דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר וביטחון תעסוקתי: 4 הסכמים חדשים בשיכון ובינוי

ההסכמים יכללו את עובדי החברה והגמלאים | יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: ״אנחנו מוכיחים שההסתדרות היא הבית של העובדים בישראל, בכל ענפי המשק״ | יצחק מויאל: ״גולת הכותרת היא שהקרן לעזרה הדדית תחולק באופן שוויוני לעובדים בעבר ובהווה״ 

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת שיכון ובינוי ונציגות העובדים חתמו על הסכמים קיבוציים, שיחולו על מאות עובדי וגמלאי החברה: הסכם לוועד הפקידים; הסכם לכלל העובדים בחברה (הסכם פלוראלי), הקובע את זכויותיהם של העובדים; הסכם קרן עזרה הדדית המחלק את כספי הקרן בין העובדים והגמלאים; והסכם ז'ילוני המאריך הסכם שנחתם בשנת 1993 לאחר הפרטת החברה, ומטרתו לסייע לעובדים שפורשים עקב תוכניות התייעלות.

ההסכמים שנחתמו מיטיבים עם העובדים המועסקים בחברה כיום, וגם עם אלו שעבדו בחברה בעבר. שיכון ובינוי היא קבוצה עסקית שפועלת באמצעות חברות בנות בתחומי התשתיות והנדל"ן בלמעלה מ-20 מדינות בעולם.

חתימה על ההסכמים החדשים בשיכון ובינוי (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימה על ההסכמים החדשים בשיכון ובינוי (צילום: דוברות ההסתדרות)

״אני מברך על ההסכם שמוכיח שוב שההסתדרות היא הבית של העובדים בישראל בכל ענפי המשק״, אמר היום (ה׳) יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. ״אני מודה לוועד העובדים ולהנהלת החברה שידעו להגיע בסופו של דבר להסכם טוב לכל הצדדים. ההסכם שומר על מעמדם וביטחונם התעסוקתי של העובדים, ומתגמל גם את גמלאי החברה. אני מודה לידידי יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות״.

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות יצחק מויאל: "לאחר משא ומתן ארוך עם הנהלת שיכון ובינוי הצלחנו להגיע להסכמים המיטיבים עם העובדים ומשפרים את שכרם ותנאי עבודתם, וכן מעניקים תנאי פרישה מוגדלים לעובדים. הסדרנו את תנאי העבודה לכלל הוועדים, ביניהם: הנדסאים ומהנדסים, עובדי מנהלה, עובדי נדל״ן ותשתיות, עובדי צמ״ה (ציוד מכני הנדסי) ועובדי התחבורה. מבחינתי גולת הכותרת היא שסוכם כי קרן העזרה ההדדית תחולק באופן שוויוני בין כלל העובדים בעבר ובהווה. אני מודה למנכ״ל תמיר כהן שגילה לאורך כל המשא ומתן הגינות והוגנות ומברך את העובדים על הסכם המיטיב עימם".

יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי תמיר כהן: "עובדי ומנהלי שיכון ובינוי הם הנכס המשמעותי ביותר של החברה, ואנו עושים ככל יכולתנו על מנת לדאוג לתנאי העסקה נוחים וטובים. אני מברך את כל המעורבים בחתימה על ההסכם ומאחל הצלחה".

יו"ר מרחב רמת גן בני ברק בהסתדרות אבי גלילי: "הגענו להסכמות לאחר משא ומתן ארוך ומקצועי בו היו שותפים הסתדרות הבניין והעץ, הנהלת החברה ומרחב רמת גן בני ברק. אנו בטוחים שדרך החתימה על ההסכמים הבאנו בשורה לציבור העובדים בחברה וחיזוק מעמדם, ונמשיך לשמור על מערכת יחסי עבודה מקצועית וטובה".

בגיבוש ההסכמים היו מעורבים גם מזכיר האיגוד במרחב רמת גן לירון פריוב, מנהל החטיבה הארצית בהסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות טל בורשטיין, אבינועם גבריאל מנהל מחוז תל אביב וירושלים בהסתדרות המהנדסים, מנכ"ל סולל בונה אסף ענבר ומנהלת משאבי אנוש איילת דביר זייצוב.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!