דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מאור בוזגלו הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 34: "ההחלטה קורעת את הלב שלי"

במסיבת עיתונאים שכינס אמר בוזגלו: "קשה להסביר איזה משמעות יש למשחק עבורי, קיבלתי ערכים שאין במקום אחר" | בוזגלו נפצע במדי הפועל תל אביב, הקבוצה הפרו את החוזה עמו והוא תבע ממנה פיצוי | זכה בשלוש אליפויות בקריירה

מאור בוזגלו במדי הפועל באר שבע (צילום: AP Photo/Frank Augstein)
מאור בוזגלו במדי הפועל באר שבע (צילום: AP Photo/Frank Augstein)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מאור בוזגלו כינס היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 34. "קשה להסביר איזה משמעות יש למשחק עבורי, קיבלתי ערכים שאין במקום אחר", אמר בוזגלו הנרגש. "כל הסיטואציה נראית מוזרה והזויה. לא שיערתי שאאלץ לקיים מסיבת עיתונאים שכזאת"

"כשהייתי בן 13 אבא שלי לקח אותו לליון, הוא הניח לפניי את העתיד, ואני ילד בכיתה ח' הרגשתי בכל עצם בגוף שלי שהגעתי הביתה. אבא חזר לארץ ואני נשארתי שם, ילד קטן שנאחז בעתיד גדול. מהרגע שנולדתי, כדורגל זה כל מה שאני מכיר ויודע, ריח הדשא מלווה כל תמונה בחיי, הכדורגל הוא כמו איבר בגוף שלי, שעכשיו הצליחו לתלוש ממני. לא רוצה לחפש אנשים ולהצביע על מועדון ספציפי. ההחלטה קורעת את הלב שלי לגזרים".

מאור בוזגלו במדי מכבי חיפה (באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מאור בוזגלו במדי מכבי חיפה (באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בוזגלו שקבוצתו האחרונה הייתה הפועל תל אביב, נפצע במשחק הדרבי נגד מכבי תל אביב ביוני 2020 ומאז לא חזר. האדומים הפרו את החוזה עמו, מה שגרר הליך בוררות שבסופו הם חויבו לשלם לו פיצוי. בוזגלו זכה באליפות עם מכבי חיפה (2005/2006) כשהיה בתחילת בקריירה ושתיים עם הפועל באר שבע (2015/2016 ו-2016/2017) כשהיה כוכב הקבוצה.

"בכל מקום בו שיחקתי, שיחקתי עד טיפת הדם האחרונה. כל צלקת, ויש לא מעט, מספרת את הסיפור שלי, המאבק הבלתי מתפשר לנצח", הוסיף בוזגלו. "לא הייתי כדורגלן סטנדרטי, תמיד שפטו אותי יותר מהשאר, בגלל התספורות, הקעקועים, הרשתות ואבא שלי, אבל תמיד הייתי נאמן לדרך שלי. עד כמה שזה כואב, זה הזמן לסגור פרק בחיים ולהגיד תודה".

 

בין הישגיו גם זכיה בתואר מלך הבישולים בליגת העל בשלוש עונות שונות. בנוסף בוזגלו הוא שיאן ההופעות ומלך השערים של נבחרת הנוער ואת מדי נבחרת ישראל הבוגרת לבש 23 פעמים.

את דרכו החל בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וכבר בגיל 14 הוחתם על ידי מועדון הפאר הצרפתי ליון, שם שיתף פעולה בין השאר עם כוכבים כמו קארים בנזמה. הוא חזר לארץ והצטרף למכבי חיפה, שם החל את קריירת הבוגרים, אולם החל לככב בעיקר כמושאל בהפועל פתח תקוה ובבני סכנין.

מאור בוזגלו במדי בית"ר ירושלים (צילום: פלאש 90)
מאור בוזגלו במדי בית"ר ירושלים (צילום: פלאש 90)

ב-2008 הוא נרכש על ידי מכבי תל אביב, אך בסוף העונה קרע את הרצועה הצולבת ונעדר תקופה ארוכה. בתום עונת 2011/12 הצהובים בחרו להיפרד מבוזגלו והוא נמכר לסטנדרד ליאז' הבלגית וכעבור שנתיים שב ארצה להפועל באר שבע – איתה זכה בשתי אליפויות וכבש בסן סירו נגד אינטר ובאנגליה נגד סאות'המפטון, שערים שהבטיחו לקבוצה מקום בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

מבאר שבע חזר בוזגלו למכבי חיפה, אלא שגם שם נפצע קשה בברכו, מיעט לשחק ובעונה לאחר מכן עבר לבית"ר ירושלים. כעבור עונה הצטרף להפועל תל אביב, קבוצתו האחרונה בקריירה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!