דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 01.05.24
19.2°תל אביב
  • 13.8°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 18.7°אשדוד
  • 15.7°באר שבע
  • 20.7°אילת
  • 20.2°טבריה
  • 13.0°צפת
  • 18.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כלכלה

ענקית המזון קרפור הצרפתית בדרך לישראל: תחליף את סניפי יינות ביתן ומגה

רשת אלקטרה צריכה שמחזיקה במגה-ביתן חתמה על מסמך הבנות עם קמעונאית המזון הגדולה ביותר באירופה | סניפים ראשונים יפתחו כבר השנה

חנות של רשת קרפור (צילום: יח"צ)
חנות של רשת קרפור (צילום: יח"צ)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

קמעונאית המזון השנייה בגודלה בעולם בדרך לישראל: רשת קרפור הצרפתית חתמה עם הסכם הבנות עם אלקטרה צריכה, המחזיקה בסניפי יינות ביתן ומגה. על פי ההסכם יוסבו 150 סניפי ביתן מגה לקרפור, במקביל לפתיחת סניפים חדשים. הסניפים הראשונים יפתחו כבר במהלך השנה הקרובה.

קרפור היא הקמעונאית הבינלאומית הגדולה ביותר שנכנסה עד היום לישראל, עם כ- 13,900 סניפים ומחזור מכירות של 81.2 מיליארד אירו. היא מפעילה את רשת המרכולים הגדולה באירופה, והשנייה בגודלה בעולם מבחינת הכנסות אחרי רשת וולמארט האמריקנית. הרשת פועלת ביותר מ-40 מדינות באירופה, במזרח התיכון, בצפון אפריקה, במזרח אסיה ובאפריקה, ומחזור מכירות החברה לשנת 2021 הסתכם ב- 81.2 מיליארד אירו.

חזית חנות קרפור (צילום: יח"צ)
חזית חנות קרפור (צילום: יח"צ)

הסכם הזכיינות בין הצדדים הוא לתקופה של 20 שנה, עם אפשרות להארכה ל- 20 שנים נוספות. תמורת הזכיינות תכלול תשלום ראשוני, בתוספת תשלומים שישולמו כשיעור מההכנסות. הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם מחייב עד אפריל 2022.

פטריק לאספרגוס, נשיא החטיבה הבינלאומית של קרפור: "הגעתה של קרפור לישראל תעזור משמעותית בשיפור חוויית הקניה המקומית ותחזק את כוח הקנייה של הצרכן שיקבל מוצרים טובים יותר, במחירים נוחים יותר."

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר: "כניסת קרפור לישראל היא המהלך הגדול והמשמעותי ביותר בתולדות הקמעונאות בישראל מאז ומעולם. היותה של קרפור רשת שיווק עולמית מובילה ויצרנית מזון וצריכה מהגדולות בעולם, יאפשרו לאמ"צ להוביל את שוק המזון והצריכה בישראל ולהיכנס לתחומים חדשים. היתרונות של קרפור עולים בקנה אחד עם האסטרטגיה של אלקטרה מוצרי צריכה להביא ערך מוסף ללקוח ולהוביל בכל תחום שהיא נכנסת אליו".

מנכ"ל יינות ביתן עמית זאב (צילום: יח"צ)
מנכ"ל יינות ביתן עמית זאב (צילום: יח"צ)

מנכ"ל יינות ביתן, עמית זאב: "קרפור מביאה אתה בשורה אמיתית לצרכן הישראלי בחוויית הצריכה, במגוון המוצרים וברמת המחירים. ההסכם עם קרפור מאפשר לנו לדלג מעל מכשולים רבים המאפיינים את שוק המזון והצריכה בישראל, ולהציע לצרכנים פתרונות שלא קיימים היום בארץ. הכניסה של קרפור לישראל תשנה את כללי המשחק בשוק ולהעניק לנו בידול ויתרון מול המתחרים. אבל חשוב מכך, אנחנו מתכוונים להביא בשורה ושינוי שיורגשו בכל בית ובית ולהציע פתרונות ליוקר המחייה עבור קהל הצרכנים בישראל".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!