דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספת 4% לשכר וסבסוד שכר לימוד לילדי העובדים: נחתם הסכם חדש לעובדי טמבור

230 עובדי חברת מוצרי הצבע והבנייה ייהנו משי מוגדל לחג, תגמול משופר על עבודה בימי שישי, ותקציב רווחה של 200 אלף שקל ל-2022 | יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות, אשר שמואלי: "הסכם עם בשורה בתוספות השכר וברווחת העובדים"

חתימת הסכם קיבוצי בחברת טמבור (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי בחברת טמבור (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות במרחב גליל מערבי, הנהלת טמבור וועד העובדים חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי מיוחד בחברה. ההסכם, שיחול על כ-230 עובדים, יהיה בתוקף עד סוף 2024.

לפי ההסכם יקבלו עובדי החברה, שפועלת בשוק מוצרי הצבע והבנייה, תוספת שכר של 4%: תוספת אחידה של 1% מתעריף שעת עבודה רגילה, ויתרת תקציב של 3% מתעריף שעת עבודה רגילה, שתשולם בצורה דיפרנציאלית לעובדים הזכאים לפי החלטת הנהלת החברה, לאחר היוועצות עם הוועד. תוספות 2022 ישולמו במשכורת מאי הקרובה, ואילו הפרשות השכר בגין תוספות 2022 ישולמו רטרואקטיבית החל מ-1 בינואר 2022. בגין התוספות יבוצעו הפרשות פנסיוניות לקופות הגמל והביטוח השונות, והכל במועד תשלום משכורת חודש מאי 2022. תוספות דומות ישולמו ב-2023 וב-2024.

עוד נקבע בהסכם שהשי לחגים יעמוד על 800 שקל, החל מראש השנה הקרוב. כן יוענק שי לעובד שישלים 45 שנות עבודה בחברה.

עובדים במעמד קבוע 2014 (דור ב') יהיו זכאים לתגמול עבודה בשעות נוספות בימי שישי: 125% בגין השעה הנוספת הראשונה, ו-150% בגין כל שעה נוספת. עוד סוכם שהחל משנת הלימודים תשפ"ג תשתתף החברה בהוצאות שכר הלימוד של ילדי עובדי דור ב' קבועים שהשלימו לפחות 5 שנות עבודה רצופות בחברה, בשיעור של 80% משכר הלימוד.

החברה תעניק סכום חד פעמי נוסף בסך 200 אלף שקל עבור נופש חברה לשנת 2022, לרווחת כלל עובדי טמבור.

ההסכם נחתם במעמד יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות אשר שמואלי, יו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים כהן, מנכ"ל טמבור מיכה שרייר, סמנכ"לית מש"א יודפת קירמאיר, סמנכ"ל התפעול אורי נחמיאס, מנהלת מש"א נתנאלה נחמיאס, מזכירת האיגוד מקצועי בהסתדרות מרים ברזק, יו"ר ועד העובדים ראובן סיטבון, וחברי הוועד אבי חודרה, שמעון פיטוסי, אבי אטיאס ואיוון רוזניצ'ר.

יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "חתמנו היום על הסכם קיבוצי חשוב מאוד לעובדי טמבור. ההסכם מעניק תוספות שכר יפות במהלך שלוש השנים הללו, שגבוהות יחסית לשאר ההסכמים שראינו לאחרונה במשק. זו ההזדמנות לומר תודה להנהלת טמבור על הנתינה. כשמפעל מרוויח וההנהלה יודעת לתת, חשוב לומר להם תודה. אני מודה גם לוועד העובדים, לאיגוד המקצועי וליו"ר נעמת במרחב שהשתתפו במו"מ הארוך הזה. לצד הבשורה של תוספות השכר, יש בהסכם גם בשורה בהיבט של רווחת העובדים".

יו"ר ועד עובדי טמבור ראובן סיטבון: "אני מברך על הסכם מצוין זה. אנחנו בתקופה לא קלה, אך יחד עם זאת הגענו להישגים מרשימים כפי שהם באים לידי ביטוי בהסכם. אחרי שכמעט הגענו לסכסוך עבודה, ההנהלה השכילה להבין כי ללא הישגים משמעותיים לא נוכל להגיע לחתימה, וכך אכן היה. ברצוני להודות ליו"ר המרחב אשר שמואלי, ליו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים כהן ולמזכירת האיגוד מרים ברזק על העזרה והתמיכה האין סופית. תודה גם להנהלת המפעל ולשותפים שלי לעשייה, חברי הוועד".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!