דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
20.4°תל אביב
  • 18.9°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 18.5°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 22.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 20.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

3% תוספת שכר בשנה: הסכם קיבוצי חדש לעובדי שלמה ביטוח

ההסכם יחול על 270 עובדי החברה, וכולל גם בונוסים מוגדלים והכפלת תקציב הרווחה | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ההסכם מתגמל את העובדים ומקדם מצוינות והישגיות להצלחת החברה"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת שלמה ביטוח וועד עובדי החברה חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי חדש בחברת הביטוח, שיחול על כ-270 עובדיה. עובדי החברה התאגדו בהסתדרות ב-2016, וחתמו על הסכם קיבוצי ראשון כשנתיים לאחר מכן.

ההסכם החדש מעגן ומשפר את ההסכם הקיבוצי הראשון שנחתם בחברה ב-2018 ותוקפו עד סוף שנת 2025. במסגרתו, יקבלו העובדים תוספות שכר בשיעור של 3% לשנה. כמו כן שופר מודל הבונוס בצורה משמעותית, תקציב הרווחה לעובדי החברה הוכפל, שווי יום הבראה הוגדל בכ-20%, יום מחלה ישולם מהיום הראשון ונוספו ימי בחירה לעובדים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הסכם זה מסמל את החשיבות שביצירת שיח הוגן, פורה וארוך אך מקצועי ונכון הן לעובדים והן לחברה. ההסכם מתגמל את העובדים ומבטיח את ביטחונם התעסוקתי ויחד עם זאת משמר את מטרת העל של החברה והעובדים – מצוינות והישגיות למען חוסן החברה והצלחתה. אני מודה לעו"ד גיל בר-טל ולעידן אור מהסתדרות המעו"ף ולכל המעורבים בחתימה על הסכם זה. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "ברכות לעובדי שלמה ביטוח על הסכם קיבוצי חדש. באמצעות שיתוף פעולה הגענו – ועד העובדים, ההנהלה והסתדרות המעו"ף – להסכם מתגמל ובעל הישגים. אני מברך את יו"ר הוועד לילך פדידא וחברי הוועד, וכן את ראש החטיבה עידן אור על המקצועיות והנחישות במו"מ לחתימה על ההסכם".

ראש חטיבת מוסדות ציבור והסתדרות בהסתדרות המעו"ף, עידן אור: "לאחר מו״מ אינטנסיבי אני שמח עבור העובדות והעובדים המסורים של שלמה חברה לביטוח על ההסכם אשר מביא עבורם בשורה של ממש. אני מודה ליו״ר הסתדרות המעו״ף,  על העזרה, הליווי והתמיכה, ליו״ר הוועד ולכל חברי הוועד על השותפות והנחישות. כמו כן אני מבקש להודות לעו״ד כפיר זאב על המחויבות והמקצוענות לאורך כל המשא ומתן. ותודה להנהלת שלמה חברה לביטוח על השותפות לדרך וההגעה המשותפת לחתימה על הסכם הגון וטוב עבור העובדים והחברה".

יו"ר ועד העובדים, לילך פדידא: "אחרי מו״מ שארך ארבעה חודשים הבאנו בשורה לעובדי שלמה ביטוח – הסכם קיבוצי משופר עם תנאים הולמים והוגנים. אני מבקשת להודות לעו״ד שרון קרויפרו ועידן אור מההסתדרות על ליווי צמוד ותומך, לעו״ד כפיר זאב על המקצועיות וכן להנהלת החברה".

בחתימה על ההסכם לקחו חלק מטעם ההסתדרות גם מזכיר איגוד מקצועי במרחב פ״ת עו״ד שרון קרויפרו; יו"ר הוועד לילך פדידא ועו״ד כפיר זאב. מטעם שלמה ביטוח: המנכ"ל אורי אומיד, משנה למנכ״ל טובי שמלצר ומנהלת משאבי כוח אדם ורד וולפס. את ההנהלה ליוו עו״ד ירון קרמר ועו״ד מיכל פיינברג משרד עו״ד פיינברג.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!