דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

מחשב נייד והחזר על ארוחות: הסכם קיבוצי חדש לעובדי בנק מרכנתיל

עיקר ההסכם עוסק במעבר מטה הבנק ועובדיו לקמפוס החדש ב״פארק האלף״ בראשון לציון | יו״ר ההסתדרות: ״מעבר למקום עבודה חדש זה מהלך מורכב, ההסתדרות תמשיך לפעול למען העובדים״

יו״ר ההסתדרות חותם על הסכם בנק מרכנתיל (צילום: ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות חותם על הסכם בנק מרכנתיל (צילום: ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, ועד העובדים הארצי והנהלת בנק מרכנתיל חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי חדש שעיקרו הסדרת מעבר מטה הבנק, על מתקניו, יחידות הסמך ועובדיו, לקמפוס החדש של הבנק, שמוקם בימים אלה בפארק האלף בראשון לציון.

ההסכם מסדיר את תנאי העבודה מרחוק, וקובע שעובדי הקמפוס יהיו רשאים לעבור למתכונת של עבודה מרחוק, לפחות ליום אחד בשבוע. הצדדים התחייבו לשקט הדדי בנושאים שהוסדרו בהסכם וביטול סכסוך העבודה שהוכרז.

"מעבר למקום עבודה חדש זה מהלך מורכב", אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, "טוב עשתה ההנהלה שהשכילה לדאוג לשיפוי העובדים ולעגן בהסכם את התנאים אשר יאפשרו להשלים מעבר זה בצורה חלקה יותר. עובדי מרכנתיל הם המשאב היקר ביותר של הבנק, וההסתדרות תמשיך לפעול למענם כדי שיזכו לסביבת עבודה יציבה ומיטיבה. תודה לכל הצדדים, שכן יש פה הישג גדול הן לעובדים והן לבנק".

במסגרת ההסכם הוסדרו הסדרי החניה ושירותי ההסעה. בנוסף, כל העובדים בבנק, לרבות עובדי הסניפים, ייהנו ממענק הסכמה למעבר וממענק תשואה שנתי.

העובדים יהיו זכאים למחשב נייד, תשלום על ארוחות, 25 שקלים ליום לרכישת מזון ושתייה במסעדות או בקפיטריות השונות שבמתחם, בצבירה חודשית, תשלום הוצאות נסיעה ושמירה על כל תנאי השכר והעבודה, כולל הסדר הביטוחים.

גיל בר-טל, יו"ר הסתדרות המעו"ף: "אני מברך על ההסכם אשר יש בו הבעת אמון במערכת יחסי עבודה הקיבוציים ודאגה לזכויות העובדים. תודה לוועד העובדים שמקפיד על זכויות העובדים ושגשוג מקום העבודה. כן ירבו!".

עו"ד מנחם מליק, ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעו"ף: "יחסי העבודה בבנק מרכנתיל הינם דוגמה ומופת המשלבים דאגה לציבור העובדים, תוך כבוד הדדי ושמירה על תרבות שיח מכבד. ההסכם  מסדיר את סוגיית מעבר הבנק למושבו החדש בראשון לציון וכן את אופן העבודה מרחוק בבנק. אני מברך את כל הצדדים על הגעה להסכם מצוין לעובדים ולבנק כאחד".

במו"מ לקחו חלק מטעם הבנק המנכ"ל שוקי בורשטיין וסמנכ"ל משאבי אנוש ליאת פרידמן, ומטעם נציגות העובדים: יו"ר ועד העובדים הארצי במרכנתיל איציק הרוש ויו"ר ועד המנהלים אלכס גרינשפן. ועד העובדים לווה במו"מ על ידי עו"ד אלי כהן ממשרד בני כהן ושות'.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!