דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
33.5°תל אביב
  • 26.2°ירושלים
  • 33.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 28.8°באר שבע
  • 29.7°אילת
  • 27.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ועדת האיתור אישרה: אלון חזן ימונה למאמן נבחרת ישראל בכדורגל

הוועדה קיבלה פה אחד את המלצתו של המנהל המקצועי יוסי בניון ומאמן הנבחרת הצעירה ימונה לתפקיד אחרי ישיבת הנהלת ההתאחדות | חזן: "להוביל את נבחרת ישראל הבוגרת זאת פסגת השאיפות של כל מאמן"

אלון חזן, המאמן הבא של נבחרת ישראל הבוגרת (צילום: Thorsten Wagner/Bongarts/Getty Images)
אלון חזן, המאמן הבא של נבחרת ישראל הבוגרת (צילום: Thorsten Wagner/Bongarts/Getty Images)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אלון חזן ימונה למאמן החדש של נבחרת ישראל בכדורגל. המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, הביא היום (שלישי) בפני ועדת האיתור את מועמדותו של חזן לתפקיד וחבריה החליטו פה אחד להביא את מינוי לאישורה של הנהלת ההתאחדות לכדורגל. ישיבת ההנהלה בנושא צפויה להיערך בזמן הקרוב, לאחריה תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות חזן, בניון ויו"ר ההתאחדות אורן חסון.

ככדורגלן פעיל חזן רשם קריירה נהדרת, עם 72 הופעות בנבחרת ישראל, תארים בהפועל פתח תקוה ומכבי חיפה, ועונה בווטפורד האנגלית. הוא החל את הקריירה האימון שלו במ.ס. אשדוד ועמד על הקווים שלה כשנתיים (2006-2008). לאחר מכן התחיל לעבוד בהתאחדות לכדורגל כמאמן בנבחרות הנערים, עוזר בנבחרת הבוגרת ומאמן זמני בכמה משחקים שלה. במרץ 2021 מונה למאמן הנבחרת הצעירה.

אלון חזן כעוזר מאמן הנבחרת, לצידו של אנדי הרצוג (צילום: רוי אלימה/פלאש90)
אלון חזן כעוזר מאמן הנבחרת, לצידו של אנדי הרצוג (צילום: רוי אלימה/פלאש90)

אלון חזן: "אמתין לאישור הנהלת ההתאחדות למינויי לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת, אבל כבר עתה אני מבקש להודות על האמון שנתנו בי המנהל המקצועי יוסי בניון וחברי ועדת האיתור. בכל תפקיד בנבחרות אותי מילאתי, האמנתי תמיד בפוטנציאל של הכדורגל הישראלי. עשיתי דרך ארוכה, מלמדת, מעשירה, משפרת, ואין ספק שלהוביל את נבחרת ישראל הבוגרת זאת פסגת השאיפות של כל מי שבוחר בתפקיד המאמן".

יוסי בניון: "אלון חזן הוא לא רק אחד השחקנים הגדולים שהצמיח הכדורגל הישראלי, אלא גם מאמן שעשה דרך ארוכה ומרשימה בנבחרות ישראל בגילים השונים. חזן מכיר מצוין את הנבחרת הבוגרת כשחקן וכעוזר מאמן, מוביל את הנבחרת הצעירה לקמפיין מצוין וגורם מוביל בטיפוח רבים מהשחקנים הצעירים של ישראל שיהיו חלק מהנבחרת הבוגרת בעתיד הקרוב והרחוק. נפגשתי ושוחחתי גם עם מועמדים זרים ואין לי ספק כי חזן הוא המאמן הראוי והמתאים מכולם".

נבחרת ישראל חוגגת שער מול סקוטלנד (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
נבחרת ישראל חוגגת שער מול סקוטלנד (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "ההמלצה של בניון על אלון חזן התקבלה פה אחד על ידי ועדת האיתור מתוך היכרות ארוכה ועמוקה של כל חבריה עם האיכויות של אלון, היותו גורם מרכזי לאורך שנים בנבחרות ישראל, כשחקן וכמאמן ותפישתו המקצועית".

"שיתפנו בתהליך את המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות יילה חוס, שנתן את ברכתו למהלך וחשב כמונו שהוא נכון", הוסיף חסון. "זה יחייב אותנו כמובן למנות מאמן חדש לנבחרת הצעירה לאחר אישור ההנהלה למינוי של חזן, מתוך אמונה שימשיך את ההצלחה ויוביל את הנבחרת הצעירה להשתתפות ביורו 2023".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!