבב הגרנד סלאם".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!