דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
דונלד טראמפ

אמריקה בוחרת / במרכז הבחירות בארה"ב בשעה זו: מי השתתף בקלטות סקס למבוגרים?

הבחירות לתפקיד האדם החזק בעולם ממשיכות: המועמד הרפובליקני יצא לקרב נגד מלכת היופי לשעבר, וטען שהשתתפה בקלטת וידאו למבוגרים. מנגד, פרסם אתר באזפיד סרט של פלייבוי בו מופיע טראמפ לתפקיד אורח (בלבוש מלא).

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ (צילום ארכיון: סוכנות AP)
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ (צילום ארכיון: סוכנות AP)

המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ קרא למצביעים לבדוק "קלטת סקס" בה מככבת לכאורה מלכת היופי לשעבר אשר אתה הוא מסוכסך, ואוזכרה על ידי קלינטון בעימות האחרון. מנגד, הציעו אנשי הקמפיין של הילרי קלינטון לבוחרים לבדוק דווקא סרט למבוגרים בו טראמפ עצמו מופיע.

בזמן שמערכת הבחירות האמריקנית יורדת לשפל חדש, אפילו תומכי טראמפ ההדוקים החלו לנענע את ראשיהם בתסכול, דואגים שמא ההתפרצות האחרונה של המועמד הרפובליקני תפגע בו קשות בקרב ציבור הנשים, אשר לתמיכתן הוא זקוק נואשות בכדי לזכות בבחירות הכלליות בנובמבר.

המועמד הרפובליקני תקף בחשבון הטוויטר שלו אתמול לפנות בוקר את מיס עולם לשנת 1996, אליסיה מאצ'אדו, ילידת ונצואלה, שלדברי טראמפ עלייתה במשקל גרמה לבעיות חמורות בתחרות היופי שהייתה בבעלותו באותה תקופה. קלינטון טמנה לטראמפ פח כשביקרה את יחסו למאצ'אדו בסוף העימות הנשיאותי הראשון, וטראמפ בילה מאז ימים בחידוש תלונותיו נגד מלכת היופי לשעבר.

"האם 'הילרי המושחתת' עזרה לאליסיה מ. המגעילה (בדקו את קלטות הסקס שלה ואת עברה) להפוך לאזרחית ארצות הברית, כך שתוכל להשתמש בה בעימות?" כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו ב-5:30 לפנות בוקר, כחלק ממתקפת ציוצים נגדה.

"קלטת הסקס" אליה מתייחס טראמפ היא ככל הנורא תצלום מתוך תכנית ריאליטי ספרדית שצולמה בשנת 2005 בה השתתפה מאצ'אדו., בתמונה היא נראית כשהיא במיטה עם גבר אחר שהשתתף בתכנית. התמונה מטושטשת ולא כוללת עירום, אך מאצ'אדו עצמה הודותה מאוחר יותר בתקשורת ההיספנית כי היא צולמה מקיימת יחסי מין במסגרת התכנית.

ובכדי להעכיר יותר את האווירה: פורסם סרט של פלייבוי משנת 2000 עם הופעת אורח של טראמפ. בסרט קצר שפורסם באתר 'באזפיד' נראה טראמפ כשהוא שופך שמפניה על לימוזינה עם סמל פלייבוי עליה, ומסביבו קבוצה גדולה של נשים.

"היו הרבה דיבורים על קלטות סקס היום אך באופן מוזר רק קלטת אחת של סרטי מבוגרים התגלתה, ובה מככב דונלד טראמפ" אמר הדובר של קלינטון ניק מריל, והוסיף כי לא צפה בווידאו.

בינתיים, תומכי טראמפ האשימו את התקשורת ואת קלינטון שעשו קנוניה נגד המועמד הרפובליקני. קלינטון התייחסה לציוצים ואמרה כי "ההתפרקות האחרונה שלו בטוויטר מראה על ערעור נפשי, אפילו יחסית אליו".

מאצ'אדו מצידה הגיבה לטראמפ בפייסבוק וכתבה שציוציו הם חלק מתבנית של "פגיעה בנשים", וקראה להם "שקרים זולים עם כוונות רעות". קלינטון אמרה שציוצים אלה הראו מחדש איך מישהו עם מזג כמו של טראמפ "לא צריך להיות בקרבת הקודים לנשק הגרעיני".

עם פחות מ-40 יום עד ליום הבחירות, ההתקפה של טראמפ זורקת את הקמפיין שלו לסיבוב של ערעורים על טיב האינסטינקטים של המועמד, ובלבול לגבי מה נותר לעשות הלאה. למאמינים בנורמות הפוליטיות הרגילות, נראה שהוא עשה את ההפך ממה שצריך בכדי לזכות בקולות הנשים, ההיספנים והצעירים, קולות אשר יכולים להכריע את הבחירות לנשיאות.

הפגיעה במצ'אדו על ידי חשיפת פרטים אינטמיים מעברה יכולה לסכן את את טראפ, בעיקר בקרב ציבור המצביעות, אשר התקפה אישית מסוג זה עלולה לדחות אותן. זה גם עלול למשוך יותר תשומת לב לעברו האישי של טראמפ, ובתוך כך להיסטוריה האישית שלו עם נשים הכוללת שלוש נישואים. איזה מין גבר, אמרה  קלינטון, "נשאר ער כל הלילה כדי להכפיש אישה בשקרים ובתיאוריות קונספירציה?".

אפילו תומכיו האדוקים של טראמפ מתקשים להסביר את מעשיו.

"הוא פשוט מתנהג כמו טראמפ. אין לי עוד הערות מעבר לכך", אמר דובר הסנאט לשעבר ניוט גינגריץ', אחד מתומכיו המרכזיים של טראמפ.  הוא הוסיף כי טראמפ אולי עושה "דברים מוזרים", אבל קלינטון משקרת. "אני אתן לך להחליט מה גרוע יותר לאמריקה".

אך המעגל הפנימי של תומכי טראמפ ממשיך בסירובו להכיר בכל טעות בקמפיין. טראמפ לא הזכיר את הציוצים במפגש עם בוחרים במישיגן. במקום זאת, הוא חזר למודעה שפירסמה קלינטון בבחירות 2008 בו היא מוצגת כמועמדת המתאימה לענות לשיחת חירום ב-3 לפנות בוקר.

"לאותם אנשים ספורים שתוקפים אותי על כך שצייצתי ב-3 לפנות בוקר, לפחות אתה יודעים שאני אהיה ער בכדי לענות לשיחה!" כתב טראמפ.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!