דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
20.6°תל אביב
  • 13.3°ירושלים
  • 20.6°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 16.6°באר שבע
  • 22.5°אילת
  • 20.4°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

מענק חתימה, תוספת שכר וקביעות אחרי שנתיים: הסכם קיבוצי ראשון בפזגז

ההסכם שנחתם היום (א') יחול על כ-350 עובדי החברה ויהיה תקף לתקופה של ארבע וחצי שנים | גיל בר-טל, יו"ר הסתדרות המעו"ף: "מודה על שיתוף הפעולה הפורה בין ההנהלה לנציגות העובדים"

מעמד חתימת ההסכם בבית ההסתדרות (צילום: דוברות ההסתדרות)
מעמד חתימת ההסכם בבית ההסתדרות (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, ועד העובדים וההנהלה חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי ראשוני ופורץ דרך בחברת פזגז. ההסכם שיחול על כ-350 עובדי חברת הגז יהיה תקף לתקופה של ארבע וחצי שנים וכולל בין היתר מענק חתימה, תוספות שכר סוציאליות וקבלת קביעות אחרי שנתיים של העסקה.

"אני מברך על כך שההתארגנות הראשונית בפזגז הסתיימה בהסדר יחסי העבודה והשכר בהסכם קיבוצי", אמר יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל. "רמת האמון בין הצדדים עלתה עם התקדמות המשא ומתן ואני מודה על שיתוף הפעולה הפורה בין ההנהלה לנציגות העובדים".

ההסכם כולל גם תשלום קרן השתלמות לעובדים קבועים, השתתפות החברה בגין ארוחות, השתתפות החברה בתשלומי גנים וקייטנות, תוספת יום הבראה, הסדרת תקציב רווחה, ביטוח בריאות לעובדים וגיבוש תהליך לאיוש משרות בחברה באמצעות מכרז פנימי טרם היציאה לגיוס חיצוני.

מעמד חתימת ההסכם בבית ההסתדרות (צילום: דוברות ההסתדרות)
מעמד חתימת ההסכם בבית ההסתדרות (צילום: דוברות ההסתדרות)

מנכ"ל פזגז רונן בר-שלום: "ההסכם הושג בעבודה משותפת של שני הצדדים וכולל שורה של הטבות שממשיכות את המהלכים שביצעה הנהלת החברה בשנה וחצי האחרונות. כעת, עם החתימה על ההסכם הקיבוצי, עלינו להמשיך ולפעול בנחישות למימוש אסטרטגיית הצמיחה של פזגז".

ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף אסף אדר הוסיף: "אני מברך על ההסכם התקדימי שהשגנו עבור עובדי פזגז. עוד מתחילת הליך ההתאגדות, ראינו מול עיננו את הצורך לתגמל את עובדי פזגז על כך שהביאו את החברה להישגיה המרשימים. ההסכם מלווה בתחושת סיפוק אדירה, ואני מודה לעובדים ולוועד על האמון, התמיכה והחברות".

יו"ר ועד עובדי פזגז רחלי סעדיה: "מבחינת העובדים של פזגז מדובר בהסכם היסטורי ומכובד שיצמצם את הפערים ויסדיר את תנאי העבודה. אנו מברכים את כל העובדים ומאחלים בהצלחה לכולם".

חברת פזגז היא ספקית גז מובילה בישראל שמספקת מוצרים למגזר הפרטי, החקלאי, המסחרי והתעשייתי. עובדי החברה, שמועסקים בכל רחבי הארץ, התאגדו בהסתדרות באוקטובר 2020 במטרה לשפר את תנאי העסקתם ולהסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי.

במשא ומתן לחתימת ההסכם לקחו חלק גם עורכי הדין יעל ואודי שילוני מטעם הסתדרות המעו"ף ועו"ד כפיר זאב שייצג את ועד העובדים. מטעם החברה: מנהלת אגף משאבי אנוש ומינהל, גלית רוט; סמנכ"ל כספים אראלי בקר; עו"ד נעמה בביש; יובל רכלבסקי ודיתי שרון, כלכלנים מטעם הנהלת פזגז.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!