דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
20.9°תל אביב
  • 19.2°ירושלים
  • 20.9°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.8°באר שבע
  • 29.2°אילת
  • 21.9°טבריה
  • 20.7°צפת
  • 21.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

דרמה בפוטבול האמריקאי: אתרי הספורט דיווחו על פרישתו של טום בריידי, אביו וסוכנו מכחישים

כלי התקשורת בארה״ב פרסמו שגדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים יסיים את הקריירה בגיל 44, לאחר למעלה משני עשורים בליגה | מקורביו של הכוכב מיהרו להבהיר כי הוא טרם קיבל החלטה על המשך דרכו

טום בריידי זוכה בסופרבול השביעי שלו והראשון עם טמפה ביי (צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
טום בריידי זוכה בסופרבול השביעי שלו והראשון עם טמפה ביי (צילום: AP Photo/Lynne Sladky)

דרמה בעולם הספורט בארה”ב: אתר הספורט ESPN דווח הלילה (בין שבת לראשון) כי לאחר קריירה ענקית גדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים, טום בריידי, פורש בגיל 44, לאחר 22 שנים של משחק פעיל ב-NFL. עם זאת, אביו וסוכנו הכחישו את הדיווחים וטענו כי הקוורטרבק האדיר טרם קיבל הכרעה לגבי עתידו.

כבר לפני שבריידי הודח מהפלייאוף, אחרי שהפסיד עם טמפה ביי באקנירס ללוס אנג’לס ראמס, החלו לצוץ השמועות כי זו העונה האחרונה של הפנומן, שזכה בשבעה תארי סופרבול והוביל את ניו אינגלנד פטריוטס לטופ. כעת נראה כי בריידי פשוט רוצה לקחת את הזמן ולחשוב עם עצמו לגבי המשך הקריירה.

תחילה דווח בחשבון הטוויטר ובחדשות ESPN כי הכוכב הודיע על פרישה, אולם צוטטו גורמים לא רשמיים. התגובות מרחבי הרשת והעולם לא איחרו לבוא, כולל ציוצי פרישה מרגשים שמודים לבריידי על 22 שנות קריירה בלתי נשכחות.

אחת מהן הייתה של אתר הספורט TB12Sport, שאף סיכם את הישגיו של בריידי: ״7 טבעות סופרבול. 5 MVP של סופרבול. פרסי MVP של 3 הליגה. 22 עונות מדהימות. תודה על הכל, טום״.

אלא שהציוץ הזה נמחק, וסוכנו של בריידי התייחס לנושא: ״אני מבין את הספקולציות מראש לגבי עתידו של טום. מבלי להיכנס לדיוק או לאי הדיוק של מה שמדווח, טום יהיה האדם היחיד שיביע את תוכניותיו בדיוק מלא. הוא מכיר את המציאות של עסקי הכדורגל ולוח השנה התכנון, כמו כל אחד, אז זה אמור להיות בקרוב". זמן קצר לאחר מכן גם אביו התראיין למספר כתבים, והכחיש את הדיווחים על פרישת בנו מהספורט.

בגיל 44: שבעה תארי אליפות, יותר מכל קבוצת ליגה לבדה

שישה מתוך שבעת תארי האליפות שלו הגיעו במדים של ניו אינגלנד פטריוטס, אצלה שיחק במשך שני עשורים (2000-2020) מאז שהחל את דרכו ב-NFL. את התואר הנוסף השיג כאמור במדי טמפה ביי, שהייתה בסך הכל הקבוצה השנייה שלו בליגה.

בפן הסטטיסטי, בריידי מוביל את טבלת כל הזמנים של ה-NFL ביארדים ממסירות (84,500) ובמסירות לטאצ’דאון (624). הקוורטרבק הוא השחקן היחיד בתולדות הליגה שזכה ביותר מחמישה סופרבולים, כששבע האליפויות שלו מציבות אותו כשיאן הזכיות בתואר, יותר מכל שחקן וקבוצה. הוא כמובן גם היחיד שזכה חמש פעמים בתואר ה-MVP של המשחק הנצפה ביותר בארצות הברית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!