דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.0°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.1°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 15.2°צפת
  • 22.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משטרה ופלילים

איש העסקים משה חוגג שוחרר למעצר בית

בעלי בית"ר ירושלים ישתחרר ממעצר ממושך של כחודש, ייאלץ להפקיד כ-10 מיליון שקלים ערבות אישית וכ-70 מיליון שקלים מערבים נוספים, וייאסר עליו לסחור במטבעות דיגיטליים וליצור קשר למשך חצי שנה עם המעורבים בפרשה

משה חוגג (צילום: פלאש 90)
משה חוגג (צילום: פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

איש העסקים משה חוגג שוחרר היום (שלישי) למעצר בית לאחר ששהה במעצר במשך קרוב לחודש. בעלי בית"ר ירושלים יצא מוקדם בבוקר מבית המעצר הדרים למשרדי להב 433 בלוד, משם שוחרר בשעות הצהריים. חוגג ישהה במעצר בית למשך חודש בדירתו ברחוב רמז בתל אביב.

כחלק מתנאי השחרור, חוגג יפקיד 10 מיליון שקלים, ייאסר עליו שימוש בארנקים דיגיטליים, הגעה לחברות הקשורות לחקירה למשך חודש וחצי ואיסור ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך חצי שנה. בנוסף, יופקדו ערבויות צד ג׳ על סך כ-70 מיליון שקלים.

חוגג חשוד בעבירות מרמה חמורות יחד עם איש העסקים עדי שלג, במסגרת פעילותו בתחום הקריפטו, ובעבירות מין ומוסר. החקירה בעבירות המרמה צפויה להימשך בחודשים הקרובים בשל מורכבותה והתחום התקדימי של המטבעות הקריפטוגרפיים. החקירה בנוגע לעבירות המין תימשך גם היא, אף שבינתיים עלו בה קשיים ראייתיים וטרם הובררה התמונה המלאה.

חוגג נעצר לראשונה ב-18 בנובמבר. על פי החשד, הוא וחשודים נוספים גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה בתחום המטבעות הדיגיטליים. החקירה עד כה העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, עבירות הלבנת הון ומסים.

המשטרה חושדת שבתיק עבירות המין היו מעורבות עשרות נשים, ש-12 מהן העידו נגד חוגג, בהן שתי קטינות בנות 16 ו-17. לדברי גורם במשטרה, המתלוננות העידו שחוגג קנה להן תכשיטים ותיקי יוקרה וסיפק להן אורח חיים ראוותני בתמורה למין. לעומת זאת, סנגוריו טוענים שהמשטרה לא ערכה לו עימות עם אף אחת מהמתלוננות.

חוגג חשוד ששידל לזנות נשים צעירות והביא אותן לישראל לשם כך, וכן שתיעד אותן מקיימות יחסי מין איתו ועם אחרים, הפיץ את התיעוד ובכך פגע בפרטיותן. מהחקירה עלה עוד שבמקרה אחד לפחות ביקש מאישה לגייס עבורו צעירות נוספות.

בכירי במשטרה אמרו שבשלב זה לא ניתן לבסס את החשדות למעשים מגונים ולמעשי סדום מצד חוגג, מכיוון שהנשים שעליהן כפה לכאורה את המעשים לא רצו לשתף פעולה עם החוקרים. כמו כן, לעת עתה לא נמצאה ראיה לכך שאנשי עסקים נוספים היו שותפים לעבירות.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!