דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
23.7°תל אביב
  • 25.3°ירושלים
  • 23.7°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 23.9°באר שבע
  • 27.9°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 22.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משטרה ופלילים

בגובה אלפי שקלים בשנה: משטרת ישראל תציע מענקים מיוחדים לשוטרים

תכנון המענקים התאפשר בעזרת סקר ארגוני שעליו השיבו כ-25 אלף שוטרים, ועבר את אישורם של הממונה על השכר באוצר, והשרים ליברמן ובר-לב | המפכ״ל שבתאי: ״חייבים לחזק ולשמר את המשרתים בארגון״

שוטרים בהר הבית (צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל)
שוטרים בהר הבית (צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

שר האוצר, אביגדור ליברמן, השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הממונה על השכר, קובי בר נתן ומפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, אישרו היום (רביעי) מתן מענקים מיוחדים לשוטרים, לקראת חג הפסח ובצל גל הטרור הנוכחי.

התכנית מתמקדת בתפקידים ובגזרות שירות מורכבות וכוללת מענקים בסך אלפי ש"ח בשנה לעומדים בקריטריונים, ונועדה לתגמל את השוטרים המשרתים באגן העיר העתיקה והמקומות הקדושים, לעודד מצוינות ולתגבר את מוקד 100 והחוקרים בתחנות, שנמצאים בקשר ישיר עם האזרחים.

מהמענקים ייהנו גם אופנוענים במשטרה המבצעים את תפקידם תוך רכיבה מבצעית. כמו כן, במשטרה יתגמלו במענקים את היוצאים לקורס קצינים ייעודי ואת העוברים לשירות בתפקידי הדרכה.

המענקים יחולקו במסגרת תוכנית דו שנתית שתוכננה על ידי אגף משאבי אנוש ואגף התכנון של משטרת ישראל, ואושרה על ידי הממונה על השכר במשרד האוצר. גיבוש תוכנית המענקים הושלם לאחר סקר ארגוני שעליו השיבו כ-25 אלף שוטרים.

שר האוצר, אביגדור ליברמן: "מוטיבציית שוטרי ישראל חשובה ביותר, במיוחד בימים אלו. נמשיך לתמרץ ולעודד את אלה הדואגים לביטחונה של מדינת ישראל ולהביע את הערכתנו העמוקה על פועלם. בצעדים אקטיביים ויוזמה נגביר את תחושת הביטחון בקרב אזרחי המדינה״.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אמר כי "משטרת ישראל נמצאת בחזית הלחימה בפשיעה ובטרור, והשוטרים והשוטרות חוצצים בין המחבלים צמאי הדם לבין אזרחי ישראל. הם פועלים בנחישות, במסירות ובאומץ לב, ועושים זאת לילות כימים. משטרת ישראל היא מרכיב מהותי בביטחון הלאומי של מדינת ישראל, ולשוטרים ולשוטרות מגיעות הערכה והוקרה גדולות, שיבואו לידי ביטוי לא רק במילים אלא גם במעשים. המהלך היום הוא רק נדבך אחד, מני רבים, שיוביל לקפיצת מדרגה משמעותית של משטרת ישראל – החל משדרוג שכר השוטרים, דרך תוספות של כוח אדם ועד רכש של טכנולוגיה ואמצעים חדשניים״.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: "בנק המענקים שאישרנו נותן מענה ראשוני לצורך שלנו בתגמול שוטרים שעמלים ופועלים בתפקידים מאתגרים ובגזרות מורכבות. אנו חייבים לחזק את משטרת ישראל לא רק באמצעים וטכנולוגיות, אלא גם בעידוד השירות במשטרה ובשימור השוטרים המשרתים בארגון. השוטרים פועלים סביב השעון למען ביטחון ישראל ובכך לחיזוק המשטרה״.

הממונה על השכר, קובי בר נתן: "להון האנושי במשטרת ישראל תפקיד חשוב בהגברת תחושת הביטחון של אזרחי ישראל. אני מברך על התוכנית אשר נותנת רוח גבית לשוטרי ישראל, תוך עידוד מצוינות במשטרה וחיזוק המערכים הבאים בקשר יום יומי עם האזרח".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!