דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

ד״ר מיקי וינקלר מונה למנכ״ל הקבוע של המוסד לבטיחות ולגיהות

וינקלר יוביל את הארגון האמון על מערך ההסברה לקידום תרבות הבטיחות בעבודה והבריאות תעסוקתית | הוא כיהן במשך 12 שנים במגוון רחב של תפקידי פיקוד בתחום הבטיחות בצה"ל

ד״ר מיקי וינקלר, מנכ״ל המוסד לבטיחות וגיהות (צילום: באדיבות המוסד לבטיחות ולגיהות)
ד״ר מיקי וינקלר, מנכ״ל המוסד לבטיחות וגיהות (צילום: באדיבות המוסד לבטיחות ולגיהות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ד"ר מיקי וינקלר מונה על ידי מינהל המוסד לבטיחות ולגיהות למנכ"ל הקבוע של המוסד, הנמצא תחת משרד הכלכלה והתעשייה. ד"ר וינקלר יוביל את הארגון האמון על מערך ההסברה לקידום תרבות הבטיחות בעבודה והבריאות תעסוקתית, לצד המאבק לצמצום תאונות העבודה בישראל.

ד"ר וינקלר מכהן מאז אוקטובר 2020 כממלא מקום מנכ"ל המוסד לבטיחות וגיהות, והחליף בתפקיד את המנכ"לית הקודמת אורנית רז. קודם לכן כיהן במשך 12 שנים במגוון רחב של תפקידי פיקוד בתחום הבטיחות בצה"ל, ביניהם: מהנדס בטיחות ואיכות במערך הטכנולוגי של צה"ל,  ראש מדור טנקים בחטיבה הטכנולוגית בזרוע היבשה, מנהל התפעול במרכז לתחקור ובקרת תרגילים במרכז לאימונים בזרוע היבשה וראש מדור אימונים והכשרות בחיל האחזקה והטכנולוגיה של צה"ל. בתום שירותו הצבאי מונה לראש מינהל הנדסת בטיחות במוסד לבטיחות ולגיהות, תפקיד בו כיהן 3 שנים.

במהלך כהונתו בתפקיד ממלא מקום, התעצמה הפעילות של מוקד 'קו החיים' המשמש כמוקד שבאמצעותו הציבור מדווח על מפגעי בטיחות באתרי בנייה ובמקומות עבודה. מאז הקמתו נקלטו מאות אלפי פניות אזרחים ומתנדבים המסייעים במיגור מספר תאונות העבודה באתרי בניה. בנוסף, הוגברה פעילות ניידות הבטיחות האינטראקטיביות של המוס"ל במסגרתם, מבוצעים הדרכות בטיחות למנהלי העבודה והעובדים באתרי הבניה.

וינקלר אף מוביל את שילוב הכוחות בין המוסד לבטיחות וגיהות כגוף חוקר ומדריך לבין מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית בזרוע העבודה שבמשרד העבודה, שהוא הרגולטור בתחום. על פי התבטאויות סגן שרת הכלכלה ח"כ יאיר גולן (מרצ), בכוונת המשרד לאחד בהמשך את שני הגופים לכדי רשות בטיחות אחת.

בימים אלו מקדם וינקלר את המרכז הלאומי לאימוני בטיחות מבוססי סימולטורים, המדמים את סביבת האמת באתרי הבניה ומאפשרים תרגולי בטיחות של מצבי עבודה משתנים וריענון בלמידה עצמית למפעילי עגורנים, מלגזות ומשאבות בטון.

מנכ"ל המוס"ל, ד"ר מיקי וינקלר מסר: "אני מודה לחברי מינהלת המוס"ל על האמון בי. אנחנו פועלים בכדי להצעיד את עולם הבטיחות בעבודה לעידן החדש המשלב פעילויות הדרכה ומחקר שמשלבים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וחכמים יותר״.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!