דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליות ארד לתמנע נלסון לוי וטל פליקר בגרנד סלאם אנטליה

נלסון לוי (עד 57 ק"ג) ניצחה את הקנדית דגושי בניקוד הזהב | פליקר (עד 66 ק"ג) ניצח בקרב על המדליה לאחר שיריבו פרש | נלסון לוי: עבדתי קשה ואני שמחה מאוד שאני חוזרת לזכות במדליות"

תמנע נלסון לוי (שניה מימין) עם מדליית הארד בגרנד סלאם אנטליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
תמנע נלסון לוי (שניה מימין) עם מדליית הארד בגרנד סלאם אנטליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

תמנע נלסון לוי וטל פליקר זכה הערב (שישי) במדליות הארד בגרנד סלאם אנטליה בג'ודו. נלסון לוי (עד 57 ק"ג) ניצחה בעונשים את כריסטה דגוצ’י מקנדה. יריבו של פליקר, אורקן ספרוב מאזרבייג’אן, פרש בקרב המכריע במשקל של עד 66 ק”ג. המשלחת הישראלית לתחרות מונה 11 ספורטאים וספורטאיות.

תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג), החלה את התחרות בסיבוב השני עם ניצחון באיפון על אייסלה טופראק מבריטניה, המשיכה עם ניצחון באיפון נוסף על ארניס אודלין גרסיה מקובה, אך הפסידה ברבע הגמר באיפון לג'סיקה לימה הברזילאית. בקרב המקדים לארד גברה ביתרון וואזרי בתום 4 דקות על פאיזה מוקדר הצרפתייה, מדליסטית הארד מגראנד סלאם תל אביב 2022.

תמנע נלסון לוי מנצחת בגרנד סלאם ת"א 2021 בג'ודו (צילום: עודד קרני, איגוד הג'ודו)
תמנע נלסון לוי מנצחת בגרנד סלאם ת"א 2021 בג'ודו (צילום: עודד קרני, איגוד הג'ודו)

בקרב על הארד גברה נלסון לוי בניקוד הזהב על כריסטיה דגוצ'י הקנדית ממוצא יפני, לאחר שהאחרונה, אלופת העולם ב-2019 ומדליסטית הזהב מגראנד סלאם אנטליה 2021 ספגה עונש שלישי לחובתה.

טל פליקר (עד 66 ק"ג), החל את דרכו בסיבוב השני, שם גבר בניצחון באיפון על ג'וסוף נורקוביץ' ממונטנגרו, המשיך עם ניצחון נוסף בגולדן סקור ביתרון עונשים על הברזילאי טקבאטקי אך ברבע הגמר הפסיד בגולדן סקור לדניס ווירו ממולדובה. בבית הניחומים גבר פליקר בוואזרי עמוק בתוך הגולדן סקור על הספרדי אלברטו גייטרו מרטין.

בקרב על הארד הוענק לישראלי ניצחון טכני בעקבות פציעתו של יריבו האזרי, אורקאן ספארוב, שנפצע בחצי הגמר ולכן נמנע ממנו להתמודד בקרב מול הישראלי.

טל פליקר עם מדליית הארד בגרנד סלאם אנטליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
טל פליקר עם מדליית הארד בגרנד סלאם אנטליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) הפסידה בסיבוב השני לסילה ארסין מטורקיה והודחה מהמשך התחרות. גפן פרימו (עד 52 ק"ג) החלה את דרכה בסיבוב השני שם גברה באיפון על דיאז פיביאולה מונצואלה, המשיכה עם ניצחון בוואזרי בגולדן סקור על ג'יולה קארנה מאיטליה, אך נוצחה ברבע הגמר בידי ריקה פופ ההונגריה. בעקבות ההפסד נשרה לבית הניחומים שם הפסידה לקחורולודי בישחלרלט ממונגוליה וסיימה במקום השביעי.

תמנע נלסון לוי אמרה לאחר התחרות: "שמחה לחזור להתחרות ולנצח, זו המדליה השניה שלי מאז טוקיו, עבדתי קשה ואני שמחה מאוד שאני חוזרת לזכות במדליות. הדרך ארוכה ואני אמשיך לעבוד קשה ולעשות הכל במטרה להצליח ולהשיג הישגים שטרם השגתי בדרך לפריז".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "מדליה איכותית לתמנע וניצחון חשוב מאוד בקרב על הארד. תמנע מסיימת תחרות חזקה מאוד לאחר 4 ניצחונות כולל על הקנדית אלופת העולם בקרב על הארד".

אורן סמדג׳ה, מאמן נבחרת הגברים: ״פליקר זוכה במדליה לאחר יום קרבות ארוך, ואחרי שלא התחרה בטורניר פריז בתחילת העונה בגלל נגיף הקורונה. טל החלים, חזר לעצמו היום והוכיח שוב שהוא שייך לצמרת העולמית במשקל 66 ק"ג".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!