דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
20.5°תל אביב
  • 15.3°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 28.5°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 14.6°צפת
  • 20.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

יו״ר ההסתדרות: ״100 מיליון ש״ח מעסקת החבילה יוקצו לטובת הסייעות״

ארנון בר-דוד אמר את הדברים במסגרת ביקור באשדוד, במהלכו נפגש עם ועדי עובדים, ראש העיר והנהלות אלתא, פז בתי זיקוק ובית חולים אסותא

יו״ר ההסתדרות ביקר באלתא (צילום: ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות ביקר באלתא (צילום: ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נפגש אתמול (ה׳) עם ועדי עובדים רבים במרחב אשדוד. את הסיור הוביל יו"ר המרחב חיים שייב.

הסיור נפתח ב׳פז בתי זיקוק אשדוד׳, שם נחתם בשעות הבוקר הסכם קיבוצי בנוכחות יו"ר ההסתדרות, ההנהלה ו-וועד העובדים. לאחר החתימה על ההסכם סייר בר-דוד במפעל ונפגש עם העובדים.

בהמשך ביקר בר-דוד בבית החולים ׳אסותא אשדוד׳, וקיים ישיבה עם המנכ"ל ד"ר ארז ברנבוים, הנהלת אסותא ו-וועד עובדי בית החולים. המנכ"ל סקר בפני יו"ר ההסתדרות את מצב בית החולים ואת התוכניות העתידיות לגידול בתחום התשתיות ובכוח האדם.

יו״ר ההסתדרות נפגש עם ועדי עובדים במרחב אשדוד (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות נפגש עם ועדי עובדים במרחב אשדוד (צילום: דוברות ההסתדרות)

לאחר מכן סייר בר-דוד בבית החולים וערך תצפית על האזור מגג הבניין. יו"ר ההסתדרות הודה למנכ"ל בית החולים על יחסי העבודה הטובים במקום, ואמר: "אנחנו נמצאים באחד ממקומות העבודה הגדולים באזור, אני שמח שיש פה שיתוף פעולה טוב בין ההסתדרות במרחב, ההנהלה והעובדים".

בר-דוד ביקר גם במפעל אלתא מערכות בע"מ, ונפגש עם המנכ"ל יואב תורג'מן, הנהלת המפעל, ועדים ועובדים. יו"ר ההסתדרות קיבל סקירה על פעילותה הענפה והמסווגת של החברה המעסיקה אלפי עובדים וערך סיור במתקני המפעל.

בהמשך נועד יו"ר ההסתדרות עם ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי וכן עם ועד העובדים בעירייה. ראש העיר סיפר כי העירייה עובדת בשיתוף פעולה מדהים עם הוועד והמרחב, המקנה שקט תעשייתי ממנו נהנים התושבים. יו"ר ההסתדרות ציין כי תמיד היה השגריר של העיר בהסתדרות והחמיא לראש העיר על יחסי העבודה הטובים ועל יופייה של העיר.

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב חיים שייב, לסגנו מאיר בן גוזי ולוועדים על העשייה הברוכה. יו"ר ההסתדרות פנה אל הנוכחים ואמר: "כ-100 מיליון שקל מתוך עסקת החבילה, יוקצו לטובת הסייעות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!