דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
23.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 23.8°תל אביב
  • 21.5°חיפה
  • 23.1°אשדוד
  • 23.9°באר שבע
  • 34.3°אילת
  • 27.2°טבריה
  • 22.8°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
טרור

מאות בני אדם השתתפו בהלווית יהודה דינמטמן, ההרוג מפיגוע הירי בחומש

דימנטמן, בן 25 במותו, נשוי ואב לתינוק בן פחות משנה, היה תלמיד בישיבת חומש | הוא נורה כשנסע ברכב עם שני תלמידים נוספים מהישיבה, שנפגעו באורח בינוני וקל

יהודה דימנטמן ז"ל ההרוג בפיגוע (צילום: אלבום פרטי)
יהודה דימנטמן ז"ל ההרוג בפיגוע (צילום: אלבום פרטי)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

יהודה דינמטמן, תושב היישוב שבי שומרון שנהרג בפיגוע סמוך למאחז חומש שבצפון השומרון, הובא הבוקר (שישי) למנוחות במסע לוויה בהשתתפות מאות בני אדם.

דימנטמן, בן 25, נשוי ואב לתינוק בן פחות משנה, היה תלמיד בישיבת חומש. הוא נורה כשנסע ברכב עם שני תלמידים נוספים מהישיבה, שנפגעו באורח בינוני וקל.

לאחר סיום ההספדים לזכרו של דימנטמן ביישוב מגוריו, מסע ההלוויה המשיך להר המנוחות בירושלים.

‏יחד עם כל בית ישראל משתתפת בצער משפחתו של יהודה דימנטמן ז"ל שנרצח בפיגוע בשומרון ומתפללת להחלמתם של הפצועים. מחזקת את כוחות הביטחון במצוד אחרי המחבלים ובטוחה שידה הארוכה של ישראל תגיע אליהם.

Posted by ‎יפעת שאשא ביטון – Yifat Shasha Biton‎ on Thursday, December 16, 2021

 

גיל ביסמוט, מפקד זק״א מחוז ש״י, סיפר אחרי הפיגוע: "כשהגענו למקום הבחנו ברכב פרטי עם סימני ירי רבים. בסמוך טיפלו כוחות צה״ל בשלושה צעירים כבני 20, כשאחד מהם מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לצערי צוותי מד״א וצה״ל נאלצו לאשר את מותו. שני הפצועים הנוספים פונו במצב קל לבית החולים. מתנדבי זק"א מחוז ש"י מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירת הפיגוע הקשה."

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בעקבות הפיגוע: "יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה שאירע הערב בשומרון, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים במהרה. אנו נבוא עמם חשבון".

שר הביטחון, בני גנץ: "משתתף בצער משפחת הנרצח הערב בפיגוע בשומרון ומבקש למסור רפואה שלמה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים. אנו ממשיכים בהגברת הערנות והדריכות מול הטרור ביהודה ושומרון, וממשיכים לפעול בכל האמצעים ובכל הזירות מול ארגוני הטרור."

השר לבטחון הפנים, עמר בר-לב: "פיגוע קשה ליד חומש הערב. הטרור הפלסטיני מרים שוב את ראשו המכוער. תנחומיי למשפחתו ויקיריו של בן הישיבה שנרצח והחלמה מהירה לפצועים". בר-לב ציטט את הפסוק התנ"כי "אדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".

שר האוצר אביגדור ליברמן: "לא ניתן להשלים עם הטרור. אני משתתף בצער משפחתו של ההרוג בפיגוע בשומרון ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. לא נחסוך כל מאמץ, זמן וכסף על מנת לסכל את הטרור ולשים את ידנו על המחבלים. במאבק בטרור אין עניין של קואליציה ואופוזיציה, אנחנו נשלב זרועות וננהל בו מאבק עוצמתי ובלתי מתפשר."

סגן שר הביטחון, אלון שוסטר: "משתתף בצער משפחת הנרצח בפיגוע הירי בשומרון ומאחל רפואה שלמה לפצועים. מחזק את כוחות הביטחון בשטח שברגעים אלו עושים את כל המאמצים בכדי ללכוד את המחבלים."

חומש (צילום: פלאש 90)
חומש (צילום: פלאש 90)

חומש היה יישוב קהילתי שפונה בשנת 2005 כחלק מתכנית ההתנתקות. לאחר פינויו החלו אנשים שונים להתיישב בשטחו ומפונים אחת לכמה זמן על ידי צה"ל. במקום פועלים ישיבה ובית מדרש, שאף הם פונו מספר פעמים בשנים האחרונות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!