דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

העלאת שכר ובונוסים לתפוקות: הסכם קיבוצי מיוחד נחתם עם עובדי עמותת עדי ירושלים

350 עובדי העמותה, שמעניקה מעטפת שיקומית לאלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, ייהנו מהעלאות שכר מדורגות, תמריצים ותוספות עבור תפוקות ומנגנון קביעות | יו"ר הוועד רונן רז: "הסכם שמיטיב עם עובדים מוחלשים"

ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות ועמותת עדי ירושלים חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי מיוחד, שיחול על כ-350 עובדים ויהיה בתוקף לשלוש השנים הקרובות. העמותה מעניקה לאלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות מעטפת שיקומית הכוללת מגורים, מענה רפואי, מערכת חינוכית, סביבה חברתית ופתרונות לשילוב בתעסוקה.

לפי ההסכם, שכר העובדים יעלה בהדרגה לפי מנגנון קבוע ובהתאם לתפקיד ולוותק, ותינתן תוספת משמרות ערב, לילה וחג. כן יינתנו תמריצים לעבודה במשרה מלאה ותוספות עבור תפוקה (מספר טיפולים).

ההסכם כולל גם מגנון איוש משרות בעמותה, ולפיו תינתן עדיפות להעסקת עובדים מתוך המערכת לפני פנייה לחיפוש עובדים חיצוניים. עוד נקבע כי תעריף ליום הבראה יעמוד על 400 שקל, והעובדים יהנו משי לחגים וממתנות בשמחות משפחתיות (חתונת עובד או בנו, בר מצווה או לידה). בנוסף, בוצעה הסדרה של נושא העבודה בחגים וערבי חג, והושגו הסכמות בעניין תשלום דמי ביגוד והנעלה, ותשלום הוצאות טלפון לעובדים הרלוונטיים.

בתחילת כל שנה תפרסם ההנהלה לוח חופשות לעובדים, ופעם בשנה ייהנו העובדים מיום גיבוש. במסגרת ההסכם נקבע גם מנגנון של קביעות, וכי לא ניתן יהיה לפטר עובדים קבועים ללא הסכמה של הוועד.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך את כל מי שהיה מעורב בחתימת ההסכם בעמותת עדי. אני סמוך ובטוח שההסכם הקיבוצי יביא ליחסים הטובים ביותר ולפריון במקום העבודה".

מזכיר איגוד מקצועי במרחב ירושלים, רפי מיוחס: "אני מברך על ההסכם שנחתם לאחר יותר מחמש שנים עם קשיים לא מעטים בדרך. אני מקווה שבהסכם הבא נוכל לשפר עוד יותר את תנאי העובדים. אני רוצה להודות ליו"ר המרחב דני בונפיל על השותפות והמאמצים בדרך לסיום מוצלח של המו"מ".

יו"ר ועד עמותת עדי, רונן רז: "עמותת עדי לשעבר עמותת "עלה", מטפלת בחוסים בחום ובאהבה רבה. לאחר זמן רב שבו העובדים היו ללא חום ואהבה באופן כלכלי, אני שמח לומר, לאחר חמש שנים וחצי, ש'עלה הסכם בעדי'. ההסכם, שמיטיב עם העובדים המוחלשים, מוכיח שאם מציבים יעד עם 'נס' (נחישות וסבלנות) אפשר לעמוד בכל הקשיים והמהמורות שבדרך, עד להשגת היעד".

במו"מ נטלו חלק יו"ר מרחב ירושלים דני בונפיל, מזכיר איגוד מקצועי רפי מיוחס, מזכירת איגוד מקצועי דורין דהן עמרם, עו"ד ירון סיני מהלשכה המשפטית לאיגוד המקצועי ויו"ר ועד העמותה רונן רז.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!