דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מוקדמות המונדיאל נשים: נבחרת ישראל ספגה הפסד דרמטי 3:2 לטורקיה

זהו הפסדה החמישי של ישראל בקמפיין | קורל חזן (10) ואופל סופר (24) הבקיעו לישראל, סאדיקאלו איזנה לטורקיה (71), טשקין השוותה (93) וטופצ'ו השלימה את המהפך בדקה ה-97

נבחרת הנשים בכדורגל מול טורקיה, במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים בכדורגל מול טורקיה, במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל נחלה הערב (שלישי) הפסד דרמטי 3:2 מול טורקיה במוקמות המונדיאל 2023. ישראל החזיקה ביתרון מבטיח של 1:2, עליו שמרה עד תוספת הזמן, שם הטורקיות הצליחו להפוך את תוצאה עם שער ופנדל בדקה ה-97. זהו הפסדה החמישי של ישראל בקמפיין.

ישראל הגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים, פעמיים לנבחרת פורטוגל באותה התוצאה 4:0 ופעמיים לגרמניה הנבחרת החזקה בבית עם הפסד 1:0 בבית ו-7:0 כואב בחוץ. טורקיה הגיע למשחק עם 4 נקודות מ-4 משחקים. 

מהלך המשחק

ישראל כבשה בדקה ה-11 כובשת את השער הראשון בקמפיין. טליה זומר מצאה במסירת עומק את קורל חזן שהשתחררה מהשמירה בתוך הרחבה וכבשה בצורה נהדרת את השער הראשון של הנבחרת. בדקה ה-15 קורל חזן הוציאה התקפה מתפרצת, מצאה בכדור רוחב את עדן אביטל שניסתה לבעוט תוך כדי סיבוב אך ההגנה הטורקית עצרה אותה. 

נבחרת הנשים בכדורגל מול טורקיה, במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים בכדורגל מול טורקיה, במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

בדקה ה-25 עבירה על עדן אביטל כ-25 מטר מהשער. מריאן עווד לקחה את הכדור החופשי. הגנת טורקיה הדפה את הכדור. אופל סופר הגיעה לכדור החוזר עם בעיטה אדירה מהאוויר לשער של השוערת הטורקית סלדה אקגוז והכפילה את התוצאה. בדקה ה-43 נועה סלימהוגיץ' בעטה מתוך הרחבה, השוערת הטורקית אקגוז ירדה מצוין והדפה לקרן. 

בתחילת המחצית השניה, טורקיה ניסתה להשיג את שערה הראשון במשחק. בדקה 50 יאגמור אוראז עברה את השוערת עמית כהן ובעטה למרכז השער, אך אירנה קוזנצוב הרחיקה את הכדור רגע לפני שהוא חדר לרשת. בדקה ה-58 שוב פעם יאגמור אוראז הגיעה למצב אחת על אחת, הפעם עמית כהן עצרה אותה.

ככל שהמשחק התקדם, טורקיה הגבירה את הלחץ ובדקה ה-71 המחליפה בירגול סאדיקאלו הצליחה להכניע את עמית כהן עם בעיטה חדה לפינה מתוך הרחבה. בדקה ה-75 ערבוביה ברחבה של ישראל, טאג כמעט הבקיעה את השוויון, אך נועם אכטל הצילה את הכדור מהקו. 

בעקבות השער, המאמן גילי לנדאו הכניס את השחקניות הוותיקות, ביניהן הקפטנית קארין סנדל, ורחל שטיינשניידר. שינוי המומנטום עוזר לישראל לאזן את השליטה במשחק. למרות זאת, בתוספת הזמן טורקיה הצליחה להשוות את התוצאה משער של טשקין. בדקה ה-97 טורקיה סחטה פנדל דרמטי אותו הבקיעה טופצ'ו שקבעה מהפך טורקי 3:2.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!