דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
22.4°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 18.2°חיפה
  • 21.0°אשדוד
  • 20.9°באר שבע
  • 25.9°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 13.5°צפת
  • 21.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת ישראל בכדורגל הוגרלה מול איסלנד, רוסיה ואלבניה בליגת האומות

המסע של הכחולים לבנים ליורו 2024, שייערך בגרמניה, ייצא לדרך בחודש יוני 2022 | ביברס נאתכו: "הגרלה מאתגרת, מאמין שנוכל לעשות קמפיין יפה מאוד"

נבחרת ישראל בכדורגל (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל בכדורגל (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל הוגרלה הערב (חמישי) לבית 2 בדרג ב' של ליגת האומות יחד עם איסלנד מהדרג הגבוה ביותר, רוסיה ואלבניה. ארבעת המחזורים הראשונים של ליגת האומות יהיו בחודש יוני 2022 ושני המחזורים האחרונים יהיו בספטמבר.

ישראל תפתח את ליגת האומות במשחק בית נגד איסלנד שייערך ב-2 ביוני בשעה 21:45, כעבור ארבעה ימים תארח באותה השעה גם את רוסיה ולאחר מכן תצא לשני משחקי חוץ, תחילה באלבניה (10 ביוני) וכעבור שלושה ימים באיסלנד. ב-24 בספטמבר תארח ישראל את אלבניה ותסיים את הקמפיין בחוץ מול רוסיה ב-27 בספטמבר.

מנור סולומון במדי נבחרת ישראל מול אוסטריה (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מנור סולומון במדי נבחרת ישראל מול אוסטריה (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

דרג ב'
בית 1: ארמניה, אירלנד, סקוטלנד, אוקראינה
בית 2: אלבניה, ישראל, רוסיה, איסלנד
בית 3: מונטנגרו, רומניה, פינלנד, בוסניה
בית 4: סלובניה, סרביה, נורבגיה, שבדיה

קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו, התייחס להגרלה: "הגרלה מאתגרת. רוסיה נבחרת חזקה מאוד. מול אלבניה אנחנו שיחקנו כבר בשני קמפיינים בשנים האחרונות ומאז הם התקדמו בצורה יפה, אז ברור שלא יהיה פשוט. איסלנד זאת נבחרת שפגשנו במשחק ידידות לפני מעל עשור ומאז הם עשו קפיצה ענקית ברמה. יש להם משמעת סקנדינבית. נבוא לעשות את המקסימום, כל נקודה חשובה בליגת האומות ואני מאמין שנוכל לעשות קמפיין יפה מאוד".

דור פרץ: "מדובר בנבחרות ברמה מאוד גבוהה. אנחנו כנבחרת נצטרך להגיע בכושר טוב, וחשוב שכל השחקנים יגיעו מהקבוצות שלהם בכושר הטוב ביותר על מנת שנציג את הכדורגל שאנחנו מסוגלים להציג בקמפיין הזה בכדי שנוכל להעפיל ממנו לטורניר גדול".

ישראל לא פגשה מעולם את איסלנד במשחק רשמי, את רוסיה פגשה ישראל לאחרונה במוקדמות מונדיאל 2014, וזה נגמר בשני הפסדים כואבים – 4:0 ברמת גן ו-3:1 בסנט פטרסבורג.

את האלבנים ישראל פגשה בעשור האחרון בשני קמפיינים – מוקדמות יורו 2018, אז היא ניצחה 0:3 והפסידה בתוצאה זהה. בקמפיין הראשון של ליגת האומות תחת אנדי הרצוג אלבניה ניצחה 0:1 בבית, וישראל ניצחה 0:2 באיצטדיון טרנר.

באוקטובר 2022 תתקיים בפרנקפורט הגרלת מוקדמות יורו 2024 והנבחרות האירופיות יחולקו ל-10 בתים, כאשר מכל בית מעפילות שוב שתי נבחרות. סך הכול 20 עולות שמצטרפות לגרמניה המארחת, ומשאירות רק שלושה כרטיסים פנויים – כרטיסים שיחולקו דרך פלייאוף ליגת האומות.

במקרה שישראל שוב לא תהיה אחת משתי הראשונות בבית שלה במוקדמות, היא תקווה להיות אחת מ-12 הנבחרות עם המאזן הכי טוב בליגת האומות (מבין אלה שלא השיגו כרטיס ליורו).

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!