דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.9°תל אביב
  • 23.7°ירושלים
  • 25.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 25.3°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 30.6°אילת
  • 25.4°טבריה
  • 26.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל השיק קורס הכנה ליום שאחרי הפרישה

הקורס בשיתוף עם חברת "מגדל ביטוח" יעסוק בכלים לתכנון והתנהלות פיננסית נכונה | ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "הקריירה של השחקנים תחומה למספר שנים וחשוב מאוד לתת להם את הכלים והידע"

סדנת הכנה לקריירה שניה עבור ספורטאים (צילום: ארגון שחקני הכדורגל בישראל)
סדנת הכנה לקריירה שניה עבור ספורטאים (צילום: ארגון שחקני הכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בשיתוף עם חברת "מגדל ביטוח" השיקו אתמול (שלישי) קורס הכנה לקריירה שניה עבור ספורטאים, שמטרתו להעניק כלים לתכנון והתנהלות פיננסית נכונה.

בין השחקנים והשחקניות שהשתתפו: דור מלול וניסו קפילוטו (הפועל חיפה), עומרי בן הרוש (בני סכנין), שחר הירש (הפועל עפולה), אריק ינקו ארד בר (מכבי פתח תקווה) ושחקנית נבחרת ישראל בכדורסל דניאל רבר.

סדנת הכנה לקריירה שניה עבור ספורטאים (צילום: ארגון שחקני הכדורגל בישראל)
סדנת הכנה לקריירה שניה עבור ספורטאים (צילום: ארגון שחקני הכדורגל בישראל)

מארגון השחקנים והשחקניות נמסר שהמחזור ראשון של הסדנה יוצא לדרך בימים אלה, בהשתתפות של כ-20 ספורטאיות וספורטאים בכירים מענפים שונים, מרביתם מעולמות הכדורגל והכדורסל, לצידם גם ספורטאים אולימפיים, שחיינית פראלימפית ואחרים. בהמשך מתוכננים מחזורים נוספים. הסדנה מתקיימת במרכז ההדרכה של קבוצת מגדל אשר בקמפוס החברה בפתח תקווה.

גיל המשתתפים בסדנה נע בין 20-40, כך שחלק מהמשתתפים בתחילת הקריירה וחלקם כבר פרשו או יפרשו בקרוב. הסדנה החדשה כוללת שני מפגשים ומקיפה נושאים המותאמים לעולמות הספורט כמו הכרת תלוש השכר הייחודי של ספורטאי ותכנית פנסיונית ייחודית לספורטאים, לצד חשיפה לעולמות ההשקעות, ביטוחי פרט וחיסכון ארוך טווח.

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "שיתוף הפעולה הזה חשוב עבור הספורטאים והספורטאיות. בסופו של דבר הקריירה של השחקנים תחומה למספר שנים, ולכן עוד במהלך הקריירה חשוב מאוד לתת להם את כל הכלים והידע בתחום הנ"ל. הסדנא שיוצאת השבוע לדרך היא רק יריית הפתיחה של עוד פרויקטים שנעשה בשיתוף עם מגדל בעתיד".

יפתח רון טל יו״ר מגדל (במרכז) עם מושיקו מישאלוף וניר אלון (צילום: ארגון שחקני הכדורגל בישראל)
יפתח רון טל יו״ר מגדל (במרכז) עם מושיקו מישאלוף וניר אלון (צילום: ארגון שחקני הכדורגל בישראל)

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל: "הקורס מאוד חשוב לכדורגלנים, בעיקר לעתיד שלהם. כאחד שעד לא מזמן היה כדורגלן פעיל, אני מודע לחשיבות בהענקת כלים פיננסיים לספורטאים ולא רק לכדורגלנים".

יפתח רון טל, יו"ר מגדל ביטוח: "אף פעם לא מוקדם מדי לחשוב על פרישה, במיוחד כאשר מדובר במקצועות אשר מטבעם מסתיימים בגילאים צעירים יותר מגיל הפרישה הרשמי ומטרתנו היא לוודא שבידי השחקנים יהיו כל הכלים שיאפשרו להם להתכונן כראוי להמשך דרכם המקצועית והאישית".

שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח: "בנינו את פלטפורמת ההדרכה לקראת פרישה וקריירה שניה בכדי שנוכל להגביר את המודעות לצורך בתכנון חיסכון ארוך טווח. הכשרת הספורטאים חשובה לא רק לתקופת הקריירה הפעילה של השחקן, אלא ובעיקר ליום שאחרי, אז נדרשים הפורשים לחישוב מסלול מחדש".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!